• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Ben ik ook asociaal?" vraagt ze, waarop ik mijn schouders ophaal.
    "Dat weet ik niet." antwoord ik even later. "Ik heb daar voor denk ik nog te weinig gezien om te kunnen oordelen." leg ik mijn antwoord uit.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Dat weet ik niet,' antwoordde hij eventjes later. Ik knikte lichtjes en keek weer omhoog. 'Ik heb daar voor denk ik nog te weinig gezien om te kunnen oordelen,' legde hij uit waarop ik weer knikte. 'Daar heb je gelijk in,' zei ik met een klein glimlachje. 'Waarom heb jij het eigenlijk niet zo op dieren?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Daar heb je gelijk in." zegt ze. "Waarom heb jij het eignelijk niet zo op dieren?" vraagt ze nieuwschierig. Ik denk even na.
    "Waarschijnlijk omdat ze voor mij niets toevoegen." zeg ik. Dat dieren bang van mij zijn of vaak in de verdediging schieten meld ik maar niet. "Ik ben ook opgegroeit met het idee dat dieren een lagere levensvorm zijn, geen gezelschap van de mens."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Waarschijnlijk omdat ze voor mij niets toevoegen. Ik ben ook opgegroeit met het idee dat dieren een lagere levensvorm zijn, geen gezelschap van de mens,' vertelde hij. Ik keek hem eventjes verbaasd aan. 'Wie heeft jou dat geleerd?' vroeg ik verbaasd. 'Ik vind ze geweldig als een gezelschap, nou ja.. Ligt eraan welk dier. Sommige vind ik niks, zoals een goudvis. Die zwemt maar rond en rond.' Ik zuchtte eventjes. 'Ach, wij doen dat ook. We maken telkens hetzelfde rondje, al vergeten wij het niet na drie seconden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Ze kijkt me verbaasd aan. "Wie heeft jou dat geleerd?" vraagt ze. "Ik vind ze geweldig als een gezelschap, nou ja.. Ligt eraan welk dier. Sommige vind ik niks, zoals een goudvis. Die zwemt maar rond en rond." Ze zucht. "Ach, wij doen dat ook. We maken telkens hetzelfde rondje, al vergeten wij het niet na drie seconden."
    "Mijn ouders en andere voogden en gezelschappen." beantwoord ik haar eerste vraag eerlijk maar luchtig. "En ja, daar heb je wel gelijk in. Maar mensen doen nou eenmaal niet graag iets nuttigs." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Mijn ouders en andere voogden en gezelschappen,' beantwoordde hij mijn vraag. Hmm. 'En ja, daar heb je wel gelijk in. Maar mensen doen nou eenmaal niet graag iets nuttigs,' zei hij daarna grinnikend. Ik lachte zachtjes. 'Ja, of ze denken dat ze iets nuttigs doen, maar ze maken het juist alleen maar erger,' zei ik met hetzelfde lachje. 'Maar dat betekend dat wij ook niks nuttigs doen,' merkte ik op. 'Hmm, nou is het niet meer zo leuk. Ik wil nuttig zijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Ja, of ze denken dat ze iets nuttigs doen, maar ze maken het juist alleen maar erger." zegt ze met een lachje. "Maar dat betekend dat wij ook niks nuttigs doen. Hmm, nou is het niet meer zo leuk. Ik wil nuttig zijn." Wat ben ik blij dat ik niet menselijk ben zeg.
    "Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben nuttig genoeg." verklaar ik mezelf.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben nuttig genoeg,' zei hij en ik keek hem niet begrijpend aan. 'Jij en nuttig?' vroeg ik met een klein lachje. 'Je ligt hier in het gras naar mij te kijken en naar de sterren. Ik weet niet precies of dat nuttig is, misschien voor jou, maar voor de rest?' Ik lachte weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Jij en nuttig?" vraagt ze met een klein lachje nadat ze me niet-begrijpend aan had gekeken. "Je ligt hier in het gras naar mijte kijken en naar de sterren. Ik weet niet precies of dat nuttig is, misschien voor jou, maar voor de rest?" Ze lacht weer even en ik trek trek mijn lippen samen tot een strakke spleet. Asociaal en dom.
    "Ik heb je anders net wel iets bijgeleerd jongedame, over die sterren waarnaar we liggen te kijken. Een beetje kennis over het universum kan geen kwaad." Ik wend mijn blik af. "En ik bedoelde trouwens meer in het dagelijkse leven."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik heb je anders net wel iets bijgeleerd jongedame, over die sterren waarnaar we liggen te kijken. Een beetje kennis over het universum kan geen kwaad,' zei hij en hij wendde zijn blik af. Mijn lachje verdween gelijk. Ik voelde me nu een stuk kleiner op de manier hoe hij mij noemde. Als of ik zijn kleine dochtertje was die iets stouts had gedaan. 'En ik bedoelde trouwens meer in het dagelijkse leven,' vertelde hij verder. Ik beet eventjes op mijn lip. 'Het was als grapje bedoelt,' piepte ik zachtjes. 'Maar je maakt mij nu wel nieuwsgierig, wat doe jij in het dagelijkse leven?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig. Ik praatte zachter dan net. Ik zat niet weer te wachten op een uitbrander.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Het was als grapje bedoelt." piept ze zacht. "Maar je maakt mij nu wel nieuwsgierig, wat doe jij in het dagelijkse leven?" vraagt ze nieuwsgierig maar zacht.
    "Verschillende dingen." antwoord ik. Goed, ik moet bekennen dat ik op het moment even niets uitvoer maar ik heb wel heel veel dingen gedaan en die kan ik best opnoemen, vind ik. "Ik heb een studie Latijn afgemaakt en voor ik hierheen kwam was ik pro-deo advocaat." vertel ik. Gelijk een goede verklaring voor mijn rijkdom, hoewel je daar niet heel veel geld voor krijgt. Het is ook maar een klein deel van mijn bijdrage voor de mensheid.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Verschillende dingen,' antwoordde hij. Ik bleef naar de sterren kijken en wachtte af of hij die dingen ging opnoemen. 'Ik heb een studie Latijn afgemaakt en voor ik hierheen kwam was ik pro-deo advocaat,' noemde hij op. 'Je bent nuttiger dan ik,' zei ik met een zuchtje. 'Ik ben nog bezig met een studie.' Ik keek toch eventjes weer naar Riley. 'Is fotografie nuttig?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Je bent nuttiger dan ik." zegt ze met een zuchtje. "Ik ben nog bezig met een studie." Ik zie dat ze toch weer naar me kijkt. "Is fotografie nuttig?" vroeg ik aan hem. Ik haal mijn schouders op.
    "Ik denk dat het eraan ligt wat je vastlegt. Er zijn zoveel verschillende dingen." Ik zucht en denk aan de ontwikkeling van de fotografie. Vroeger heb ik er ook nog wel eens iets mee gedaan, maar toen was het veel ingewikkelder. Tegenwoordig is er geen lol meer aan. "Er zit een verschil tussen de werkelijkheid vastleggen of op een set dunne fotomodellen fotograferen."


    Your make-up is terrible

    Pomppiedom geweldige dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 0:02 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik denk dat het eraan ligt wat je vastlegt. Er zijn zoveel verschillende dingen,' vertelde hij. Hij had daarvoor zijn schouders nog opgehaald. 'Er zit een verschil tussen de werkelijkheid vastleggen of op een set dunne fotomodellen fotograferen,' vertelde hij verder. 'Ik ga dus echt geen dunne modellen op de foto zetten, word ik alleen maar depri van,' mompelde ik zachtjes. 'Ik wil geen geposeerde foto's. Dat ziet er al gauw heel nep uit,' vertelde ik verder. Ik praatte nog steeds op een zachte toon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you