• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Marlaina Nemesis Haywourth (v)- Syrinx
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke


    Begin
    We beginnen als iedereen aankomt bij de Ranch, Michelle laat dan zien waar iedereen zijn/haar paard kan stallen en daarna geeft ze (als iedereen er is) een rondleiding.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 8:57 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Nadat ik Tay bij haar paard heb gebracht ga ik snel weer terug naar de groep.
    'Ik denk dat het een slim idee is om jullie spullen weg te zetten en dat ik daarna even een rondleiding geef door het huis en in de stallen. Tay komt er zo aan en ik bel Timothy wel even om te vragen waar hij blijft.' Zeg ik tegen ze.
    {Klein stukje want het internet ligt eruit en ik kan dus alleen via mn mobiel typen =S}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Ok." knikte ik.
    Ik draaide me naar Vintain toe en bekeek hem kritisch.
    "Je zier er sterk uit... Kan je me helpen met mijn koffers?" ik zette mijn lieve glimlach weer op en keek hem smekend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ahh, balen! Hopelijk doet jullie internet het snel weer ;D]

    Luna
    Dát hoor ik meteen, ook al ben ik zo in gedachten. "Yes!" Ik klim van het hek af en wacht geduldig tot de rest vd groep aanstalten maakt om te gaan lopen. Ik ben veel en veel te nieuwsgierig, maar gelukkig kan ik dat onderdrukken tot ik het bijna niet meer voel.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena Mae Perret
    'Luna, Luna, Luna toch, natuurlijk wil je weer veel te snel vertrekken.' zei ik lachend terwijl ik mijn arm om haar heen sloeg en haar tegen hield. Ik was onzertussen al een tijdje uitgelachen. Het bleef gewoon grappig hoe Michelle van het hek viel en ik er niet veel later gewoon naast was gevallen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ze is heel geduldig ^v^ Je merkt het niet XD]

    Luna
    "Sorry" Zeg ik op een toon alsof net een moord heb bekend, maar de grijns op mijn gezicht vormt een enorm contrast met mijn woorden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Ik lach. 'Valt wel mee,' zeg ik grinnikend, 'maar ik wil je best helpen hoor.'

    [Sorry, had het gisteren superdruk.]


    I can't define who I am.

    [Doesn't matter. Ik post ook niet bepaald heel erg lang..]

    Luna
    Nog steeds geduldig sta ik te wachten. Ik vind het super om de ranch te zien, maar ik heb geen haast. Het kan best zijn dat we pas over 5 minuten gaan. Achja.

    [Komt er weer leven in? Luna is nogal doods bezig XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Dank je!" riep ik blij uit. Ik nam hem weer bij zijn pols om hem mee te trekken, maar wanneer we enkele stappen verder waren, besefte ik waar ik mee bezig was. Ik maakte blozend aanstalten om zijn hand los te laten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Nala maakt aanstalten om haar hand los te wringen, maar voor de leuk wurmde ik mijn hand eruit en greep plagerig de hare. 'Laat me maar zien waar je spullen zijn,' zeg ik daarna heel normaal.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Oh... euhm. Ze staan voor het huis denk ik... ja, ze staan voor het huis, ja!" zei ik verward blozend. Ik voelde de warmte van zijn hand in de mijne en moest nog harder blozen.
    Wat deed hij toch met me?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    || Vintain ||
    Zachtjes trek ik haar mee aan haar hand naar het huis. Ik dacht te weten waar het was, maar dat waa dan verkeerd gedacht. 'Nala, ik vrees dat ik de weg kwijtben,' zeg ik verontschuldigend. Chaotisch als ik ben.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik keek verward om me heen.
    "Nou, mijn richtingsgevoel is niet veel beter dan het jouwe." bekende ik. "Ik zou niet weten waar we zijn."
    "Dus... Wat moeten we nu doen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Krijgen die twee iets?]

    Luna
    Grijnzend kijk ik Nala en Vincent na als ze samen weglopen. Die zijn dus ongeduldig, of iets anders.. maar dat denk ik nog niet, aangezien Nala van de ene blos overgaat in de andere en af en toe wat giechelt, maar Vincent niet echt iets laat merken. Ach, van mij mogen ze. Maakt me niks uit. Wel leuk dat de níéuwe Nala notabene, meteen al een leuke jongen tegenkomt. En Vincent is leuk, van karakter en uiterlijk. Maar niet leuk op de leuk leuk manier, niet voor mij. "Michelle.. mogen we ook zelf wat rondkijken anders?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Tuurlijk, waarom niet? Zal ik anders even met je meelopen dan krijg je een minirondleiding,' zeg ik tegen Lima. Ik heb haar zoveel te vertellen!
    'Timothy is er toch noch niet, hij smst wel als hij komt en er niemand is. Dus wat wil je als eerste zien?' vragend kijk ik haar aan, benieuwd wat ze gaat zeggen.
    {sorry k was vandaag de hele dag bij een vriendin, Esther ( dance4ever ze is jarig dus allemaal ff feliciteren xD}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena Mae Perret
    'Ik wil ook meeeeeeh!' riep ik enthousiast. Ik kon niet wachten om de rest van de ranch te zien. Het zag er nu al allemaal zo fantastisch uit. Ondertussen ging ik hyperactief naar Michelle en Luna toe. 'Mag ik?' vroeg ik met mijn alom bekende puppy-oogjes.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:33 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe