• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Dat zal best,' hoorde ik Riley naast mij zeggen. Dat klonk vrolijk.. 'Ik heb het persoonljk niet zo op honden en de meeste dieren,' zei hij daarna. 'Niet?' vroeg ik verbaasd en keek eventjes naar hem. Riley die keek mij al aan. Mijn wangen kleurden lichtjes rood en ik keek al gauw weer naar de sterren. 'Dan ken jij Toby nog niet,' zei ik met een lachje. 'Een Berner sennen die ik vorig jaar had.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Niet?" vraagt ze verbaasd en draait haar hoofd naar mij toe. Haar wangen kleuren lichtrood, iets wat een mens in deze duisternis niet gezien zou hebben. Maar al snel draait ze haar hoofd weer weg. "Dan ken jij Toby nog niet." zegt ze met een lachje. "Een Berner sennen die ik vorig jaar had."
    "Berner Senner..." herhaal ik met een zachte stem en al snel flitst het beeld van het harige dier voor mijn ogen. Groot, speels en log. Meestal bruin/zwart met wit. Wollige pups. "Oh, die. Waarom heb je hem nu dan niet meer?" vraag ik nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Berner Senner...' hoorde ik hem zachtjes zeggen. Ik knikte lichtjes. 'Oh, die. Waarom heb je hem nu dan niet meer?' vroeg hij. Het klonk nieuwsgierig. Automatisch haalde ik mijn schouders op, terwijl ik het antwoord goed wist. 'Toby was samen van mij en Elijah, mijn ex,' legde ik uit en zuchtte lichtjes. 'Ik kon onmogelijk voor hem zorgen, dus is hij bij Elijah gebleven toen ik wegging.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Ik zie dat ze haar schouders ophaalt. "Toby was samen van mij en Elijah, mijn ex." legt ze uit en zucht zachtjes. "Ik kon onmogelijk voor hem zorgen, dus is hij bij Elijah gebleven toen ik wegging." Ik kijk weer naar boven.
    "Oh dat is..." Ik zoek naar het goede woord. "Triest, denk ik." Ik hou een korte pauze waar in het stil blijft en bedenk me dat het maar goed is dat ik geen relaties aanga. Daar krijg je zulke dingen van. "Maar dat komt wel goed, toch?" vraag ik in een poging om het iets vrolijker te laten klinken allemaal.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Oh dat is...' begon hij. Ik wachtte rustig af en bedacht ondertussen welke woorden hij kon zeggen. Ik kwam alleen niet zo ver. 'Triest, denk ik,' vervolgde hij. Triest? Ik wist het niet. Triest klonk nogal.. Triest.. Ik lachte eventjes zachtjes om m'n logische gedachten. Het was eventjes stil en ik wist niet waar we op wachtte. 'Maar dat komt wel goed, toch?' vroeg hij. Dit keer haalde ik mijn schouders op omdat ik het echt niet wist. Ik wist niet precies hoe hij de vraag bedoelde. 'Ik weet het niet,' zei ik eerlijk. 'Ik denk het wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Ik weet het niet." zegt ze eerlijk. "Ik denk het wel." Ik glimlach er even om.
    "Natuurlijk, als je maar geen nieuwe hond neemt met je volgende vriendje." grinnik ik plagerig. "Dan raak je die straks ook weer kwijt."

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 11:38 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Natuurlijk, als je maar geen nieuwe hond neemt met je volgende vriendje,' grinnikte hij. Ik glimlachte wat vaagjes. 'Dan raak je die straks ook weer kwijt.'
    Ik knikte weer lichtjes. 'Of ik moet financieel goed zijn,' zei ik schouderophalend. 'Dan kan het wel. Mja, ik zit nu toch niet echt bepaald te wachten op een vriendje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Het meeste wel,' grinnikt Luca.
    Ik zucht even en geef hem een por. 'Alleen het zwemmen ja, wat daarna gebeurde niet,' mompel ik waarna ik tegen hem aan kruip en mijn hoofd op zijn schouder leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Of ik moet financieel goed zijn." zegt ze. "Dan kan het wel. Mja, ik zit nu toch niet echt bepaald te wachten op een vriendje."
    "Daar geef ik je groot gelijk in, wacht daar maar lekker mee." beaam ik. Die sletterige meisjes van tegenwoordig namen met de één na de ander. "Ik bedoel, je kan beter wachten op iemand waarmee je wilt trouwen enzovoort." leg ik uit.

