Ik denk dat dat wel mag. Ik heb namelijk ooit een klasgenootje gehad dat jehova getuige is en haar vader is na het overleden van haar moeder hertrouwd met een vrouw die volgens mij geen jehova is.
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
Nee. Dat mag niet. Een familielid van mij had een affaire met een Jehova maar hij werd of uit de familie gegooid als hij bij haar blijf of hij moest meteen met een andere Jehova trouwen.
Maar ik denk dat dit net als alle andere geloven eraan afhangt hoe streng gelovig je bent.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Dragneel schreef:
(...)
My freaking god. En iedereen maar op moslims schelden, die Christenen halen ook heel wat uit ondertussen.
Lol whut? Meen je dat nou serieus? Wil je nu alle soorten van het Christelijk geloof bij elkaar douwen en over ze allemaal oordelen alsof het Jehova getuigen zijn? Kom op, dat is erg kortzichtig.
Als protestant zou je dat zo mogen en zou je met diegene willen trouwen waarmee je maar wilt.
CyberLord schreef:
(...)
Lol whut? Meen je dat nou serieus? Wil je nu alle soorten van het Christelijk geloof bij elkaar douwen en over ze allemaal oordelen alsof het Jehova getuigen zijn? Kom op, dat is erg kortzichtig.
Als protestant zou je dat zo mogen en zou je met diegene willen trouwen waarmee je maar wilt.
Je hebt zojuist precies gezegd, wat in mijn hoofd zat. Dank u.