• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Toen Elena weer buiten kwam trok ik mijn wenkbrauwen veelbetekenend op.
    "Wauw, meid! Sexy!"
    Ik grinnikte en sloeg mijn handdoek onzeker om me heen. Ook al was ik eigenlijk mager, toch bleef ik onzeker over mijn lichaam. Ik toonde het liever niet meer dan noodzakelijk.
    "Kunnen we door?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Nice,' zei ik tegen zijn lachende gelaat, 'alhoewel ik denk dat de vorm van het zwembad niet helemaal jou keuze zou zijn geweest.' Ik gebaarde naar het hartvormige bad en lachte toen een beetje spottend.
    'Het was eigenlijk een grapje, mijn oom en ik waren zwembaden aan het uitzoeken toen we op deze stuitten, ik was gelijk enthousiast en hij eigenlijk ook wel. Hij vond het wel grappig en zei voor de grap dat ik deze moest nemen. Dat heb ik toen gedaan, hij kon er wel om lachen eigenlijk.' Ik sla mijn armen naar achter en laat me op mijn rug over het water drijven. Kijkend naar de strak blauwe hemel dacht ik aan de geweldige vakantie die dit zou worden. En dan had ik nog niet een verteld wat mijn awesome plannetje was, als de rest het ook awesome zou vinden...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Glimlachend schudde ik mijn hoofd, terwijl ik mezelf op de kant hees. 'Jij en je spontane acties... Komen de anderen ook nog?' Ik neem een aanloopje en kom dan met een soepele salto in het water terecht.


    I can't define who I am.

    Elena
    Ik grinnikte om wat Nala zei. Ik nam nog snel een handdoek uit mijn koffer en zei tegen Nala: 'We kunnen vertrekken en wees niet zo onzeker over jezelf.' Ik trok met een simpele beweging de handdoek van rond haar en gaf hem terug. Ik liep rustig de trap af en kwam al snel uit bij het zwembad.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik liep achter haar de trap af. Ik deed de handdoek niet weer om me heen, maar klemde hem wel tegen mijn buik aan. Toen we bij het zwembad waren keek ik licht blozend naar de grond, terwijl ik mijn slippers uitstampte. Ik gooide mijn handdoek aan de kant en liep zo snel mogelijk naar het water. Ik liet me er zachtjes in zakken. In het water voelde ik me altijd meteen minder onzeker. Het water leek op een of andere manier hetzelfde effect te hebben als een kledingstuk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Aangekomen bij het zwembad sprong ik er zo snel mogelijk in. Het water voelde heerlijk. Pas toen ik erin zat merkte ik dat het de vorm van een hartje had. Ik moest even grinniken, dit was zo typisch voor Michelle.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Nou je ziet het, daar zijn Elena en Nala,' zei ik tegen Vintain. Waarna ik me weer achterover in het water liet vallen.
    {even een kort stukje, ik mag niet meer achter de computer}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik zwom naar de rest toe en keek hen glimlachend aan.
    "Wat een schattig zwembad!" riep ik blij uit. "Met dat hartje!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Owww, voor dit hoe-moet-je-een-link-doen-en-tegelijkertijd-iets-anders-typen heb ik het hele vorige topic afgezocht XD]

    Luna
    Het duurt niet lang voor ook ik in mijn bikini bij het zwembad ben. Met een duik glijd ik het water in en zwem soepel verder - nog steeds onder water. Pas als mijn hoofd begint te bonken en ik een piepgeluid hoor kom ik boven om adem te halen. Ik zie dat er al een aantal mensen in het water zijn en zwem glimlachend naar Michelle toe.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Nala staat in het ondiepe gedeelte, dus ik zwem onder water tussen haar benen door en kom dan omhoog, zodat ze op mijn nek zit. Ik wankel een beetje maar sta dan stevig, en grijns. 'Hey.'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik slaak een gilletje wanneer ik plots uit het water omhoog kom. Even wankelen we, maar dan blijft hij stil staan.
    "Hey." ik hoor gewoon de grijns in zijn stem.
    "Oh my god! Je doet met schrikken." roep ik uit, maar ik kan ook al niet stoppen met grijnzen.
    Ik gilde toen ik mijn evenwicht verloor, maar kon blijven zitten door mijn armen rond zijn hoofd te slaan.
    "Oeps sorry!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet weg, ga bij mijn tante paardrijden (en ik heb net thuis gereden xD) tot vanavond misschien. xx]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Ik zie dat Vintain Nala op zijn nek neemt, dat wordt overduidelijk een stelletje. Luna komt glimlachend op me af gezwommen.
    'Heey,' zeg ik, 'weet je al waar je wilt slapen?'
    {toch maar stiekem achter de computer gekropen ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Michelle
    Ik zie dat Vintain Nala op zijn nek neemt, dat wordt overduidelijk een stelletje. Luna komt glimlachend op me af gezwommen.
    'Heey,' zeg ik, 'weet je al waar je wilt slapen?'
    {toch maar stiekem achter de computer gekropen ^^}

    {Haha xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Goedzoooo ^v^]

    Luna
    "In een hemelbed" Grijns ik. "Die was toch nog vrij"
    "Maar serieus Michelle, de ranch is geweldig!"


    Stop acting normal. It gets bored.