• Heyhoi (:,

    Ik moet een verslag van Maatschappijleer maken over maatschappelijke problemen en hoe makkelijk het ook is om een maatschappelijk probleem te vinden - twijfel ik over mijn 'alcoholgebruik onder jongeren'. Weten jullie misschien nog een paar onderwerpen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Groepsdruk.
    Dit is wel heel algemeen, maar dit is wel een erg probleem. Zeer beïnvloedbaar en ook gevaarlijk in hoge maten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Schending van mensenrechten. Iets wat binnen deze maatschappij maar al te vaak voorkomt ook zoals nu met de IS. Een heel recent onderwerp hoewel ik toch denk dat het niet veel gekozen wordt en daardoor uniek is.


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    De doortrekking van de A15. Daar moest ik serieus een heel werkstuk over schrijven en een presentatie over houden vorig jaar :'D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 22:30 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bedankt voor de ideeën! Het gaat wel goed komen zo denk ik, :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Emancipatie. AHAHAHA.


    No growth of the heart is ever a waste

    Armoede? Is ook een zeer maatschappelijk probleem waar veel mensen overigens selectief blind voor zijn...
    Misschien verborgen armoede ook? Mensen die de schijn hoog houden maar vol zitten van de schulden! (ik weet niet of dit echt een maatschappelijk probleem is maar het is wel interessant vind ik zelf)
    Alcoholgebruik onder jongeren vind ik tevens ook een heel goed onderwerp hoor (;


    None but ourselves can free our minds.