• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Aww die puppy-eyes van Elena waren onweerstaanbaar! Maar ik moest ze weerstaan, maar ze keek zo super schattig, nee Michelle doe niet zo dom, kijk gewoon naar Luna. Ik wendde mijn blik af van Elena en probeerde niet naar haar smekende stem te luisteren. Ik was sterk, ik kon er wel tegen. Ik wierp een snelle blik om te kijken of Elena nog steeds zo sad keek. En ja hoor ze zat in precies dezelfde houding. Mijn lip begon te trillen en toen hield ik het niet meer. Ik gierde het uit van het lachen, tranen stroomde over mijn wangen en mijn evenwicht verdween gelijk. Met een doffe bonk kwam ik op de grond terecht. Ik zat onder het stof en het zand, dit vond ik zo lachwekkend dat ik het alweer uitgierde. Ik bleef doorlachen terwijl er zand tussen mijn tanden knarste en stof mijn longen begon aan te tastten. Door dit laatste kreeg ik een hoestbui, wat moeilijk gaat tijdens het lachen. Voorzichtig veegde ik de tranen uit mijn ogen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    || Vintain Ayden O'Connor ||
    Ik knik. 'Een zusje, Robin. Ze is 10 en mijn persoonlijke knuffelbeer,' glimlach ik bij de gedachte aan mijn zusje. 'What about you?'
    Ineens begint Michelle superhard te lachen en ze valt op de grond. Bij de aanblik ervan alleen al begin ik ook te lachen. 'Wat doe je nou weer Michelle? Wat is er?'

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:07 ]


    I can't define who I am.

    Elena Mae Perret
    Ik zag dat Michelle een lachbui kreeg en niet veel later hoorde ik een plof. Ik keek en zag dat ze op de grond was beland. Ondertussen had ze al de slappe lach gekregen en niet veel later begon ik ook onophoudelijk te lachen. Voor ik het wist was ik meet een plof naast haar op de grond gevallen. Natuurlijk moest ik hierdoor nog harder lachen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 20:12 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    "Kom, laten we het persoonlijk gaan uitzoeken." grijnsde ik. Ik nam zijn pols vast en trok hem mee tot bij de rest. Daar aangekomen liet ik hem meteen los.
    "Wat is er zo grappig?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Door Michelles lach aanval begin ik ook een beetje mee te lachen, maar nog niet zo erg dat ik Vintain geen antwoord meer kan geven. "Michelle heeft een plan voor als de rest er is, maar Elena kan niet wachten dus zette puppy-oogjes op. En toen moest Michelle heel hard lachen" Zeg ik superdroog, maar wel kort samen gevat. Ik grinnik ook een beetje terwijl ik Michelle overeind help.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Iedereen is verbaast om me heen komen staan, behalve Elena die naast me op de grond ligt.
    'Lig je lekker meid?' vraag ik aan haar. Terwijl Luna zo aardig is me overeind te helpen, 'Niets aan de hand, Elena deed een beetje raar,' zeg ik wijzend op het meisje dat nog steeds op de grond ligt. Dan steek ik mijn hand uit en help haar overeind.
    'Nu heb ik stof in mijn neus,' zeg ik droogjes terwijl ik mijn kleding weer probeer te fatsoeneren. Dan zie ik ineens Tayuya lopen.
    'Hee Tay, ben je er eindelijk?! Tiny staat in de stallen, kom dan breng ik je er even naar toe!' roep ik naar haar.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Glimlachend help ik Michelle overeind en even later steek ik mijn hand uit voor Elena. [i"Nu heb ik stof in mijn neus"[/i] Ik moet moeite doen om mijn glimlach geen grijns te laten worden als ik dat in de verte hoor. Uiteindelijk hoor ik ook dat Tayuya er is. Alleen Timothy nog..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ze is echt blij dat wij er zijn, eh." grinnikte ik, toen ik opnieuw iemand enthousiast zag begroeten.
    "Best schattig eigenlijk." Je moest gewoon glimlachen als je haar hyperactief bezig zag doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [I've to go!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Kay ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Ach ja, zou ik waarschijnlijk ook zijn,' zeg ik, terwijl ik nonchalant een plukje losgeraakt haar achter haar oor stop. 'Het is tenslotte niet niks.'

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:22 ]


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik bloosde, toen zijn vingers over mijn wang scheerden.
    "Euh..." ik keek in zijn ogen en verdronk. "Waar waren we over bezig?" piepte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain Ayden O'Connor
    Ik lach mijn tanden bloot als ik zie dat Nala helemaal in de war is. Snel trek ik mijn hand terug en stop die in mijn broekzak. 'Over Michelle's blijheid. En of jij broers of zussen hebt,' verbeter ik mezelf nog.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Oh... ja. Ik bedoel: nee." ik begon weer te blozen door mijn gestotter. Je zou van een meisje als ik verwachten dat ze wel wat ervaring had met jongens, maar mijn ouders hadden me vanaf mijn geboorte bij jongens weg gehouden. Door me onder andere naar een kostschool voor meisjes te sturen.
    Ik mocht alleen hierheen komen, omdat ik had gelogen. Ik had gezegd dat er geen jongens zouden zijn.
    "Ik ben enig kind." probeerde ik mijn gestamel een beetje goed te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Timothy, Timothy.. Ik blijf maar hopen dat hij komt, omdat ik superbenieuwd ben en de ranch heel graag wil zien, ook al laat ik dat niet merken. Ik kijk alweer naar Merkur terwijl ik mijn gedachten weer een beetje op de vrije loop laat. Hopelijk wordt er toch nog goed gezorgd voor Susan.. want ik ben er vrijwel zeker van dat er goed voor de andere paarden gezorgd wordt, ik heb vertrouwen in de familie Starre, maar in mijn ouders... nog steeds raar dat het mijn ouders zijn.. Maar Susan is echt mijn zusje, dus móéten ze mijn ouders wel zijn..


    Stop acting normal. It gets bored.