• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Blozende malloot XD Alstuu XD]

    Luna
    Net als Nala laat ik mijn blik weer over het landschap en de ranch glijden. Het is prachtig. Ondanks dat het allemaal heel droog lijkt verderop, heeft Michelle de perfecte plaats voor de ranch uitgekozen. Hier staat groen gras waar de paarden tevreden van eten, liggen nette grindpaden over de ranch verspreid en is er een duidelijk erf. De gebouwen vallen heel subtiel wel op in het landschap, maar niet dat je zou zeggen dat ze daar totaal niet thuishoren. Het rode gebouwtje van de stallen tegen de hoge berg, de vele hekken aan de andere kant, nog wat licht gekleurde gebouwtjes waarvan ik nog niet weet wat ze zijn, en een gebouw wat wel een bak móét zijn.. Ze hadden er net zo goed niet kunnen staan, en het had hetzelfde effect gehad. Alleen lijkt het nu iets bewoonder. Maar wanneer je langs de gebouwtjes op kijkt, alle hekken overslaat en niet let op het bewoonde deel, kijk je tegen een ander soort gebied aan. Er is veel begroeïng, maar het lijkt droog. En tegelijkertijd ook weer niet. Het is betoverend; iets waar je nooit op uitgekeken raakt. Gelukkig maar.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Ik zie hoe mijn vrienden betoverd worden door de eindeloze stilte van het landschap. Ik snap precies hoe ze zich voelen, zo voelde ik me ook toen ik hier voor het eerst was, toen het er hier nog vervallen uit zag. En nu heb ik dat nog steeds. Ik snap nu eindelijk wat er bedoeld wordt met liefde voor een land. Ik haal mijn kracht uit dit landschap en uit het geluk dat anderen eruit scheppen. Blijdschap overspoelt me als ik besef dat ik hier hoor, omringt door mijn vrienden, mens en dier, nooit meer alleen.
    {Mooie beschrijving trouwens amor8, me likes ^^}

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 14:43 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Thank You ;D]

    Luna
    En ik raak er ook echt niet op uitgekeken. Niet nu, niet ooit. Gewoon nooit. Het landschap is gewoon echt heel mooi. Michelle overdreef niet in haar mailtjes, en ik snap nu dat ze nooit meer terug kwam naar school. Uh, school. Het saaie, eentonige schoolgebouw opgevrolijkt met hier een daar een plant of een schilderij is helemaal niks vergeleken met dit.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik draaide me weg van het uitzicht en keek naar Michelle.
    "Zo. Gaan we nu eindelijk mijn nieuwsgierigheid bevredigen of moet ik hier doodvallen?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik schop tegen een steentje aan, en grijns als ik zie hoe sprakeloos iedereen is door de omgeving en de ranch. Het is me ook wat. Ik kan amper bevatten dat ónze Michelle dit voor elkaar heeft gekregen. 'Zo. Gaan we nu eindelijk mijn nieuwsgierigheid bevredigen of moet ik hier doodvallen?' vraagt Nala dan, en ik lach.


    I can't define who I am.

    [Sorry dat mijn vorige reactie wat afgezaagd was XD Ik wilde eigenlijk verder schrijven, maar ik moest gaan. Paardrijden (H):D]

    Luna
    Door Vintains lach draai ik me weer naar de groep. Bijna automatisch kijk ik naar Nala, en dan naar Michelle. En ze is ook echt anders dan hoe ik me haar herinner. Het geluk is gewoon af te lezen in haar grote bruine ogen, in haar hele houding eigenlijk. Als je er goed op let zie je dat ze haar geluk probeert te onderdrukken, maar eigenlijk snap ik haar ook wel. Ik zou ook gelukkig zijn als mijn vrienden met hun paarden hier op deze geweldig mooie ranch zouden komen, precies hier op dit plekje in het landschap; hier, alsof het precies gemaakt is om een ranch neer te zetten. Alsof alles voorbestemd is door de natuur. Alsof de natuur me het geluk zou gunnen. Dan zou ik ook gelukkig zijn. En dat is ook precies waarom ik Michelle snap. Ik voel langzaam ook het geluk van Michelle door mijn lichaam stromen. Als ik anderen zo gelukkig zie, dan word ik dat vanzelf ook. Aangezien ik nu niet diep in de sh*t zit, maar gewoon mijn leven leid. Mijn leven met mijn levenslange probleem die ik allang geaccepteerd heb. En nu is het tijd om bij Michelle op de ranch met mijn vrienden wat mee te maken.. een geweldig vooruitzicht. De hele vakantie; het is ongelofelijk. Het ellenlange schooljaar zit erop en de tijd strekt zich voor ons uit. Tijd met mijn vrienden en Merkur, op een door de natuur voorbestemd plekje. Geweldig.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik zie net pas de meisjesslaapkamer, en ik heb de neiging om Vintain om te bouwen.]

