• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Mia, je hebt nog niet verteld wat je bedoelde met extreme dingen." ZEgt Riley. Ik kijk hem opgelucht aan.
    "Ik heb het eigenlijk nog nooit over extreme dingen gehad, alleen over aparte dingen." zegt Mia schouder ophalend en keijkt dan weer naa mij. "Noem er eens een paar?" Vraagt ze. Meteen is de opluchting weg.
    "Eh nou, eh- Je weet wel eh-" Stamel ik. Ik kijk Riley hopeloos aan met een blik van, 'verzin iets!'


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Ik heb het eigenlijk nog nooit over extreme dingen gehad, alleen over aparte dingen." zegt Mia schouder ophalend en kijkt dan weer naar Solomon. "Noem er eens een paar?" vraagt ze nieuwsgierig.
    "Eh nou, eh- Je weet wel eh-" stamelt hij en kijkt mij wanhopig aan, waarop ik zucht.
    "Dat bedoelde ik dus, die aparte dingen. Je maakt me zo benieuwd." verklaar ik met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Eh nou, eh- Je weet wel eh-,' stammelde hij. Ik keek hem vragend aan. Schaamde hij zich er voor of zo? 'Dat bedoelde ik dus, die aparte dingen. Je maakt me zo benieuwd,' zei Riley. Ik haalde mijn schouders op. 'Oké, maar dan verteld Solomon daarna zijn dingen,' zei ik en ik keek eventjes naar Solomon. 'Dan vertel ik er straks ook een paar,' glimlachte ik. 'Oké?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Dat bedoelde ik dus, die aparte dingen. Je maakt me zo benieuwd." Zegt Riley dan.
    "Oké, maar dan verteld Solomon daarna zijn dingen. Dan vertel ik er straks ook een paar, Oké?" Mia keek even naar mij. Ik schudde mijn hoofd.
    "Nee, ik wil het niet." Zeg ik dan en kijk haar aan.
    Ik wil het echt niet het is iets voor mezelf.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Oké, maar dan verteld Solomon daarna zijn dingen. Dan vertel ik er straks ook een paar, oké?" zegt Mia, meer tegen Solomon dan tegen mij. Hij schud zijn hoofd.
    "Nee, ik wil het niet." antwoord hij.
    "Hé laat hem gewoon." antwoord ik wat ongemakkelijk. "Als hij het nou niet wilt vertellen..."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Nee, ik wil het niet,' zei hij nadat hij zijn hoofd had geschud. Ik keek hem vragend aan. Nu werd ik alleen maar nieuwsgieriger. 'Hé laat hem gewoon,' zei Riley. Was hij net niet diegene die in de woonkamer door bleef vragen aan Solomon? En nu hield hij mij tegen. 'Als hij het nou niet wilt vertellen...' zei hij verder. Ik zuchtte iets en liep weer verder. 'Ik wist toch niet dat hij het niet wou,' mompelde ik. 'Ik weet ook niet alles..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Hé laat hem gewoon. als hij het nou niet wilt vertellen..." Zegt Riley, en glimlach even naar hem.
    "Ik wist toch niet dat hij het niet wou. Ik weet ook niet alles.." Mompelt Mia dan.
    Ik slik even. "Jij- jij hebt toch ook dingen die je neit wilt vertellen?" Vraag ik dan zacht. Wat meot ik anders zeggen?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Ik wist toch niet dat hij het niet wou. Ik weet ook niet alles.." mompelt Mia dan en ze loopt vooruit.
    "Jij- jij hebt toch ook dingen die je niet wilt vertellen?" vraagt Solomon.
    "Natuurlijk, die heeft iedereen." stel ik hem gerust met een glimlach en kijk dan naar Mia. "Maakt toch niet uit. Dan weet je het nu."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Jij- jij hebt toch ook dingen die je niet wilt vertellen?' vroeg Solomon. Ik knikte lichtjes, maar ik kon dat toch vanaf het begin niet weten?. 'Natuurlijk, die heeft iedereen,' hoorde ik Riley zeggen. Ik zuchtte zachtjes. 'Maakt toch niet uit. Dan weet je het nu,' zei hij daarna. Ik stopte met lopen en ik keek hun eventjes aan. 'Hoe moest ik weten dat jij die vele dingen niet wou vertellen?' vroeg ik aan Solomon. 'Een paar dingen oké, dat is logisch.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik hou er al over op,' mompelde ik en begon weer met lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Natuurlijk, die heeft iedereen." Zegt Riley.
    "Maakt toch niet uit. Dan weet je het nu,' Zegt hij daarna.
    "Hoe moest ik weten dat jij die vele dingen niet wou vertellen?" Vraagt Mia aan mij. "Een paar dingen oké, dat is logisch." Ik deed mijn handen omhoog als overgave. "Ik hou er al over op." Zeg Mia dan.
    Ik laat mijn handen weer zakken en kijk naar Riley waarna ik op mijn lip bijt. "Waar gaan we heen?" Vraag ik dan om ergens anders over te beginnen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Hoe moest ik weten dat jij die vele dingen niet wou vertellen?" vraagt Mia. "Een paar dingen oké, dat is logisch." Solomon doet mijn handen omhoog als overgave. "Ik hou er al over op." zegt Mia. Hij laat zijn handen zakken en bijt op zijn lip, waarna hij naar mij kijkt.
    "Waar gaan we heen?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
    "Ik heb geen idee." antwoord ik en richt me weer tot Mia. "Jij wel?" vraag ik. "En je hebt het nog niet verteld." leid ik haar gelijk weer af.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Waar gaan we heen?' vroeg Solomon, maar ik ging er nog geen antwoord op geven. 'Ik heb geen idee,' hoorde ik Riley zeggen. 'Jij wel?' vroeg hij. Het drong nog niet echt tot mij door dat hij het tegen mij had. 'En je hebt het nog niet verteld,' zei hij er vrijwel gelijk achterna. Ik haalde mijn schouders. 'Ik zou er over ophouden,' mompelde ik. 'Nou moet jij er nu ook niet over doorgaan...' Ik keek eventjes naar Riley en dwong mijzelf om te glimlachen. 'En we gaan waar mijn voeten ons heen leiden..' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik keek van Mia naar Riley.
    "Waar je voeten ons heen brengen?" Vraag ik dan als afleiding.
    "Je lijkt me nogal iemand die veel doet, toch? Dus als het aan jou ligt lopen we de hele wereld rond." Zeg ik dan met een lachje.
    Ik meot toch iets bedenken?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Ze haalt haar schouders op. "Ik zou er over ophouden. Nou moet jij er nu ook niet over doorgaan..." Ze kijkt naar me en glimlacht vreemd. "En we gaan waar mijn voeten ons heen leiden..." voegt ze er zachtjes aan toe.
    "Waar je voeten ons heen brengen?" vraag Solomon. "Je lijkt me nogal iemand die veel doet, toch? Dus als het aan jou ligt lopen we de hele wereld rond." Ik grinnik.
    "Ik heb niet zo heel veel zin meer om te lopen." geef ik toe. "Kunnen we niet ergens gaan zitten?"


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Waar je voeten ons heen brengen?' vroeg Solomon waarop ik knikte. Ik kende het hier niet, dus die antwoord was aardig logisch. 'Je lijkt me nogal iemand die veel doet, toch? Dus als het aan jou ligt lopen we de hele wereld rond,' zei hij verder en ik hoorde Riley grinnikte. Ik trok een wenkbrauw op. 'Ik heb niet zo heel veel zin meer om te lopen,' zei Riley en ik zuchtte. Ik had ook niet gevraagd of hij mee ging lopen. 'Kunnen we niet ergens gaan zitten?' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. 'Misschien,' zei ik en ik liep gewoon verder. 'Waarom lijk ik iemand die nogal veel doet?' vroeg ik in het algemeen. 'Je moet het trouwens eerst verdienen voordat we ergens gaan zitten,' zei ik daarna op een uitdagende manier tegen Riley. 'En hoe je dat verdient moet je echt zelf uit zoeken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you