• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Dat voelde goed." zegt ze met een glimlach. "Jullie hebben die rustplek verdiend."
    "Yes, amazing." grinnik ik overdreven en laat mezelf op het gras ploffen, aangezien ik verder geen zin heb om iets te doen.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik lachte even en liet me naast Riley op het gras vallen. Ik ging op mjn rug liggen en kijk naar boven.
    De lucht is nu helemaal donkerblauw. Mooi zo de nachthemel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mia Donovan

    'Yes, amazing,' zei Riley en ik moest eventjes lachen. Beide lieten zich op het gras ploffen. Ik lachte weer eventjes. Ik ging tegen over hun zitten, leunde iets naar achteren en steunde op mijn handen. Ik keek omhoog naar de lucht. 'En nu?' vroeg ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Solomon laat zich ook naast me vallen en gaat op zijn rug liggen. Mia gaat tegenover ons zitten en ik leun op mijn bovenbenen en bekijk haar even als ze naar de lucht kijkt. "En nu?" vraagt ze met een klein lachje.
    "Dat weet ik niet, maar mijn benen zijn blij dat ik zit." lieg ik. Ik heb nooit last van mijn benen, dat is immers onmogelijk. Het is voor de schijn.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik til mijn hoofd iets op.
    "Ik weet het ook niet." Zag ik dan. "Ik lig wel lekker." Grinnik ik en laat mijn hoofd weer zakken. Mijn handen leg ik eronder.
    Mijn benen trek ik op, zodat mijn knieën omhoog wijzen.
    Ik denk na, zou ik ooit ook zo liggen met een jongen? Maar dan als stel? Naast elkaar, hand in hand...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mia Donovan

    'Dat weet ik niet, maar mijn benen zijn blij dat ik zit,' zei Riley en ik beet eventjes op mijn lip. Ik had niet zo lang moeten lopen. 'Ik weet het ook niet,' zei Solomon. 'Ik lig wel lekker,' zei hij verder en ik knikte. 'Dan blijven we hier gezellig,' zei ik met een glimlachje. Ik bekeek de sterren aandachtig. Het waren er heel veel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester

    "Ik weet het ook niet." zegt Solomon. "Ik lig wel lekker." Ik kijk even naar hem en dan weer naar Mia als ze praat.
    "Dan blijven we hier gezellig." zegt ze.
    "Kom je dan naast me zitten?" vraag ik, met onschuldige bedoelingen. "Dat kan ik jullie de sterren aanwijzen en zo." zeg ik erachter aan.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk opzij, natuurlijk had hij het tegen Mia.
    "Ik lig dichtbij." Zeg ik dan. "Mia kom er tussenin." Zeg ik met een glimlach.
    Ik kijk haar aan. Dan glimlach ik even naar Riley waarna ik weer naar boven kijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mia Donovan

    'Kom je dan naast me zitten?' vroeg Riley. Ik keek hem eventjes aan. 'Dat kan ik jullie de sterren aanwijzen en zo,' voegde hij er nog aan toe en ik knikte. 'Ik lig dichtbij. Mia kom er tussenin,' zei Solomon met een glimlach. Ik glimlachte terug. 'Ik ga wel aan de andere kant van hem zitten,' zei ik tegen Solomon. 'Ik denk dat dat beter is,' voegde ik er nog aan toe en ik ging naast Riley zitten. Ik steunde weer op mijn handen en keek naar de lucht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga slapen ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Hehe, eindelijk klaar met werken. Gelukkig hoef ik morgen maar tot 4.]

    Riley Winchester
    "Ik lig dichtbij. Mia kom er tussenin." zegt Solomon met een glimlach.
    "Ik ga wel aan de andere kant van hem zitten." zegt ze tegen Solomon. "Ik denk dat dat beter is." zegt ze nog en gaat naast mij zitten. Ze steunt op haar handen en kijkt naar de lucht. Ik steek mijn vinger omhoog.
    "Zie je die vreemde, felle ster?" vraag ik. "Dat is Venus. Die kan je niet het hele jaar zien."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Zie je die vreemde, felle ster?' vroeg hij. Ik keek eventjes naar hem en volgde zijn vinger. Ik knikte toen ik de felle ster zag. 'Dat is Venus. Die kan je niet het hele jaar zien,' zei hij daarna. Ik keek een beetje vragend naar de ster. 'Dat is raar,' zei ik. 'Hoe komt dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kijk naar boven, hij weet ook al zoveel van sterren af. Celeste ook, vreemd genoeg is ze nu weg, vast een andere school of zo.
    Ik doe mijn armen weer onder mijn hoofd en sluit mijn ogen terwijl ik luister naar wat Mia en Riley zeggen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Dat is raar." zegt ze. "Hoe komt dat?"
    "Omdat wij in een baan rond de zon draaien en Venus natuurlijk ook. Alleen is die baan veel groter waardoor hij langere rondjes maakt." leg ik simpel uit. "Wij gaan sneller en daardoor raakt Venus uit het zicht." Ik glimlach.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Omdat wij in een baan rond de zon draaien en Venus natuurlijk ook. Alleen is die baan veel groter waardoor hij langere rondjes maakt. Wij gaan sneller en daardoor raakt Venus uit het zicht,' legde hij uit. Ik knikte een beetje. 'Hmm, weer wat geleerd,' zei ik met een klein lachje. 'En dat terwijl ik hier nog geen dag ben. Kan je nog meer interessante sterren laten zien?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you