    Vintain
    Volgensmij is iedereen diep in gedachten verzonken. Luna, die zich heeft omgedraaid, is ook helemaal in de ban van de ranch zo te zien. Ik geef haar een tikje tegen haar wang. 'Hallo?' Vreemd genoeg heb ik sinds mijn veertiende een soort wangenfetish. Ze zijn zo lekker flubberig en zacht. Sommige mensen irriteren zich eraan, anderen vinden het wel lollig. Automatisch geef ik een grijnzend een kneepje in Luna's wang.


    I can't define who I am.

    Michelle
    Ik loop naar de deur van het huis en trek deze open.
    'Monden dicht anders moeten jullie vliegen eten,' zeg ik spottend tegen mijn verdwaasde vrienden, 'en Nala hoeft niet dood te vallen, kom we gaan naar binnen.' Ik wenk ze naar de deur en loop dan het huis in. Als ze me achterna komen kijk ik ze verwachtingsvol aan.
    'En?' een stilte vult de kamer terwijl ik op antwoord wacht.
    {Ik heb vandaag heerlijk gereden, we gingen naar buiten aangezien het zulk klote weer is en het dus heel rustig was in het parkje. Ik zat op een hyperactief paard, maar hij was super braaf! Totdat we in de bak uit gingen stappen. Toen werd het een rodeoles, ik heb serieus vijf keer op de nek van dat beest gelegen voor ik hem zo ver kreeg om door de achterste hoek te lopen. Het is echt een mafkees, daarom houd ik ook zoveel van hem ^^. Maar ik heb dus heel lekker gereden, hoe was jullie dag? Hebben jullie ned-den gekeken? Ik wel en ik baal nu :c maar ik moet slapen =D xx tot morgen, welterusten allemaal c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik ben niet zo into voetbal, alleen maar gezeik en commentaar op Twitter.. Bleh, word er gek van]

    Vintain
    Michelle opent de deur en het is een beetje alsof ze de poort naar het paradijs openmaakt. Het is zó cool geworden. Echt precies het soort inrichting dat ik leuk vind, mijn stijl. Maar Michelle en ik hebben altijd al een beetje op 1 lijn gezeten. Ik grijns van oor tot oor. Dit word dus een soort van mijn nieuwe huis, en ik heb er totaal geen problemen mee. Helemaal vrolijk til ik Michelle op en draai een rondje. 'Mijn nieuwe huis is zo mooi!' grijns ik.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Oh my god!" riep ik geschrokken uit.
    "Wat prachtig. Ik droom. Iemand knijp me!"
    Ik staar naar de perfecte inrichting. Dit was geweldig. Ik moest een gilletje van blijdschap onderdrukken. Ik zou hier gaan wonen!

    {Ben gisteren ook gaan paardrijden.
    Nu heb ik spierpijn in mijn rug. Omdat ik nog niet echt super ben in galopperen hebben ze me op een kleiner, maar gemakkelijk galopperend paard gezet. Maar die cadans bij die kleintjes licht helemaal anders.
    Nu heb ik dus spierpijn... in mijn rug! Dat al eens meegemaakt? xD}

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat had ik alleen mijn eerste paardrijles, haha]


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    [Dat had ik alleen mijn eerste paardrijles, haha]

    {Ik heb daar anders ook geen last.
    In mijn lies of in mijn benen, ja. Maar in mijn rug... daar heb ik nog nooit -tot nu dus- spierpijn gehad! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Oh en ik heb ook in zijn nek gehangen!
    We moesten draven zonder stijgbeugels! Het moet eigenlijk best grappig geweest zijn om te zien. Op een bepaald moment hing ik helemaal schuin. Ik hing eigenlijk meer aan zijn flank! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha, dat zou mij ook lollig lijken. Heb dat nog nooit gedaan, weet zeker dat ik het ook niet zou kunnen. Lees: zou vallen]


    I can't define who I am.

    [Gewoon genoeg vanvoor zitten op je zadel en wat naar achter gaan hangen. Een beetje zoals bij het galopperen, maar dan in draf zonder stijgbeugels.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe