• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Ik ga dus echt geen dunne modellen op de foto zetten, word ik alleen maar depri van." mompelt ze zachtjes. "Ik wil geen geposeerde foto's. Dat ziet er al gauw heel nep uit."
    "Daar heb je gelijk in." zeg ik met een glimlach. "Maar waarom zou je er depressief van worden?" vraag ik, redelijk nieuwsgierig en weinig bekend met het beinvloedbare zelfbeeld van vrouwen. "Al die glitter en glamour is toch geweldig voor vrouwen?"


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Daar heb je gelijk in,' zei hij en ik zag dat hij glimlachte. 'Maar waarom zou je er depressief van worden? Al die glitter en glamour is toch geweldig voor vrouwen?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Niet alle vrouwen zijn hetzelfde. Het maakt mij juist onzeker. Ik zie er niet verkeerd uit, dat weet ik.. Toch maken die modellen meisjes knap onzeker, waaronder mij dus ook.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Ze haalt licht haar schouders op. "Niet alle vrouwen zijn hetzelfde. Het maakt mij juist onzeker. Ik zie er niet verkeerd uit, dat weet ik.. Toch maken die modellen meisjes knap onzeker, waaronder mij dus ook."
    "Echt?" vraag ik verbaasd. "Hoewel alle vrouwen wel op elkaar lijken, ze zijn veel oppervlakkiger en materialistischer dan ze denken. Maar ik snap niet waarom jij je onzeker zou moeten voelen erbij." Ik pauzeer kort. "Ik zou bijna denken dat jij zelf zo'n meisje bent." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Echt? Hoewel alle vrouwen wel op elkaar lijken, ze zijn veel oppervlakkiger en materialistischer dan ze denken. Maar ik snap niet waarom jij je onzeker zou moeten voelen erbij,' vertelde hij. Hij pauzeerde kort en ik bleef nog naar de sterren kijken. 'Ik zou bijna denken dat jij zelf zo'n meisje bent,' voegde hij er aan toe. Ik dacht eventjes na. 'Is dat een compliment of een belediging?' vroeg ik voor de zekerheid. 'Maar de meesten zijn gauw onzeker over hun uiterlijk,' legde ik uit. 'En daar hoor ik ook bij. Op de één of ander manier gebeurd het gewoon.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Is dat een compliment of een belediging?" vraagt ze. "Maar de meesten zijn gauw onzeker over hun uiterlijk. En daar hoor ik ook bij. Op de één of ander manier gebeurd het gewoon."
    "Dat je op een fotomodel lijkt, ik denk dat het een compliment is ja." antwoord ik. "Ik vind vrouwen werkelijkwaar heel vreemd." zeg ik. "Altijd maar onzeker terwijl ze gewoon tevreden moeten zijn met wat ze hebben."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Dat je op een fotomodel lijkt, ik denk dat het een compliment is ja,' antwoordde hij. Ik voelde mijn wangen lichtjes kleuren. 'Ik vind vrouwen werkelijkwaar heel vreemd. Altijd maar onzeker terwijl ze gewoon tevreden moeten zijn met wat ze hebben,' vertelde hij. Ik zuchtte eventjes. 'Zeg dat tegen de media,' mompelde ik. 'Die maken ons onzeker. Altijd dat verrotte ideaalbeeld.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Ze zucht even. "Zeg dat tegen de media." mompelt ze. "Die maken ons onzeker. Altijd dat verrotte ideaalbeeld."
    "Mja." antwoord ik kortaf en het is even stil. "Zeggen dat je er niet op moet letten helpt vast niet." Ik snap niet veel van vrouwen maar begrijp wel dat ze eigenwijs en koppig zijn. Ze geloven zo dat ze lelijk zijn maar mooi? Nooit.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Mja,' zei hij kortaf en het was stil. 'Zeggen dat je er niet op moet letten helpt vast niet,' zei hij. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Ik probeer het zo goed mogelijk te vermijden,' zei ik met een klein lachje. 'Dank je trouwens nog voor het compliment.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Ik probeer het zo goed mogelijk te vermijden." zegt ze met een klein lachje. "Dank je trouwens nog voor het compliment." Ik glimlach kleintjes.
    "Graag gedaan." zeg ik. "Kan ik tenminste nog bijdragen aan de vrouwelijke gesteldheid en gezondheid." grap ik met een grinnikje.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Graag gedaan. Kan ik tenminste nog bijdragen aan de vrouwelijke gesteldheid en gezondheid,' zei hij met een grinnikje. Ik lachte zachtjes. 'Yeee,' zei ik met een klein lachje. Ik sloot mijn ogen voor een momentje. 'Zullen we zo weer terug gaan?' vroeg ik voorzichtjes. 'Ik begin eerlijk gezegd toch een beetje moe te worden en dat maakt mij koud.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Oh gekkerd. Dat is wel een beetje raar, denk je niet?' grinnikt hij.
    'Je weet maar nooit,' zeg ik zacht. 'Er is vast wel íets waar jij niet tegen kan als zij dat nou net zouden hebben...Ik kan je lastig naar een ziekenhuis brengen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Yeee." zegt ze met een klein lachje. "Zullen we zo weer terug gaan? Ik begin eerlijk gezegd toch een beetje moe te worden en dat maakt mij koud."
    "Natuurlijk madame." grinnik ik. "Volgens mij bleven we vooral voor jou buiten dus zullen we al helemaal met jou mee naar binnen gaan." zeg ik en ik kom half overeind.

    Luca Jones
    "Je weet maar nooit. "zegt ze zacht. "Er is vast wel íets waar jij niet tegen kan en als zij dat nou net zouden hebben... Ik kan je lastig naar een ziekenhuis brengen."
    "Het enige waar ik niet tegenkan zijn hooguit andere vampiers." sus ik. "Er zijn geen menselijke wapens die mij tegen kunnen houden."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Natuurlijk madame,' zei hij grinnikend. 'Volgens mij bleven we vooral voor jou buiten dus zullen we al helemaal met jou mee naar binnen gaan,' zei hij verder en kwam al half overheid. Ik ging rechtop zitten. 'Kon zijn dat je van gedachten was veranderd en nog even buiten wou blijven,' zei ik met een klein glimlachje. 'Als je dat wilt moet je het zeggen.'

    [Ik heb koetjes reep ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Die vind ik vies. D: Ik heb net een heel verhaal op Q uitgelezen haha, terwijl ik normaal niet lees.]

    Riley Winchester
    Mia gaat ook rechtop zitten. "Kon zijn dat je van gedachten was veranderd en nog even buiten wou blijven." zegt ze met een glimlachje. "Als je dat wilt moet je het zeggen." Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, liever niet." antwoord ik. "Ik denk dat ik wel lang genoegen buiten geweest ben."


    Your make-up is terrible

    [Ik vind ze wel lekker, moet er alleen niet meer dan één op.. Dan zijn ze niet meer zo lekker.. Volgens mij heb ik nog nooit een verhaal uitgelezen hier op Q xd.]

    Mia Donovan

    'Nee, liever niet,' antwoordde hij, nadat hij even met zijn hoofd had geschud. 'Ik denk dat ik wel lang genoegen buiten geweest ben,' vertelde hij verder en ik knikte lichtjes. 'Hmm, oké,' zei ik met een glimlachje. Ik stond op en rekte mijzelf eventjes uit. Verschillende botten hoorde ik kraken. 'Ga je ook mee Solomon?' vroeg ik aan Solomon. Ik keek eventjes naar hem en zag dat hij zijn ogen gesloten had. 'Je gaat me toch niet vertellen dat hij slaapt hea?' vroeg ik met een lachje aan Riley.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you