• http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/06/staat_leent_bijna_gratis_2_mil_1.html

    EN JA HOOR, WIJ GAAN WEER GELD LENEN OM HET TE INVESTEREN IN HET ZINKENDE SCHIP GENAAMD GRIEKENLAND. Ik pleit voor Zwitserland, wie gaat er met me mee?

    Geen interesse
    wij verhuren huizen in Amerika


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind dat ook zo'n onzin :x


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bodemloze put.


    Your make-up is terrible

    ... nutteloos


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dat doen we nu wel, maar wie helpt ons als wij de bodem van de put raken doordat we geld in Griekenland hebben gepompt?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Dat doen we nu wel, maar wie helpt ons als wij de bodem van de put raken doordat we geld in Griekenland hebben gepompt?

    Juist ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Reepicheep schreef:
    Dat doen we nu wel, maar wie helpt ons als wij de bodem van de put raken doordat we geld in Griekenland hebben gepompt?


    Niemand, we zijn een klein land en daarom compleet irrelevant.

    Akarin schreef:
    (...)

    Niemand, we zijn een klein land en daarom compleet irrelevant.

    Dat nu nog niet.
    We zijn landen van de EU, we blijven landen van de EU.
    Jij gaat ten onder, wij gaan ten onder.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Okay, dat hoofd kwam ineens te voorschijn, heel groot op mijn beeldscherm. .__.
    Ennn, ik ben het eens met Reepicheep.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Neelie schreef:
    (...)
    Dat nu nog niet.
    We zijn landen van de EU, we blijven landen van de EU.
    Jij gaat ten onder, wij gaan ten onder.


    En daarom moeten wij tot ons 67ste werken en de Fransen en Grieken tot 60.

    We moeten wel in Griekenland investeren, want we kunnen haast niet anders. Het enige wat er moet gebeuren is dat de media niet meer zo negatief schrijft over de economie en zo veel over de recessie. Er moet weer meer vertrouwen in de banken en onze economie komen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind terug naar de gulden en uit de EU stappen, dit is zonde van onze welvaart. Engeland doet het daarom wel goed :) Die hebben gewoon hun goed werkende pond :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zelfde hier. België had nooit in de EU mogen stappen. Ons land is veel te klein om daar beter uit te komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Reepicheep schreef:
    Dat doen we nu wel, maar wie helpt ons als wij de bodem van de put raken doordat we geld in Griekenland hebben gepompt?


    niemand.

    En wij maar belastingen betalen die steeds weer hoger worden....
    Maar let op als wij de bodem van ons geld potje raken laat griekenland en andere eu landen ons stikken


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt