• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Wanneer ik klaar ben met drinken van het bloed gooi ik het pakje weg en loop naar de bank, pak mijn jas en ga de kamer uit.
    Dan loop ik de trap af naar buiten. Ik bedenkt me, net zei ik toch dat ik het fris had? Ik ga weer naar boven, doe dikkere kleren aan en ga dan weer naar beneden. Last van de extra kledij heb ik niet dus het kan wel.
    Ik loop naar het grasveldje toe en zie Mia en Riley een stukje verder lopen.
    "Hey." Zeg ik en snel op ze af. "Ben ik weer."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mia Donovan

    'Natuurlijk, dat zullen er zoveel zijn, Mia. Net zoals jij vast nog zoveel dingen wilt uitproberen waarvan je wel eens gehoord heb, neem ik aan,' zei hij en ik knikte. 'Maar dat zijn dan meestal een beetje van die aparte dingen,' zei ik en ik keek Riley weer eventjes aan. 'Maar ik bedoelde meer van die simpele dingen zoals, koffie drinken of knuffelen of springen op een trampoline, snap je?'
    'Hey,' hoorde ik opeens. Ik keek achter om en zag dat het Solomon was. 'Ben ik weer,' zei hij en ik glimlachte. 'Eey Solomon,' zei ik met een glimlachje en keek Riley weer aan. Ik was nog benieuwd naar zijn antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Mia knikt. '"Maar dat zijn dan meestal een beetje van die aparte dingen." zegt ze. "Maar ik bedoelde meer van die simpele dingen zoals, koffie drinken of knuffelen of springen op een trampoline, snap je?" Ik knik en wil net mijn mond opendoen.
    "Hey." verstoord mijn gedachtes. Solomon komt haastig aangerend. "Ben ik weer."
    "Eey Solomon." zegt Mia en kijkt weer naar mij.
    "Ey man." glimlach ik naar hem. "Ik ben wel benieuwd wát voor extremere dingen dan." zeg ik tegen Mia. "Ik heb wel redelijk veel dingen gedaan... Zoals knuffelen, koffie gedronken, maar nog nooit op een trampoline gesprongen. Dat lijkt me een vreemde ervaring. Even als van dingen afspringen etcetera." vervolg ik. Ik geef niet toe dat ik amper verder ben gegaan dan knuffelen.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik ben wel benieuwd wát voor extremere dingen dan,' zei hij en ik glimlachte eventjes. 'Ik heb wel redelijk veel dingen gedaan... Zoals knuffelen, koffie gedronken, maar nog nooit op een trampoline gesprongen. Dat lijkt me een vreemde ervaring. Even als van dingen afspringen etcetera,' zei hij en ik lachte weer eventjes. 'Op een trampoline springen is inderdaad raar, maar van dingen af springen is lang niet zo raar. Tenminste, ligt eraan waarvan je af springt.. Ik spring alleen uit bomen, maar dat is omdat ik er nooit uit kan klimmen. Ik blijf altijd wel ergens haken,' zei ik en ik keek weer eventjes om mij heen. 'Koffie heb ik trouwens nog nooit gedronken. Het ruikt een beetje raar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kijk even van Riley naar Mia.
    "Eh, waar praten jullie over?" Vraag ik dan.
    "Ik volg het niet helemaal." Zeg ik en kijk ze weer even omstebeurd aan.
    "Iets over wat je nog nooit gedaan hebt of zo?"
    Ik kijk vragend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Op een trampoline springen is inderdaad raar, maar van dingen af springen is lang niet zo raar. Tenminste, ligt eraan waarvan je af springt.. Ik spring alleen uit bomen, maar dat is omdat ik er nooit uit kan klimmen. Ik blijf altijd wel ergens haken." zegt ze. "Koffie heb ik trouwens nog nooit gedronken. Het ruikt een beetje raar."
    "Waarom springt mevrouw dan uit bomen? Ik snap niet waarom je überhaupt ín bomen klimt." vraag ik fronsend. "En koffie is gewoon een formaliteit voor mij, die ik drink uit beleefdheid. Het is niet echt lekker en ik krijg er redelijk veel energie van, de waarschijnlijke reden waarom het word gedronken." vertel ik over koffie.
    "Eh, waar praten jullie over?" vraagt Solomon. "Ik volg het niet helemaal." Hij kijkt ons omstebeurt aan. "Iets over wat je nog nooit gedaan hebt of zo?"
    "Zoiets." antwoord ik. "Dingen die we kennen maar nog niet gedaan hebben." leg ik verder uit. "Vanwege de hangmat."

