• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glime

    'Jill en ik,' zei ik koel. 'En we gaan Michela ook vragen. Dus als zij ja zegt en jij nee, ben ik bang dat we je dag en nacht stalken net zo lang totdat je dood bent.' Ik weet het, misschien was het bot maar het was de waarheid. Als Flower niet bij onze groep zou horen zou ze onze grootste vijand zijn. Ik hoopte dat ze zo slim was dat ze dat ook besefte.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik grijnsde sluw, en keek haar aan.
    Als het pact breekt, is zij de eerste die ik vermoord.. Wacht maar af..


    El Diablo.

    Glime

    k leunde weer achterover. 'So, Wat is je antwoord?' vroeg ik kalm. Ik keek in haar ogen en zag een sluwe blik. Plotseling twijfelde ik, Flower was wel het type dat je zo in je slaap zou vermoorden. Alleen zou dat veel sponsors kosten. Hopelijk besefte zij dat ook. En als zij mij zou vermoorden zou Jill haar niet meer vertrouwen en haar vermoorden, dacht ik. En andersom.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Flower


    Dacht hij nou echt dat hij mij klein kon krijgen? Ik zet een sluwe blik op en zet dan weer mijn neppe glimlach op en zeg 'Oke ik doe mee' Ik weet dat Micelea hun ook niet mag. Dus dat word een makkie om Jillana te vermoorden.

    Jillana

    Ik rol met mijn ogen, en kijk haar aan.
    'Dan kunnen we beter die dude van 1 erbij halen' grom ik.


    El Diablo.

    Glime

    Ik kijk haar wantrouwend aan. Die blik bevalt mij gewoon niet. 'Nee,' zeg ik opeens. 'Jij gaat ons vermoorden in onze slaap hé?' Ik bal mijn handen tot vuisten. 'Dag lieve kleine bloem,' zeg ik nog nep lief. En dan loop ik weg.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:19 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Met een sluwe grijns kijk ik haar nog aan, en loop dan achter Glime aan.
    'Begrijp je nu dat ik niks zei bij de training' mompel ik.


    El Diablo.

    [ Moet gaan :P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Michela

    Ik keek toe hoe Flower met Glime en Jilliana stond te smoezen. Ik schudde mijn hoofd en liep naar ze toe.
    'Hoi.' mompelde ik.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Glime

    Als ik weg loop zie op Michela naar ons toekomen. Ik besluit haar nu te vragen, voor dat lief klein bloemetje dat doet. 'Hé,' zei ik glimlachend. 'Woensdag zijn de spelen al. En ik en Jill hebben een pact gesloten.' Ik hoeste even en ging verder. 'En we hebben lief klein bloemetje gevraagd, maar daarna toch maar niet omdat het er naar uit dat ze de pact zou breken.' Ik besloot het nu maar gelijk te vragen. 'Maar ik heb jou zien werpen, en misschien wil jij er bij.' Ik zette mijn aller aardigste glimlach op en hoopte dat ze anders zou reageren dan Bloemetje.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Michela

    'Ja, hoor.' antwoordde ik. Ik kon nog altijd vluchten als het te heet onder mijn voeten werd. Ik wist zeker dat ik dan samen met Flower zou gaan. Ik zette een pokerface op en hoopte dat Glime niks merkte.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 12:53 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    (Go Michelea)

    Flower

    Nee,' zeg hij opeens. 'Jij gaat ons vermoorden in onze slaap hé?' hij balt zijn handen tot vuisten. 'Dag lieve kleine bloem,' zeg hij nog nep lief. En dan loopt hij weg. Hij loopt naar Michelea toe. Michelea en ik hebben al een pact gesloten die zal ze nooit verbreken we zijn net als vriendinnen. Ik loop langs hun ik hoor Michelea net nog zeggen 'Ja hoor' Met een pokerface

    LovelyLonely schreef:
    (Go Michelea)


    (Michela:X)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    PurpleMoon schreef:
    (...)

    (Michela:X)
    oow:$:$:$

    Ik schaam me nu echt:$