    Luca Jones
    Ze zucht en geeft me een por. "Alleen het zwemmen ja, wat daarna gebeurde niet." mompelt ze. Ze kruipt tegen me aan en legt haar hoofd op mijn schouder.
    "Ieder zijn eigen mening." merk ik op en haal mijn schouders maar niet op. Ik streel met mijn duim over de zachte huid van haar wang.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Daar geef ik je groot gelijk in, wacht daar maar lekker mee,' zei hij. Ik wist niet precies waarom, maar ik moest er eventjes om lachen. Het kwam er voor mijn gevoel er gewoon grappig uit. 'Ik bedoel, je kan beter wachten op iemand waarmee je wilt trouwen enzovoort,' vertelde hij. Ik knikte lichtjes. 'Daar geef ik jou gelijk in,' zei ik met een glimlachje. Ik keek eventjes naar Riley. 'Het is alleen lastig om die zekerheid te krijgen. Die zekerheid is er misschien wel voor je gevoel, maar het kan altijd anders uitpakken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Ieder zijn eigen mening,' zegt Luca. Met zijn duim streelt hij mijn wang.
    'Hmmm, dat is zo,' mompel ik. 'Maar ik ben gewoon bang dat je gewond raakt,' voeg ik er zacht aan toe. 'Ook al weet ik dat je niet gewond kan raken'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Daar geef ik jou gelijk in." zegt ze. Ik voel dat haar blik op mij gericht is en kijk haar kort aan. "Het is alleen lastig om die zekerheid te krijgen. Die zekerheid is er misschien wel voor je gevoel, maar het kan altijd anders uitpakken." Ik knik begrijpend.
    "Ja, daarin was het vroeger misschien wel beter. Mannen, maar ook vrouwen, denken tegenwoordig dat ze zich alles kunnen permiteren. Daardoor denken ze alleen maar aan zichzelf." zeg ik tegen haar. "Daarom blijf ik vast voor eeuwig available." grinnik ik nog.

    Luca Jones
    "Hmmm, dat is zo." mompelt ze. "Maar ik ben gewoon bang dat je gewond raakt. Ook al weet ik dat je niet gewond kan raken."
    "Oh gekkerd." grinnik ik. "Dat is wel een beetje raar, denk je niet?" Ik kijk haar aan.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ja, daarin was het vroeger misschien wel beter. Mannen, maar ook vrouwen, denken tegenwoordig dat ze zich alles kunnen permiteren. Daardoor denken ze alleen maar aan zichzelf,' zei hij tegen mij. Ik keek hem eventjes niet begrijpend aan. 'Daarom blijf ik vast voor eeuwig available,' grinnikte hij. Ik glimlachte vaagjes. 'Vast niet,' zei ik met een klein glimlachje en keek weer omhoog naar de sterren. 'Je bent een echte heer,' zei ik met een klein lachje. 'Nee echt. Jij bent gewoon veel beter dan de meeste kerels die ik ben tegenkomen. De meeste zijn zo asociaal als maar kan.'

    [Kijk eens. Ben er stiekem nog trots op ook ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Vast niet." zegt ze met een klein glimlachje en kijkt weer weg. "Je bent een echte heer. Nee echt. Jij bent gewoon veel beter dan de meeste kerels die ik ben tegenkomen. De meeste zijn zo asociaal als maar kan."
    "Ik weet het." zeg ik met een schamper lachje. "Het is meer dat ik zelf het niet wilt. Trouwens, de helft van de meisjes en vrouwen zijn even asociaal, ze zien het vaak gewoon niet in. Dat is wel erg jammer."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Ik weet het. Het is meer dat ik zelf het niet wilt. Trouwens, de helft van de meisjes en vrouwen zijn even asociaal, ze zien het vaak gewoon niet in. Dat is wel erg jammer,' zei hij, waarop ik bevestigend knikte. Ik keek hem eventjes vragend aan. 'Ben ik ook asociaal?' vroeg ik aan hem. Ik vond het eigenlijk van niet, oké misschien soms. Iedereen heeft wel eens een asociaal momentje, toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you