• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain Ayden O'Connor
    'Ja mam, ik ga jou ook missen. Ik hou van je,' zeg ik glimlachend om mijn iets te sentimentele moeder, en druk een kus op haar wang. 'Pas op jezelf Vince,' zegt ze, 'en kom snel weer eens langs!' Ze geeft me twee zoenen terug. Ik knik en ze start de auto. Ik zwaai haar na als ze het erf afrijdt.
    Dan pas neem ik de moeite om rond te kijken en fluit geïmponeerd.


    I can't define who I am.

    Michelle Yvonne Maria Varlow
    Mijn vingers roffelen ongeduldig op de vensterbank, een beetje zenuwachtig kijk ik uit het raam. Zou er überhaupt wel iemand komen? Vast wel, mijn vrienden laten met niet in de steek, toch?
    Een zucht glijdt over mijn lippen en ik kijk op de klok op mijn mobiel er is een minuutje voorbij gegaan sinds ik dat voor het laatste deed. Dan kijk ik weer op, een auto rijdt het erf op en stopt. Een gestalte stapt uit, Vintain! Snel ren ik naar de voordeur en trek deze open. De auto rijdt weer weg en Vintain kijkt bewonderend om zich heen.
    'Hee!' roep ik naar hem, 'Mooi hè?!' Dan ren ik op hem af.
    'Ik dacht dat er nooit iemand zou komen.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena Mae Perret
    'Ja ja, ik zal niet vergeten regelmatig eens te bellen.' zei ik tegen mijn vader. Hij gaf me nog een kus op mijn voorhoofd en ik stapte uit. Ik zwaaide nog even toen hij weg reed, opweg naar het vliegveld. Mijn beide ouders zouden terug keren naar Frankrijk terwijl ik hier zat. Ik keek bewonderend om me heen en zag toen Michelle en Vintain staan. Ik liep rustig naar hun toe.
    'Heeeeeeey!' zei ik vrolijk en gaf hun allebei een snelle knuffel.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle Yvonne Maria Varlow
    Hyperactief spring ik op en neer,
    'Elena! Elena!' roep ik bij iedere sprong. Dan haal ik even rustig adem.
    'God, het is zo leuk dat jullie er zijn!' roep ik enthousiast uit, 'zal ik anders even de stallen laten zien? Dan kunnen jullie je paard daar neer zetten.' Vragend kijk ik de twee mensen voor me aan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik grijns als er een blije Michelle op me af komt rennen. 'Hee, mooi hé? vraagt ze en ik knik instemmend. 'Ik dacht dat er nooit iemand zou komen.' 'Je bent gewoon te ongeduldig,' zeg ik geef haar een tikje op haar neus. 'Je hebt het hier goed voor elkaar Michelle! Erg indrukwekkend. Maar dat soort prestaties zijn we van jou wel gewend,' grinnik ik. 'Normaal ben ik altijd degene die laat is.'


    I can't define who I am.

    Vintain
    'Hey, Elena!' lach ik. 'Michelle maakte zich al zorgen.'
    Als Michelle vraagt of we de stallen willen zien, knik ik. 'VIP, alleen voor mensen die op tijd komen,' zeg ik trots.


    I can't define who I am.

    Michelle
    'Ik maakte me helemaal geen zorgen, ik was alleen lichtelijk ongeduldig,' zeg ik een beetje pruilend, 'maar omdat ik de rest nog niet verwacht kunnen we wel even naar de stallen lopen.' Een vrolijke grijs speelt om mijn mond.
    'Het is echt heel groot hier, we hebben nog een dressuurbak, ontzettend veel weides en paddocks, er zijn 25 stallen en een enorme zadelkamer en dan heb ik het nog niet over het huis gehad!' In mijn enthousiasme struikel ik bijna over mijn tong, 'Maar als iedereen er is geef ik wel even een grote rondleiding,' zeg ik lachend.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ik ga slapen ^^ Truste}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik fluit opnieuw als ik al die opsommingen hoor. 'Ik ben benieuwd,' zeg ik, 'maar het ziet er nu al veelbelovend uit. Good job.' Ik knijp even in haar hand.


    I can't define who I am.

    [Goodnight x]


    I can't define who I am.

    Marlaina Nemesis Haywourth

    'Pas goed op jezelf, oké?'
    'Ja, doe ik.'
    'Pas ook goed op Cinnamon.'
    'Wat verwacht je anders van me?'
    'Niet spoorloos verdwijnen.'
    'Chris!'
    'Niet in de modder spelen -'
    Ik gaf mijn broer uiteindelijk een duw tegen zijn schouder om hem de mond te snoeren.
    Hij grinnikte geamuseerd door mijn zwakke actie.
    'Je blijft ook altijd mijn kleine zusje, hé?' hij porde me in mijn zij.
    'Nu is het wel genoeg, Christopher,' zij mam streng vanaf de bestuurdersstoel.
    Ik zat opgepropt tussen de tweeling Chris en Tristan, en aan Tristans rechterzijde zat mijn jongere zusje, Helena, tegen het portier platgedrukt. Voorin zaten ma en mijn oudste broer George, en in de kofferbak hadden mijn jongere broertje Micheal en oudere zus Isolde plaatsgenomen.
    Uiteindelijk arriveerden we op het uitgestrekte landgoed van Michelle. Kleine Helena hapte op een dramatische manier naar adem. Ik gaf iedereen, één voor één een kus en een stevige omhelzing.
    'O, ik ga je zo missen, Milly,' zei mijn moeder van wie ik als laatst afscheid nam.
    'Ik ga je ook missen, ma. Maak je geen zorgen, ik bel zo snel mogelijk.'
    Voor ik het wist was de auto weer weggereden.

    Michelle
    Vintain knijpt zachtjes in mijn hand, ik glimlach naar hem.
    'Kom dan gaan we,' zeg ik. Net als ik me naar de stallen wil omdraaien zie ik nog een auto het erf op rijden. Het is Marlaina.
    'Mills!' roep ik enthousiast en ik zwaai naar haar gestalte. Dan gebaar ik dat ze moet komen, de paarden moeten onderhand wel weggezet gaan worden, anders is het zielig.
    'Zullen we jullie paarden anders even in de wei zetten?' vraag ik aan Vintain, Elena en Marlaina.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [is het goed als Nala nog niemand kent, behalve Michelle? Ze is bv een goede vriendin van Michelle, maar nog niet lang een heeft daardoor haar vriendengroep nog niet ontmoet?
    goed?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Is prima ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik zwaai ook naar Marlaina en wacht tot ze zich bij ons zal voegen. 'Oké, is goed,' zeg ik tegen Michelle, maar blijf staan omdat ik helemaal niet weet waar mijn paard staat.


    I can't define who I am.