• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Tegelijk met Michelle zwem ik met krachtige slagen weg. Michelle en ik schelen niet veel...


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Luna is aan me gewaagd, ze kan hard zwemmen. We hebben allebei krachtige benen van het paardrijden. De kant komt inzicht, het gaat er om spannen. Snel zet ik een eindspurt in, hopend op de overwinning. Maar ik verwacht niets, want Luna is ongelooflijk snel.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Michelle is niet de enige die de kant in zicht ziet komen. Ook ik zie het, eln zwem met extra krachtige slagen.vooruit.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    Ik was al uit het zwembad, maar keek toch toe hoe Michelle en Luna om ter snelst aan het zwemmem waren. Ik kon niet meteen zeggen wie de snelste was, ze waren evenwaardig aan elkaar. Het was dan ook een nek-aan-nekrace. Uiteindelijk won ...

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:56 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Sorry voor al die typfouten, ik zat op mijn mobiel]

    Luna
    Met krachtige slagen glijd ik door het water. Ik haal een grote teug met adem binnen en zwem het laatste stuk onder water, met mijn ogen open, voor ik tegen de kant aan zwem. Uiteindelijk voel ik de kant van het bad voor mijn vingers, zodat ik omdat stop. Ik open mijn ogen en schud mijn haar uit mijn gezicht, maar ik zou niet kunnen zeggen wie er eerder was. Michelles gestalte was heel vaag te zien met al het water in mijn ogen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Mijn vingertoppen knalden tegen de harde wand van het zwembad aan. Hijgend trok ik mezelf aan de kant omhoog, uit het water. Luna is al boven gekomen en knipperde het water uit haar ogen.
    'Wie was eerder?' vraag ik haar, terwijl mijn adem hortend uit mijn longen komt. Dan valt mijn blik op Elena.
    'Weet jij het misschien? Me dunkt dat je het beter kon zien dat Luna of ik.' Vragend kijk ik haar aan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Zonder iets te zeggen kijk ik ook naar Elena. Volgens mij heeft Michelle gelijk. Ik zou niet kunnen zeggen wie er gewonnen heeft..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    "Jullie zijn tegelijk aangekomen." zei ik terwijl ik mijn handdoek om mijn middel sloeg. Ik was al zo goed als droog, maar toch nog niet helemaal. Als je goed keek zag je in de verte de paarden grazen. Ze leken zich hier al helemaal thuis te voelen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luna
    "High-five!" Grijzend hou ik mijn hand op voor Michelle. Dat betekent dus in ieder geval dat ik niet verloren heb; en dan vind ik het best. Naja, als ik verloren had, had ik enkel een revanche gewild. Maar daar heb ik niet echt heel veel zin in.. ik ben nogal moe van de reis en het zwemmen. Het lijkt alsof mijn benen er elk moment af kunnen vallen en slechts dom aan mijn lichaam en in het water zitten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik zou niets missen." zuchtte ik. Ik heb al heel mijn leven alles. Alles behalve datgene dat ik zo erg nodig had. Gewoon een beetje liefde, aandacht.
    Vroeger was ik best mollig als kind. Ze pestten me op school en mijn ouders bleven er ook maar op doordrammen. Uiteindelijk zijn ze een diëtiste gaan halen en hebben ze me op een dieet gezet.
    Ik begon te vermageren, werd minder gepest en zag dat als de oplossing. Als ik liefde wou, als ik aanvaard wou worden, moest ik vermageren. Ik sta nu al veel verder, maar was nog steeds te dik. Het feit dat Vintain bijna onder me verdronk bewees het.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Echt waar? Awesome, om dat te vieren ga ik een taart bakken!' roep ik enthousiast uit. Ik geef Luna blij een high-five. Snel hijs ik me uit het hartvormige bad en ik loop naar binnen toe, natte voetstappen achterlatend. Druipend ren ik de trap op en snel haal ik mijn handdoek uit de badkamer. Ik doe de deur op slot en trek mijn natte bikini uit. Snel droog ik me af en trek een gemakkelijk setje kleding aan. Dan ren ik naar beneden en zoek ik in de keukenkastjes naar een receptenboek.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:34 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Meiden, ik ga me omkleden." deelde ik mee en liep naar mijn nieuwe kamer. Daar haalde ik mijn outfit uit en liep naar de badkamer. Ik verwisselde nog snel mijn stretch en liep dan terug de kamer in.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    "En nog veel gedaan in het zwembad?" vraag ik Elena, terwijl ik haar omgekeerd aankijk. Ik glimlach, wat er voor haar omgekeerd moet uitzien. Hmm, misschien moet ik maar een sad-face trekken, zodat het als een glimlach voor haar lijkt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik moest even grinniken door de gezichten die Nala trok en antwoorde daarna op haar vraag: "Michelle en Luna hebben een wedstrijdje gezwommen, maar ze waren gelijk aangekomen, dus gaat Michelle nu een taart bakken." Ik glimlachte even en ging toen op mijn bed zitten, dat het tweede hoogste was, aangezien Nala het hoogste bed al had ingepalmd.

    [Ik ben weer eens lomp geweest vandaag xD ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {O, oh. Wat nu weer?}

    Nala
    "Hmm." antwoord ik automatisch. Niet dat ik er iets van ging eten.
    "En, wie heb jij thuis moeten achterlaten?" glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”