• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Een jongen tussen allemaal meiden is sowieso een beetje jammer ;D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee vooral Vintain niet ^^ Misschien moeten we Wonderway een berichtje sturen?]

    Vintain
    'Zwem-bad,' zeg ik langzaam, en besef dan pas hoe warm ik het heb. Ongenegeerd trek ik mijn shirt uit. 'Waar?'


    I can't define who I am.

    [Het maakt mij echt niet uit hoor, maar anders moet Vintsin de dames van zich afslaan ^^]


    I can't define who I am.

    [Oja, die was ik vergeten XD Waar kwamen ze eigenlijk binnen?]

    Luna
    Langzaam kijk ik nog een keer rond. Ik zie nu ook dat er een kast en een bureau op de benedenverdieping staan, en dat er buiten een terrasje is. Het lijkt me logisch dat je vanuit daar een geweldig uitzicht hebt.. Voordat ik verder na kan denken begint Michelle alweer te praten en loopt ze naar boven. Rustig loop ik achter de groep aan, tree voor tree, en al snel sta ik boven. De boekenkast is werkelijk enórm en al redelijk gevuld, maar er is nog heel veel ruimte over. Er liggen een paar zitzakken en er staat een klein tafeltje met nog een tv. Zodra Michelle zegt dat we rond mogen kijken loop ik -toch wel nieuwsgierig- naar een aantal deuren/kamers. Het is vrij duidelijk wat wat is en dat er een kamer is ingericht voor de jongens, en voor de meiden. Maar wel zo dat het ingericht is naar de algemene smaak van meisjes en jongens, niet dat er in de meidenkamer ook echt meisjes MOETEN liggen, hetzelfde bij de jongens.
    De badkamer waar je vanuit de gang bij kan is het allermakkelijkst te herkennen. Er is een bad, een wc en een wastafel. Het is gewoon een badkamer; mooi schoon, opgeruimd, en klaar voor gebruik.
    De slaapkamer ingericht voor de jongens is nice. De muren zijn donkergrijs met een wit plafond en een zachte, bruinachtige vloer. De bedden zijn houten planken met een dik matras erop waardoor je alsnog zacht ligt, met zwart-witte dekbedden en oranje-geelachtige/witte kussens. Verschillende touwen zijn vanaf de bedden aan het plafond gebonden, het geeft me een soort zeemansachtig idee. Er is een laddertje voor de mensen die in de bovenste bedden liggen, er is een raam en het gordijn past bij de oranje-gele kussentjes. Er is een nachtlampje bij ieder bed, en met schilderijtjes en frutseltjes is het gezellig gemaakt. Waarschijnlijk kun je vanuit hier ook nog naar een badkamer, maargoed, ik heb niet echt zin om dat helemaal te gaan onderzoeken. Snel loop ik naar de andere kamer. Ik word overvallen door wat ik zie.
    De kamer lijkt net een kamer uit een middeleeuws kasteel.. van een hele rijke prins(es). De vloer is van een soort steen, met een groot en een kleiner vloerkleed erop waardoor het niet meer opvalt. Er is een raam met zandkleurige gordijnen, waardoor een strook geel licht naar binnen valt. De witte muren lopen in een punt naar boven en het donkere hout wat ondersteunt past er perfect bij. Tussen het hout hangen lampen die de kamer 's avonds ongetwijfeld verlichten. Maar dat is nog niet eens waar ik het meest van op kijk. Aan iedere kant van de muur staan twee bedden, op een soort grote.. ja, van die soort kussens waar je op kan zitten in bepaalde schoenenwinkels, ik weet niet hoe ik ze moet noemen. Daarop liggen de matrassen en de dekens, gestoken in dekbedovertrek in dezelfde kleur als het gordijn voor het raam, hoofdkussens waar een tintje rood in zit, hetzelfde rood als wat ook in de dekens verwerkt zit. Voor ieder bed hangt een soort tak - wat het bruin laat terugkomen - met een gordijn eraan, weer dezelfde zandkleur. Het geeft een soort luxe uitstraling.. heel anders als de andere kamer. En dat is juist weer leuk.
    Al snel sta ik weer terug op de gang, bij Michelle en Nala. "Wil jij het niet zien Nala? Het is echt gaaf"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [FF tussendoor.. vinden jullie mijn omschrijvingen irritant of niet kloppen? Dan moet je dat wel zeggen.. en ff over die jongenskwestie: Tja, het maakt mij niet zoveel uit XD Luna is toch bi XD Ook al weet ze dat zelf nog niet]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik heb Wonderway al 2 berichtjes gestuurd, als ze binnen vijf dagen niet reageerd ga ik sowieso op zoek naar iemand anders die kan inspringen}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik kon nog maar net verhinderen dat ik hem met open mond ging staan aanstaren. Wat was het toch makkelijk als je een jongen was.
    Ik bedacht dat ik kon gaan zwemmen, maar dan zou ik eerst mijn koffers moeten gaan halen en mijn bikini gaan zoeken. Want natuurlijk had ik die niet op voorhand onder mijn kleren aan gedaan.
    Jammer, dacht ik teleurgesteld. Maar niet dan, gen zwembad voor mij. Nu toch nog niet.
    Ik draai me om als ik iemand mijn naam hoor zeggen.
    "Euh... Wat zien?" vroeg ik een beetje verward.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena Mae Perret
    Ik was te verbaasd toen ik het huis binnen kwam om ook maar één woord te zeggen. Het was gewoonweg prachtig. Ik luisterde aandachtig naar wat er gezegd werd. We mochten dus zelf kiezen wie bij wie sliep. 'Ik wil bij Nala op de kamer!' zei ik meteen. Ik kon eerlijk gezegd niet wachten om hier dan ook echt te leven. Ik voelde me hier meteen thuis, zo gezellig was het.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:58 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala Garcia
    Ik glimlachte toen ik Elena's woorden hoorde. Het voelde goed om te weten dat er iemand was die echt graag bij mij op de kamer wou liggen en als we het een beetje goed speelden, lag ik misschien zelfs bij Vintain.
    Ok, vanwaar kwam die gedachte? Nee dus. Niet aan denken Nala.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Terwijl Luna de kamers doorzoekt trekt Vintain zijn shirt uit.
    'Zwem-bad. Waar?' glimlachend prik ik in zijn blote buik.
    'Beneden sukkeltje, achter de grote glazen schuifdeur,' zeg ik langzaam en duidelijk, 'Het valt best op, dus waarschijnlijk vind je het wel.'
    Dan komt Luna weer naar buiten, ze wendt zich tot Nala en zegt:
    'Wil jij het niet zien Nala? Het is echt heel gaaf.' Ik glimlach om haar indirecte compliment aan mij en geef Nala dan een aansporend knikje.
    'Ga maar op onderzoek uit,' zeg ik tegen haar, 'Luna bijt niet, tenminste meestal niet.'
    'Ik wil bij Nala!' hoor ik ineens Elena roepen, ik glimlach blij dat ze al vrienden heeft gemaakt.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "De kamers" Herhaal ik. Dan pas zie ik dat Vintain zijn shirt uit heeft en snap ik ook meteen waarom Nala niet doorhad dat ik iets vroeg. Ik kijk er niet meer van op, ik heb hem wel vaker zonder zijn shirt gezien. Maar ik kan me voorstellen wat Nala nu moet denken. Als ze het niet ziet werp ik een vragende blik op Vintain. Doe je dit expres?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luna
    "Je moest eens weten" Grinnik ik. "Maar ik zal me gedragen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oke dit klinkt niet XD De tweede reactie is de goede, maar ik weet ff niet hoe dat met die knopjes enzo zit ;D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala Garcia
    Ik glimlach verward en loop dan maar gewoon een kamer binnen. Ik kijk nieuwsgierig naar de inrichting en moet zeggen. Het is prachtig. De gordijntjes geven het net iets extra. Dan loop ik nieuwsgierig de andere kamer binnen. Mijn mond valt open. De bedden hangen hier met touwen aan het plafond.
    Ik grijns en slak een blij gilletje.
    "Hier wil ik!" zei ik vastbesloten en ik klom meteen op het hoogste bed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Het tekstballonetje is om een reactie te quoten en daar dan op te reageren en die met pen en papier om je reactie aan te passen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe