• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Mijn ouders - nu ja, meer mijn moeder dan mijn vader maar goed -, maar ze gingen toch naar Frankrijk zoals elke zomer." vertelde ik haar en glimlachte terug.
    "Kom je bij ons op de kamer?" vroeg ik toen aan Vintain.

    [Ge weet, bij lo moeste we 20 min lope eh, bij ong 16 min ebk mijnen enkel verstuikt en benk gestuikt. Dus keb ni kunne uitlope. En mijn ma belt zo nr Thomas want hij ad aar een bericht gestuurd en ze zegt em da en natuurlijk moest meneer mij weer is fameus uitlache. En kloop dus mank.]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:00 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Haha! Lompe! xD
    Ga in de living. Kan even duren voor ik online ben. Want er is bezoek!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Nu ebde ons wel vast gezet, want Naomi is niet online!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Taart, taart, taart,' mompel ik voor me uit, zoekend naar een geschikt recept. Dan valt mijn oog op iets overheerlijks.
    'Mensen, lusten jullie Chocolade fudge taart?!' schreeuw ik door het huis.
    {Whaha, lol ^^ kom taart bakken dan c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik weet het, had het te laat door.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik spring meteen uit bed wanneer ik Michelle hoor roepen.
    "Wie niet?" lach ik, terwijl ik de trap af loop. Ik huppel enthousiast naar haar toe en kom met een sprongetje naast haar tot stilstand.
    "Mag ik helpen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    "Mensen, lusten jullie Chocolade fudge taart?!" hoorde ik Michelle schreeuwen.
    "Jaaaaaah!" riep ik hyperactief terug en sprintte naar beneden, zo de keuken in.
    "Kan ik helpen?" vroeg ik toen ik wat uitgehijgd was.

    [Aaah, niet eerlijk, ik mag de komende dagen geen chocolade meer eten.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Huh, waarom?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Tuurlijk, als jullie me hier alleen loslaten mislukt de taart geheid, ik kan namelijk totaal niet koken,' zeg ik lachend.
    'Laten we eerst maar even kijken of we ingrediënten hebben.' Stel ik voor.
    {Waarom mag je geen chocolade meer eten??}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Mijn darmen, heb weer krampen en ik ben niet van plan om wéér naar spoed te gaan, ze kennen mij daar al veel te goed.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luna
    Maffe Michelle. Een taart bakken omdat we tegelijk aankwamen. Dat is weer hoe ik haar ken. Grijnzend hijs ik me ook het water uit, neem de tijd niet om het meerendeel water van me af te laten druipen maar sla gewoon meteen mijn handdoek om me heen, en ga snel achter Elena en Michelle aan. Zodra ik binnen ben en de rest zich omkleedt, schiet ik ook mijn kamer in en vervolgens de badkamer, en begin me om te kleden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik knik.
    "Dit wordt dan de eerste keer dat ik iets bak!" besef ik. Ik heb nog nooit een taart gebakken of zelfs geen ei, daar hebben we onze kok voor.
    Of Burton. Die deed alles een beetje, maar steeds op zijn strenge, stilzwijgende manier. Soms zou je vermoeden dat hij geen tong had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Oh arme jij!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Gossie meid, das zwaar klote, ik zou niet overleven zonder chocolade, arme jij :c}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [I've to go! Bye!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Stop acting normal. It gets bored.