• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ja, gij ebt makkelijk spreken. Gij kunt het!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dikkn, da was gistere gwn omdak opgewarmd was van ballet en dans, anders wask aant kerme van de zeer op da biest.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Noem mij geen dikken! (6)
    Ok, iedereen doet het wel, maar via de pc is het toch anders xD
    En trouwens. Geeft nu gewoon toe, ge zijt er goed in!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jah, ik ben der zo goe in dak nog alty 50m uit da zadel vlieg terwijl ge zo goe als moe blyve zitte]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ja, maar gij blijft op zijn rug zitten! Ik hang aan de flank!
    Grooot verschil eh!]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Lol vele discussie hier boven me ^^ Ik heb trouwens wel eens zonder zadel gedraafd, dat was wel grappig, totdat dat beest we ineens vandoor ging. Ik bleef wel zitten gelukkig en hij stopte wel toen ik hem inhield maar het was niet bepaald leuk om bovenop ah schoft te knallen xD we gaan trouwens wel een beetje of topic ^^ en dit wordt waarschijnlijk mijn enige reactie vandaag, ik heb volgende week veeeeeeel so's en de week daarna (18 tm 22) heb ik proefwerkweek, dus dan zul je ook niet veel van me horen. Daarna heb ik zo goed als vakantie dus dan kan ik weer gezellig meespammen c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Whoeps dubbelpost =$

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:49 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Wij hebben examens vanaf dinsdag tot de 25e dus het zal ongeveer hetzelfde zijn.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Haha XD Ik ben ook niet zo into-voetbal, dus het maakt me eigenlijk niet zo héél erg veel uit, al is het wel jammer voor het land. Ik ben nog wel veel online denk ik; ik heb geen pww (xP) en ben de komende twee weken zo ongeveer huiswerkloos. PAM!]

    Luna
    Iets aan mijn wang zorgt dat ik weer back to the world kom. Al snel kom ik erachter dat het Vintains hand is die me ook weer los laat. Grijnzend kijk ik hem aan als hij hoi zegt, ik vind het niet echt erg als hij dat doet. Waarom deed je dat? De woorden liggen op mijn lippen, maar ik spreek ze niet uit. Het is Vintain; ik had kunnen weten dat hij dit zou doen.
    Op dat moment doet Michelle de deur van het huis open - die er van buiten misschien iets ouder uit ziet, maar dat van binnen totaal niet is. De gezellige sfeer van de buitenkant, het uitnodigende, hangt hier wel; ik krijg meteen het gevoel van thuiskomen zodra ik hier binnen kom. Het is lekker warm en de radio staat zacht aan, terwijl ik mijn ogen over de ruimte laat glijden.
    De vloer is van hout en de muren zijn half hout achtig, half wit met een houten plint in het midden. Bijna de hele rechtermuur bestaat uit ramen waardoor het heel licht is in het huis, en de hele achterste muur is een warme kleur rood, niet van dat felle. Het plafond is wit en hier en daar lopen houten balken door het huis, wat het juist leuker maakt in plaats van minder mooi. Iets knusser, terwijl het huis toch behoorlijk groot is, als je goed kijkt. Aan de linkerkant van de ruimte is een houten trap naar boven waar ik een grote boekenkast zie staan, maar ik weet niet wat er nog meer is. Ik neem aan dat het een soort van studie/relax/hanghoekje is. Onder de trap meen ik een soort gang naar links te zien, vermoedelijk de gang die naar onze kamers leidt. Bij de rode muur is de keuken; ik moet goed kijken voor ik doorheb hoe het gemaakt is. De keuken lijkt wel ín de rode muur gezet te zijn, alsof er een stuk muur uitgehaald is en daar, in dat witte stuk wat overbleef, een keuken neergezet is. Op het aanrecht staan rode bloemetjes, verlicht door van die kleine lampjes waarvan je meestal de helderheid kan aanpassen, van fel naar gezellig, zwak licht. Voor de keuken staat een eettafel met een stuk of zes stoelen eromheen, en een rood geurkaarsje erop. Tenminste, ik denk dat het een geurkaarsje is, en anders is het gewoon een rood gekleurd kaarsje. Schuin voor ons staan twee banken; een witte met een roze-achtig kussentje en een paars/bruin achtige. Daartussen in staat een tafeltje. Als ik verder kijk zie ik nog een zwarte, kleinere bank staan op een roze, dik vloerkleed -Michelle!- en een tv erbij. Het is echt zo'n bank waar je meteen helemaal op onderuit zou willen hangen, waar je in slaap op kan vallen als je heel erg moe bent, zo lekker zacht. Hier en daar staan kleine plantjes of decoratie, hangt er een schilderijtje aan de muur of is er een rij met cd's. Toch is het niet te druk - overal waar je kijkt is wel iets te zien, maar het is er zo subtiel dat niet al je aandacht trekt, dat het ruimtelijke blijft. Net zoals buiten. Het voegt iets toe, maar toch blijft het in balans. Dit alles maakt het ongelofelijk gezellig - de inrichting gecombineerd met de warmte en de zachte muziek - en maakt dat ik niet kan geloven dat ik in zo'n geweldig huis mag leven. Ook al zal ik toch het grootste deel bij de paarden of buiten zijn: Het huis mag er zéker ook wezen.. en dan heb ik de slaapkamers ofzo nog niet eens gezien. Niet te geloven dat Michelle dit voor elkaar heeft gekregen; Het is prachtig. Maar ergens had ik ook wel kunnen weten dat Michelle ons zou verrassen. Er is hier een architect geweest die overduidelijk goed naar Michelles smaak geluisterd heeft. En ik vind het awesome. Ondanks dat de tijd even stil leek te staan toen ik naar het huis keek, is hij toch doorgegaan. Maar er is niet veel tijd verstreken.. 'En?' Vraagt Michelle. Zodra ze dat zegt lijkt iedereen pas uit hun betovering te komen, en snap ik waarom ze zei dat we geen vliegen moesten vangen.
    'Mijn nieuwe huis is zo mooi!' Instinctief herken ik daar de reactie van Vintain in. Tegelijkertijd zie ik dat Nala: 'Oh my god! Wat prachtig. Ik droom. Iemand knijp me!' uitroept. De rest van de club lijkt nog niet echt te beseffen dat ze hier echt mogen wonen, of houden gewoon net als ik hun mond, te beduusd om iets uit te brengen. Michelle grijnst ongelofelijk breed en weer zie ik een beetje van haar geluk, waardoor ik ook weer blij word. Met grote ogen kijk ik nog een keer de ruimte rond terwijl een klein deel van me zich afvraagt wie Nala gaat knijpen...