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 18:59 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Waarom springt mevrouw dan uit bomen? Ik snap niet waarom je überhaupt ín bomen klimt,' zei hij. Ik wou antwoorden, maar Riley ging al weer verder. 'En koffie is gewoon een formaliteit voor mij, die ik drink uit beleefdheid. Het is niet echt lekker en ik krijg er redelijk veel energie van, de waarschijnlijke reden waarom het word gedronken,' vertelde hij. Ik wachtte eventjes met praten en dat was maar goed ook. Solomon doe vroeg waar we het over hadden en Riley antwoordde het. Ik knikte als bevestiging op wat Riley vertelde. 'Mevrouw springt uit bomen omdat ze er liever uit springt dan er uit valt,' zei ik met een klein lachje. 'In bomen zitten is best leuk. Je hebt een geweldig uit zicht en zo beetje niemand ziet je zitten,' legde ik aan hem uit. Ik keek eventjes om naar Solomon. 'Wat voor simpele dingen heb jij nog nooit gedaan?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Dingen die we kennen maar nog niet gedaan hebben. Vanwege de hangmat."
    Zegt Riley.
    "In bomen zitten is best leuk. Je hebt een geweldig uit zicht en zo beetje niemand ziet je zitten." Zegt Mia tegen Riley.
    "Wat voor simpele dingen heb jij nog nooit gedaan?" Vraagt ze dan aan mij.
    Ik kijk haar aan.
    "Eh- Ja, best wat." Zeg ik dan. "Jij?" Vraag ik dan terug. Misschien had ze allang dat tegen Riley gezegd, maar ik heb het niet gehoord.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Mevrouw springt uit bomen omdat ze er liever uit springt dan er uit valt." zegt ze met een klein lachje. "In bomen zitten is best leuk. Je hebt een geweldig uit zicht en zo beetje niemand ziet je zitten." legt ze uit en kijkt naar Solomon. "Wat voor simpele dingen heb jij nog nooit gedaan?" vraagt ze aan hem.
    "Eh- ja, best wat." zegt hij. "Jij?" vraagt hij snel terug.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Eh- Ja, best wat,' zei hij, maar dat was mijn vraag helemaal niet.. Toch? 'Jij?' vroeg hij terug en ik knikte. 'Er zijn zat simpele dingen die ik nog niet heb gedaan, maar ik vroeg aan jou de dingen die je niet heb gedaan. Niet of je iets niet had gedaan,' zei ik lachend. 'Dus vertel, welke simpele dingen heb jij nog nooit gedaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Er zijn zat simpele dingen die ik nog niet heb gedaan, maar ik vroeg aan jou de dingen die je niet heb gedaan. Niet of je iets niet had gedaan. Dus vertel, welke simpele dingen heb jij nog nooit gedaan?"
    Zegt Mia.
    "Oh eh, hahah dan verstond ik je vraag niet goed." Zeg ik dan.
    "Eh, wat ik nog nooit gedaan heb, dat is zo veel." Zeg ik en kijk weg.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    'Bij jou zijn,' antwoordt hij.
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op maar er verschijnt ook een glimlach op mijn gezicht.
    'Het zwemmen vond ik eigenlijk ook erg leuk,' zegt hij dan.
    'Helaas is het zwembad nu al wel dicht,' zeg ik met een lichte glimlach waarna mijn gezicht lichtjes betrekt. 'Niet alles van het zwemmen was echt leuk,' mompel ik.

    [Is het raar dat ik nu naar de Backstreet Boys luister x'D?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Er zijn zat simpele dingen die ik nog niet heb gedaan, maar ik vroeg aan jou de dingen die je niet heb gedaan. Niet of je iets niet had gedaan. Dus vertel, welke simpele dingen heb jij nog nooit gedaan?" vraagt Mia.
    "Oh eh, hahah dan verstond ik je vraag niet goed." antwoord Solomon. "Eh, wat ik nog nooit gedaan heb, dat is zo veel." Hij kijkt weg.
    "Mia, je hebt nog niet verteld wat je bedoelde met extreme dingen." glimlach ik om de aandacht weg te leiden van die arme jongen.


    Your make-up is terrible

    [Neuh, doe ik zovaak. 8D]

    Luca Jones
    "Helaas is het zwembad nu al wel dicht." zegt ze met een lichte glimlach waarna haar gezicht lichtjes betrekt. "Niet alles van het zwemmen was echt leuk." mompelt ze.
    "Het meeste wel." grinnik ik, vooral om hoe het geëindigd werd. Ik vond het wél leuk, zij waarschijnlijk niet.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Oh eh, hahah dan verstond ik je vraag niet goed. Eh, wat ik nog nooit gedaan heb, dat is zo veel,' zei hij en keek daarna weg. Nu wist ik nog die dingen niet! 'Mia, je hebt nog niet verteld wat je bedoelde met extreme dingen,' hoorde ik Riley zeggen. Ik keek hem vragend aan. 'Ik heb het eigenlijk nog nooit over extreme dingen gehad, alleen over aparte dingen,' zei ik schouder ophalend en keek daarna Solomon weer aan. 'Noem er eens een paar?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you