• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Solomon is naar binnen,' zei hij. Ik rolde eventjes met mijn ogen. Als of ik dat nog niet door had.. 'Wil jij ook naar binnen of blijf je buiten?' vroeg hij en ik deed eventjes mijn hoofd schuin. 'Ik denk niet dat ik naar een grasveldje loopt als ik naar binnen wil,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben even een filmverslag voro Engels maken, probeer te reageren. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    Ze houd haar hoofd schuin na mijn vraag. "Ik denk niet dat ik naar een grasveldje loop als ik naar binnen wil." zegt ze met een glimlachje. Ik zucht zacht, bijna onhoorbaar.
    "Goed, als de dame beleefdheden niet op prijs stelt zal ik het niet meer doen." antwoord ik en ik draai me om. Ik kijk even naar mijn nieuwe woonplaats en vraag me af of ik alweer naar binnen wil of niet.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Goed, als de dame beleefdheden niet op prijs stelt zal ik het niet meer doen,' zei hij en hij draaide zich om. Verbaasd keek ik hem aan. 'Natuurlijk stel ik het op prijs,' zei ik tegen zijn rug. Waarom liep hij eigenlijk niet? 'Alleen was het misschien niet de handigste vraag,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Natuurlijk stel ik het op prijs." zegt ze, ik kan de verbaasdheid horen. "Alleen was het misschien niet de handigste vraag." voegt ze eraan toe. Ik draai mezelf om naar haar en dwing mezelf te glimlachen. Het is tenslotte wel een meisje.
    "Oké, misschien heb je wel gelijk." antwoord ik en vouw mijn handen samen achter mijn rug. "Je wilt dus buiten blijven?" vraag ik. "Ik hoop toch niet alleen, in het donker."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Hij had zich omgedraaid en glimlachte. 'Oké, misschien heb je wel gelijk,' zei hij en zijn handen verdwenen achter zijn rug. Een glimlach sierde mijn gezicht. 'Je wilt dus buiten blijven? Ik hoop toch niet alleen, in het donker,' zei hij en ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Nu jij er bent ben ik niet alleen, toch?' zei ik met een klein lachje. 'Tenzij jij naar binnen wou. Dan ben ik zo wel alleen. Zo erg is het donker niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "Nu jij er bent ben ik niet alleen, toch?" zegt ze met een lachje. "Tenzij jij naar binnen wou. Dan ben ik zo wel alleen. Zo erg is het donker niet." Ik schud kort mijn hoofd.
    "Het spijt me, je bent een meisje alleen. Die laat ik niet in het donker achter." Ik glimlach, misschien zelfs een beetje speels. "Dus moet ik wel blijven."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Vragend keek ik hem aan toen hij kort met zijn hoofd schudde. 'Het spijt me, je bent een meisje alleen. Die laat ik niet in het donker achter,' zei hij en ik trok een wenkbrauw op. Zeg.. Ik was geen klein kind, al was het wel lief. 'Dus moet ik wel blijven,' zei hij daarna. Ik glimlachte vriendelijk naar hem. 'Dat is aardig van je, maar als je liever naar binnen wou is het goed. Ik kan voor mijzelf zorgen,' zei ik met hetzelfde glimlachje. 'Je mag van mij wel blijven daar niet van, maar je moet niet met tegenzin blijven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    Ze glimlacht vriendelijk. "Dat is aardig van je, maar als je liever naar binnen wou is het goed. Ik kan voor mijzelf zorgen." zegt ze nog altijd glimlachend. "Je mag van mij wel blijven daar niet van, maar je moet niet met tegenzin blijven."
    "Eigenlijk was ik net nog aan het twijfelen of ik naar binnen ging of niet." antwoord ik. "Ik weet niet wat ik binnen moet doen en ik vind het buiten niet fris."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Eigenlijk was ik net nog aan het twijfelen of ik naar binnen ging of niet,' zei hij, terwijl hij zelf nog met Solomon had ingestemd om te gaan. 'Ik weet niet wat ik binnen moet doen en ik vind het buiten niet fris,' zei hij verder en ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. Had ik het dan net bij de hangmatten verkeerd opgevat? 'Dan blijf je toch buiten totdat je weet wat je binnen kan doen?' zei ik en ik draaide mijzelf om, om weer rustig verder te lopen. 'Maar jij kende een hangmat niet? Zijn er nog meer dingen die je niet ken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    June
    Ik en Chèlle zitten weer eens doodstil naast elkaar in de woonkamer als de voordeur open gaat en ik het geluid van koffers hoor. Niet veel later staat er ineens een meisje in de woonkamer.
    'Hay, ik ben Jessie,' stelt ze zichzelf voor. Duidelijk een mens.
    'Hee,' begroet ik haar glimlachend. 'Ik ben June en dit is Chèlle,' voeg ik er aan toe.

    [Reactie met Cassie komt zo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Dan blijf je toch buiten totdat je weet wat je binnen kan doen?" zegt ze en draait zichzelf om om weer verder te lopen. Ik volg haar en ga naast haar lopen.
    "Dat klinkt als een uitstekend idee.
    "Maar jij kende een hangmat niet? Zijn er nog meer dingen die je niet ken?" vraagt ze.
    "Oh, ik ken een hangmat wel." vertel ik aan haar. "Ik heb er alleen nog nooit ingezeten of het in een park gezien." beken ik.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Oh, ik ken een hangmat wel,' klonk er naast me. Ik keek even en glimlachte naar Riley. 'Ik heb er alleen nog nooit ingezeten of het in een park gezien,' bekende hij en ik glimlachte nog steeds naar hem. 'Laat ik de vraag dan even veranderen,' zei ik met een klein lachje. 'Zijn er dingen waarvan je wel gehoord heb, maar nog nooit geprobeerd?'

    [Ben zo weer eventjes oppassen en dan gelijk eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Eigenlijk kijk ik niet zoveel films behalve als anderen het willen. Ben niet zo'n filmfanaat,' bekent Luca.
    'Oh eh, laat dan maar,' zeg ik met een klein lachje terwijl ik met mijn vingers op zijn arm 'teken'. Zonder dat ik het door heb glij ik met mijn andere hand naar mijn buik. 'Wat vind je dan wel leuk om te doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okay, eetsmakelijk alvast.]

    Riley Winchester
    "Laat ik de vaag dan even veranderen." zegt ze met een klein lachje. "Zijn er dingen waarvan je wel gehoord heb, mar nog nooit geprobeerd?" vraagt ze.
    "Natuurlijk, dat zullen er zoveel zijn, Mia." antwoord ik. "Net zoals jij vast nog zoveel dingen wilt uitproberen waarvan je wel eens gehoord heb, neem ik aan."

    Luca Jones
    "Oh eh, laat dan maar." zegt ze met een klein lachje en ik voel haar warme vingers over mijn arm heen gaat. "Wat vind je dan wel leuk om te doen?"
    "Bij jou zijn." zeg ik terwijl ik nog nadenk over een zinniger antwoord. "Het zwemmen vond ik eigenlijk ook erg leuk."


    Your make-up is terrible