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Een gilletje ontsnapt uit mijn mond als Vintain me optilt en in het rond zwiert.
    'Mijn nieuwe huis is zo mooi!' zegt hij met een grijns. Voorzichtig zet hij me weer neer en ik draai me om naar de rest. Nala keek geschokt rond.
    'Oh my god! Wat prachtig. Ik droom. Iemand knijp me!' Ook Luna kijkt bewonderend om zich heen ze neemt de omgeving goed in zich op en blijkt er een goedkeurend oordeel over te kunnen vellen. Met een glimlach denk ik terug aan al die discussies over wel en niet mogelijk, uiteindelijk bleek alles wat ik wilde mogelijk (natuurlijk) en het is mooier geworden dat ik had durven dromen. Vintain kijkt tevreden in het rond, we hebben altijd al dezelfde smaak gehad, voor zijn mening hoefde ik niet bang te zijn. Ik geef de rest de kans niet om verder rond te kijken. Ik zet mijn voet al op de onderste trede van de trap. Terwijl ik naar boven loop begin ik te praten.
    'Dit is de woonkamer, de keuken, de eetkamer, et cetera. Daar buiten is het zwembad, daar lopen we straks even heen. Boven zijn de slaapkamers, het zijn er twee met ieder vier bedden. We moeten zelf maar even een indeling maken. We zijn met zn achten als het goed is: Tayuya, Vintain, Luna, Elena, Marlaina, Nala, Timothy als hij nog komt en dan ik. Boven aan de trap is een relax hoekje, in de boekenkast kunnen jullie al jullie boeken kwijt. Dan zijn er ook nog twee badkamers, voor iedere slaapkamer een. Kijk maar even rond en vecht zelf maar uit in welke kamer je wilt slapen. Als er maar een bed voor mij overblijft vind ik het goed.' Als ik mijn monoloog beeindigd heb plof ik neer in een van de stoelen die bij de boekenkast staan.
    {En hier is nog even een plattegrond van het huis ^^ voor het geval mijn monoloog niet helemaal duidelijk was c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ben naar de jumping Aalst aan het kijken!
    Zalig!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Ik volgde haar snel de trap op en keek met grote ogen om me heen. Alles straalde hier rust en comfort uit en leek te schreeuwen: "Welkom thuis."
    Michelle zei dat we mochten uitvechten wie waar sliep, maar ik liet het eerst aan de rest over. Ik was nog steeds de nieuwe en niemand kende me echt goed, dus bleef ik hier maar staan wachten tot iedereen een bed had. Dan nam ik wat over bleef.

    {Is er nu een jongens en een meisjeskamer of zijn er gewoon twee kamers met elk 4 bedden, maar in dat geval moeten er een paar meisjes bij de jongens, toch?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Aangezien er op het moment maar een jongen is denk ik dat we het gwn gemengt doen, vind niemand erg lijkt me ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Helemaaaaaaaal geen probleem mee ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik heb Wonderway en Gaisford even gevraagd of ze nog mee wilden doen, ivm het aantal jongens ^^ Anders kijk ik of er nog iemand bereid is om in te springen zodat Vintain niet de enige jongen is (als Zayngasm dat überhaupt erg vind ^^)}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page