• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee. Dit was het eerste bed dat ik kon vinden. Die bedden in de meisjeskamer zien er trouwens wel een stuk groter en comfortabeler uit, dus misschien ga ik daar wel slapen,' grijns ik,


    I can't define who I am.

    {Misschien is het wel een idioot idee, maar is het niet makkelijker en prettiger om elkaar OOC gewoon met je eigen naam aan te spreken, dus dan hoeven jullie me niet meer LaCerise te noemen maar ben ik voor jullie gewoon Eline. Ik weer niet of jullie het een leuk idee vinden maar mij lijkt het gewoon gezelliger enzo...}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    Ik zwom een paar keer het zwembad rond. Ondertussen zag ik dat Michelle en Luna aan het praten waren, ook zag ik wat Vintain en Nala hadden uitgestoken. Ze zagen er zo verliefd uit, maar ik had zo het gevoel dat ze het zelf niet doorhadden. Ik begon spontaan te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Het lijkt me ook veel leuker en gezelliger.
    Zeg maar gewoon Yara dus.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Ja ik begrijp dat wel, Allegro is mijn alles. Maar toch, rijke ouders hebben is ook niet alles. Nala krijgt weinig aandacht van ze. Ze hebben nooit tijd en zo.' Medelijdend kijk ik haar smalle gestalte na dat met achter Vintain aan is gelopen, 'ik vind trouwens wel dat ze heel mager is. In dat opzicht,maak ik me wel zorgen over haar.' Vertwijfeld kijk ik Luna aan, bang dat ik te veel van mijn zorgen aan haar heb verteld, want dit gaat niet over mij. Het voelt een beetje als roddelen, maar ik ga er vanuit dat Luna niets doorkletst aan mensen doe er niets mee te maken hebben.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Goed idee, ik ben dus Naomi. c:]


    I can't define who I am.

    {Ik zet het morgen wel even in de beginpost (als dat goed is) voor de mensen die dat handig vinden}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Is goed voor mij. JokerBaby is Femke als je het wil weten.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Jup, That's me! xD}

    Nala
    "Oh." zeg ik lichtjes teleurgesteld. "Ik heb dat bed ingepalmd."
    Ik wees naar het hoogste bed. Maar dat ik daar sliep zag je aan de twee grote, roze koffers die eronder rondslingerden. Ik liep erheen en nam een setje kleren.
    "Ik zal me maar gaan omkleden, denk ik."
    Ik draai me om en loop naar de badkamer


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Goed idee. Wel in het topic zetten hoowr, ik ben niet zo goed in namen onthouden XD Ik bem dus gwn Noa]

    Luna
    Nu Michelle het zegt kijk ik Nala na. Ze is inderdaad wel mager nu ik er zo op let. ,,Inderdaad..,, Verder weet ik niet echt iets om te zeggen. ,,Arme Nala,,


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Toen ik terug uit de badkamer kwam, kroop ik op het bovenste bed. Ik ging weer zo liggen, dat mijn voeten op de muur steunden en mijn hoofd over de rand hing.
    "Het is hier geweldig." zuchtte ik. "Ik wou dat ik hier al veel langer was."
    Al ongeveer mijn hele leven, misschien? Dat zou leuk zijn.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Misschien,' zeg ik, 'maar dan zou ik de rest van mijn vrienden, en mijn vader en moeder missen. En Daisy natuurlijk.' Ik neem plaats op het bed onder Nala. 'Maar ik denk dat ik het hier nog wel even kan uithouden.'


    I can't define who I am.

    Michelle
    'We moeten het gewoon een beetje in de gaten houden, als ze te mager wordt dan zeg ik er wel wat van. Misschien is het gewoon haar bouw,' zeg ik vertwijfeld. Dan zwem ik met grote slagen naar de kant. Ik richt me weer tot Luna en gebaar naar haar dat ze naar me toe moet komen.
    'Zullen we een wedstrijdje doen?' vraag ik.
    {Ik ben ook niet goed in namen onthouden, dus iedereen die het heeft gezegd staat nu in de beginpost}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Grijnzend zwem ik naar Michelle. ,,Oké,,


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Ik wacht tot Luna bij me is en begin dan af te tellen:
    'Ready, set, GO!!!' zodra ik go heb geroepen spurt ik ervandoor, naar de andere kant van het zwembad.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page