• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Geeft niet, ik geloof dat ze het heeft gekregen toen ik haar uitnodigde. Ze hoorde dat iedereen een paard had en wilde er toen zelf ook een.' Ik lach een beetje om deze impulsive actie, lichtelijk verwent was Nala wel, maar zo erg was dat niet. Het bleef een hele aardige meid.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "En toen kreeg ze zomaar even een paard?" Zeg ik verbaasd. "Nou, dat zou ik wel willen. Of nee.. dat zou ik niet. Alleen als ik Merkur nog niet had" Ik hoef geen extra paard.. Merkur is alles wat ik wil..

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:21 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ben je zeker? Je ziet er niet zo goed uit. Nee! Niet dat je er niet goed uit ziet, maar gewoon je..." someone hit me?
    Ik begon weer te blozen en had even zin om mezelf voor het hoofd te slaan.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik vind het echt hilarisch hoe Amy hopeloos mallotig word bij Vintain in de buurt!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain Ayden O'Connor
    Ik grimas naar de stamelende Nala en ga naar boven. De kamer met de touwen is de eerste die ik tegenkom, dus ik ga op het eerste bed liggen en sluit mijn ogen. Het bed wordt nat, maar dat fix ik later nog wel. Mijn ademhaling is iets zwaarder dan normaal maar het gaat wel weer.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik twijfel even, maar hijs me dan ook uit het zwembad. Ik sloeg mijn handdoek om me heen en liep hem achterna. Toen hij op het bed zat, bleef ik onzeker in de deuropening staan. Ik drukte de handdoek tegen me aan en keek schuldig naar zijn zware ademhaling.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, inderdaad XD Alsof ze helemaal wegsmelt]

    Luna
    "Merkur is alles wat ik nodig heb" Glimlach ik. "Ik denk dat jij dat wel begrijpt met Allegro.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    [O, ik ga trouwens. Byeeee!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ok, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik hoorde dat er nog iemand in de kamer was. Met een ruk sta ik op en kijk wie het is. Nala. 'Oh, hey,' zeg ik en ga even met mijn hand door mijn haar.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Sorry." fluister ik, met mijn armen om me heen geslagen. Ik keek blozend naar de grond. Ik zou weer moeten vermageren, misschien dat het paardrijden hielp. Maar ik was gewoon te dik en te zwaar.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:58 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Het was niet jouw schuld. Ik had niet zo grappig moeten willen doen,' grimas ik verontschuldigend en vis een schoon t-shirt uit mijn koffer, die ik vervolgens aantrek. 'Wat doe je met je armen?'


    I can't define who I am.

    Nala
    "Mijn handdoek vasthouden." mompelde ik. Logisch. Ik trok hem nog wat hoger, omdat ik wist dat hij het had bemerkt.
    "Maar euhm... dus je slaapt hier?" vroeg ik om zo snel mogelijk van onderwerp te veranderen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {heey ik ben er weer dus ik ga morgen wel posten}


    You can't not look cool with a crossbow.

    {slaapwel!}


    “To live will be an awfully big adventure.”