• Ik heb dus sinds enkele dagen last van mijn draadloze verbinding. Hij verbindt niet meer.
    Mijn lampje van wireless brandt en mijn netwerk varieert in huis van volle sterkte naar enkele balkjes ssterkte. Alleen wil hij niet meer verbinden met het netwerk, wat dus eruit ziet als lege balkjes met een zonnetje voor ofzo dat zegt dat de laptop niet verbonden is.
    Als ik op 'problemen oplossen' klik, gebeurt er niets dat mijn probleem verhelpt.

    Heeft iemand hier verstand van? Want ik vind het niet fijn om constant op mijn kamer aan een draad vast te hangen.

    Ik heb ook al enkele keren de laptop heropgestart en ook geüpdatet, maar daarmee ben ik niets opgeschoten.

    Edit:
    ik heb ook al de router enkele keren aan en uit gezet. Dat helpt ook niet. De vaste verbindingen doen het wel gewoon.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 22:11 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je router uit en aan zetten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je router uit en aan zetten.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Assassin schreef:
    Je router uit en aan zetten.

    Ook al gedaan. Met de lijn heb ik wel verbinding.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb je al geprobeerd Wi-Fi op je laptop uit en aan te zetten?


    Your make-up is terrible

    same here
    pffff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Een paar keer gehad, gewoon je laptop uitzetten voor een paar uur en ook je router en daarna alles weer aanzetten..


    El Diablo.

    Assassin schreef:
    Heb je al geprobeerd Wi-Fi op je laptop uit en aan te zetten?

    Net geprobeerd, het helpt niet.

    Ry schreef:
    Een paar keer gehad, gewoon je laptop uitzetten voor een paar uur en ook je router en daarna alles weer aanzetten..

    De laptop heeft al enkele keren uitgestaan. Ook de router. En als ik momenteel de router uitzet, krijg ik 2 boze mensen op mijn dak aangezien die nu ook bezig zijn op internet (met kabel).


    Ik vind het wel heel vriendelijk van jullie dat jullie me proberen te helpen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb ik zelf heel vaak last van, maar dat komt omdat ik op een rot plek zit in het huis . Misschien ligt het daar aan, dat je op de verkeerde plek zit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik kan je niet helpen ik heb geen draadloos, maar mijn interenet doet sinds gisteren ook echt raar, de helft van de keren komt erop "de webpagina is niet gevonden "blablabla...


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    RainbowShine schreef:
    Heb ik zelf heel vaak last van, maar dat komt omdat ik op een rot plek zit in het huis . Misschien ligt het daar aan, dat je op de verkeerde plek zit.

    Nee, want soms zit ik naar de router zelf (zo goed als) en dan zie ik dat alle balkjes groen zijn. Zelfs nu, staat er dat het netwerk 2 balkjes uitzend, maar ik krijg hem gewoon niet verbonden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Weet je zeker dat het aan je laptop ligt en niet aan je router?


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, want soms zit ik naar de router zelf (zo goed als) en dan zie ik dat alle balkjes groen zijn. Zelfs nu, staat er dat het netwerk 2 balkjes uitzend, maar ik krijg hem gewoon niet verbonden.

    Oké, het kan ook zijn dat er iemand in jullie netwerk is gehackt. dat kan namelijk ook voor slechte verbinding zorgen, omdat het dan misschien overbelast is. Mijn broer vond het leuk om dat te voorkomen met een 46 karakters lange wachtwoord yay.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Weet je zeker dat het aan je laptop ligt en niet aan je router?

    Redelijk zeker. Andere computers hebben wel verbinding met het netwerk (met de kabel) en nu heb ik hem ook aan de kabel en heb ik ook internet. Maar mijn kabel is niet lang en ik zou graag beneden zitten met de laptop dan boven op mijn bureau.
    Ik heb dit nu al sinds vrijdag. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Oké, het kan ook zijn dat er iemand in jullie netwerk is gehackt. dat kan namelijk ook voor slechte verbinding zorgen, omdat het dan misschien overbelast is. Mijn broer vond het leuk om dat te voorkomen met een 46 karakters lange wachtwoord yay.....

    Dat van ons is 12 of 15 karakters lang. Maar dan zouden de vaste verbindingen toch ook gek doen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat van ons is 12 of 15 karakters lang. Maar dan zouden de vaste verbindingen toch ook gek doen?

    Ja, maar waarschijnlijk licht het aan je Laptop :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor