• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Ik slaap ook in een hemelbed,' zeg ik, terwijl ik een dansje maak. Dat was niet zo'n slim idee, mijn lichaam besluit dat het niet meer wil drijven en ik zink naar beneden. Geschrokken adem ik in (een nog minder slim idee) waardoor het lauwe water, vermengt met bijtend chloor mijn neus binnen stroomt. Proestend kom ik weer boven.
    Een hartgrondig 'Verdomme' floept uit mijn mond. Nog na hoestend veeg ik mijn neus af.
    'Dat gebeurt ook altijd me, hè?' zeg ik tegen Luna, 'maar bedankt voor het compliment, ik ben blij dat je het hier leuk vind.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik liet zijn hoofd blozend los en ging recht zitten op zijn schouders. Onbewust sloeg ik mijn arm om mijn buik. Het was een gewoonte die ik me aangeleerd van toen ik nog mollig was. Ik bleef ze om een of andere reden volhouden.
    "Euhm... Vintain, mag ik nu naar beneden? Ik bedoel het is best leuk hier hoor, maar ik heb zo het gevoel dat jij nog iets gaat uitsteken."
    Ik kon hem niet aankijken, doordat ik op zijn schouders zat en wist dus niet of hij zat te grijnzen of niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Zonder dat ik er iets aan kan doen lach ik om Michelles falende actie. Het is niet bedoeld om haar uit te lachen, maar het ziet er gewoon heel grappig uit. Maar ik weet ook niet hoe ik haar had moeten helpen, dus besluit ik er maar niet op door te gaan. "Ik ook" Grijns ik. "En hopelijk vinden de paarden het ook leuk. Maar wat was nou je plan waar je over mailde?"

    [WOEHAHA]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    'Au, au,' roep ik zogenaamd dramatisch en laat mezelf slap in het water vallen, wat ik misschien beter nirt had kunnen doen. Ik was helemaal vergeten dat Nala op mijn rug zat en doordat haar gewicht nog op mijn schouders rust kom ik niet meer boven water.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik wist op een of andere manier van hem af te springen. Ik trok hem snel aan een arm omhoog. Toen hij boven kwam bestookte ik hem met bezorgde vragen.
    "Gaat het wel? Alles in orde? Ah, je had me ook niet op je schouders moeten nemen. Ik weeg veel te veel. Alles goed?"
    Als hij net niet was verdronken, verdronk hij nu zeker in mijn vragen.

    {Dirk De Meersman heeft de jumping Aalst gewonnen!
    Fillipe Ducheyne is tweede geëindigd!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'C'est secrète, ik vertel het wel als iedereen bij elkaar is,' beantwoord ik Luna's nieuwsgierige blik. Dan hoor ik ineens Vintains stem 'Au, au' schreeuwen. Ik kijk lachend om en zie hoe hij Nala op zijn nek heeft genomen, dan vallen ze samen om. Ik kan mijn lachen niet inhouden en zorg er dit maal voor dat ik boven water blijf.
    'Ik ben in ieder geval niet de enige die hier faalacties zit de maken,' zeg ik tegen Luna, om snel van het onderwerp te veranderen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Meany you]

    Luna
    "Inderdaad" Grinnik ik. "Die twee mogen elkaar wel hè?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Mean who?
    Mean me?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Veelbetekenend wiebel ik met mijn wenkbrauwen.
    'Een kwestie van tijd, hij gaat haar leren paardrijden dus dat komt wel goed,' zeg ik met een glimlach, 'Ik vind het zo leuk voor haar, haar ouders hebben nooit aandacht voor haar dus het wordt hoog tijd dat ze een keer echte liefde leert kennen, en dat kan onze Vintain haar wel geven.' Met een glimlach kijk ik naar het overduidelijk verliefde stel, ze moeten er alleen zelf nog even achter komen.
    {Nee mean me, I keep my mouth shut ^^}

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:38 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Nee, mean LaCerise XD Ik wil het plan weten XD]

    Luna
    "Dat kan hij zeker" Zeg ik met een glimlachje terwijl ik naar Nala en Vintain kijk. Ik ken Vintain. Ook al moet hij regelmatig meiden van zich af slaan, dat betekent wel dat hij voor echte liefde gaat. En zo te zien houdt hij ook van haar.. Ik glimlach. "Maar wat erg voor Nala dat ze zo heeft moeten leven.. hoe komt ze dan eigenlijk aan haar paard?" Zeg ik zacht.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik ga eten c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Gelukkig trok Nala me omhoog. Ik hoest even en ben er even niet bij als Nala me met vragen bestookt. 'I'm fine,' zeg ik, hijs mezelf op de kant. Ik schud mijn haren uit en knijp de pijpen van mijn boxer uit, voor zover dat mogelijk is. Doordat ik even geen adem heb gehad ben ik ineens heel moe.


    I can't define who I am.

    [Smakelijk ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga ook. BRB!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben ik weer ;D]

    Luna
    "Dat gaat mij natuurlijk ook niks aan. Sorry" Ik glimlach ff naar Michelle.


    Stop acting normal. It gets bored.