• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Bisous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15
    - Jessie Dacey Richardson ~ Blanche Kamernummer 20


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Bisous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    Plotseling pakt Solomon mij bij mijn arm en ik gebaar naar Mia dat ze gewoon verder moet lopen.
    "Je eh- Ik denk dat je wel snapt wat er gaande is tussen Luca en mij? Hopelijk denk je nu niet verkeerd over me?" vraagt hij en meteen laat hij me los. "Sorry." Ik werp hem een kleine glimlach toe.
    "Weet je, ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is, behalve als jij het me uitlegt." verklaar ik. "En dat doe je waarschijnlijk toch niet."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk Riley aan. "Oh eh- Ik dacht dat je er al achter was." Zeg ik dan.
    "Ik- Misschien vertel ik het later. Sorry voor het lastigvallen." Zeg ik en bijt op mijn lip.
    Slim Solomon, erg slim...
    "We zijn bijna terug." Zeg ik als ik naar het straatbord kijk.
    Ik begin weer te lopen. Vol gevoel van schaamte natuurlijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Oh eh- Ik dacht dat je er al achter was." zegt hij. "Ik- Misschien vertel ik het later. Sorry voor het lastigvallen." zegt hij en bijt op zijn lip. "We zijn bijna terug." Hij begint weer te lopen en ik loop snel achter hem aan.
    "Ik had twee mogelijkheden in mijn hoofd, ze kunnen het allebei zijn." vertel ik met zachte stem tegen hem als ik weer naast hem loop. "Welke is de juiste?"


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Ik zuchtte toen Riley gebaarde dat ik gewoon verder moest lopen. 'Lekker gezellig zijn jullie,' mompelde ik. Mijn handen stopte ik ver in mijn jaszakken en liep weer verder. Jongens ook..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik kijk Riley aan.
    "Wat had je in gedachten?" Vraag ik dan terug, snel kijk ik weer vooruit.
    Ik snelle zucht verlaat mijn mond en weer bijt ik op mijn lip.
    ik doe ongemakkelijk mijn armen over elkaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Wat had je in gedachte?" vraagt hij en kijkt weer vooruit. Ik hoor hem zuchten en zie dat hij op zijn lip bijt.
    "Nou eh, de meest voordehand liggende is dat hij je maker is. Wat ik toch betwijfel bij hem en zijn reputatie natuurlijk." Ik hou een kleine pauze. "En de tweede..." Ik zucht, ik vind het moeilijk om dit over mijn ouderwetste lippen te krijgen. "Heeft iets te maken met liefde of lust." besluit ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik kijk opzij.
    "Ik-" Ik kijk naar Mia.
    "Ik vond hem nou ja, leuk...Er is nooit iets gebeurd, alleen een kus." Zeg ik dan. Ik kijk weer weg, wat moet hij nu wel niet denken, hij lijkt me niet echt een jonge vampier en ik weet dat er vroeger anders tegen aan werd gekeken dan nu.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Ik-" Hij stopt met praten en kijkt vooruit. "Ik vond hem nou ja, leuk... Er is nooitiets gebeurd, alleen een kus." beantwoord hij uiteindelijk. Ik frons en sta weer stil.
    "Wacht, we hebben het hier toch over Luca Jones?" vraag ik niet-begrijpend. "De bloeddorstige vampier die heel wat moorden samen met zijn vriendinnetje Chèlle op zijn naam heeft staan. Die nu ineens loopt te zeulen met een mensenmeisje en een jongen kust?" Gefrustreerd kijk ik naar Solomon. "Verklaar." beveel ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    Ik zucht een keer. Verklaar.
    "Ik was op slag verlieft toen ik hem zag, maar ik werd jaloers toen Luca en Damon iets bleken te hebben. Nouja iets? Meer een ruzie-relatie." Zeg ik dan. Ik weet niet verder hoe ik het moet uitleggen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Ik was op slag verlieft toen ik hem zag, maar ik werd jaloers toen Luca en Damon iets bleken te hebben. Nouja iets? Meer een ruzie-relatie." antwoord hij. Ik schud verward mijn hoofd.
    "Er moet iets mis zijn." mompel ik. "Dit klopt niet. Wat is er toch aan de hand?" Ik haal mijn hand door mijn haar heen en kijk Solomon aan. "Ik snap het niet." zucht ik.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Ik liep verder, maar ik hoorde ze achter me toch praten. Ik verstond het niet echt, maar als ik me concentreerde.. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Als het tussen jullie moet blijven is het handig om wat zachter te gaan praten,' zei ik zonder om te kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "En nu heeft hij een vaste relatie met Cassie volgens mij." Zeg ik dan.
    "Het valt ook niet te snappen denk ik." Zeg ik dan hoofdschuddend.
    Ik wrijf over mijn bovenarm. "Hij doet of hij je leuk vind en gaat er dan vandoor. Voor mijn gevoel." Zucht ik.
    Ik hoorde wat Mia zij en kijk Riley aan.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 10:35 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Riley Winchester
    "Als het tussen jullie moet blijven is het handig om wat zachter te gaan praten." zegt Mia plots.
    "En nu heeft hij een vaste relatie met Cassie volgens mij." zegt Solomon en ik trek nog verbaasder mijn wenkbrauwen omhoog. "Het valt ook niet te snappen denk ik." zegt hij hoofdschuddend en wrijf over zijn bovenarmen. "Hij doet of hij je leuk vind en gaat er dan vandoor. Voor mijn gevoel." zucht hij.
    "Klinkt als iemand met wie ik niets te maken wil hebben." zucht ik, met een zachte stem vanwege Mia's opmerking. "Terwijl Chèlle ernaast zit." Ik schud mijn hoofd weer.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    Ze hadden mij wel gehoord. Riley hoorde ik nu opeens een stuk zachter praten. Ik kon het niet horen en deed geen eens de moeite om me er op te concentreren. Ik keek een beetje door de straat heen en zag het gebouw al. Ik zuchtte lichtjes. Ik had nog helemaal geen zin om naar binnen te gaan. Ik keek om mij heen en zag aan de overkant een gras veldje. Ik stak de straat over en ging naar het gras veldje toe. Wat die andere twee gingen doen moesten hun weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Zit nu in de stad met me moeder dus ik reageer straks wel denk ik wanneer ik thuis ben okè. :) Ben nu aan het eten bij Hema en ga zo de stad in ;))


    Ich liebe dich 27.12.23