• Heeft er iemand 1D al eens ontmoet ?

    Ja ??
    Vertel eens over 'je ervaring'

    X0X

    (flower)

    Yes. In my dreams.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Krypton schreef:
    Yes. In my dreams.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    In mijn dromen al vaak. In RL, nopes. Al het staat het wel in mijn bucket list. XD


    Take me to wonderland

    Telt in mijn dromen ook mee? Want dan al zo vaak. (:


    The universal language of art.

    Yup! Met 'bring 1D to me' Het zijn ongelofelijk aardige - en knappe natuurlijk! - jongens. We mochten niet op de foto, en dat vond ik jammer en toen pakte Liam mijn hand en bood zijn excuses aan. Heel schattig. En Harry is ook echt een flirt HAHA. Maar het was een leuke ervaring, waar ik handtekeningen aan over heb gehouden (:


    To infinity and beyond •

    Starships schreef:
    Yup! Met 'bring 1D to me' Het zijn ongelofelijk aardige - en knappe natuurlijk! - jongens. We mochten niet op de foto, en dat vond ik jammer en toen pakte Liam mijn hand en bood zijn excuses aan. Heel schattig. En Harry is ook echt een flirt HAHA. Maar het was een leuke ervaring, waar ik handtekeningen aan over heb gehouden (:


    Oké, dat is echt heel cool. ;o Vooral dat met Liam, cutie. :3


    The universal language of art.

    In mijn dromen duizende keren. In het echt heb ik Zayn ontmoet in London!
    Toen ging het regenen en voelde ik me net zo'n getrouwd stel! ;p


    Firm believer of all that is magic

    Ja met bring 1d to me, maar ik vind het niet echt tellen :')


    SLOAN.

    Een vriendin van mij is tijdens die singing in nl gewoon op het podium geklommen en toen vroeg ze aan harry 'Can I get a hug,' en hij gaf haar een knuffel. Ik zat toen op school. :3


    Save me from myself.

    Bridgewater schreef:
    Een vriendin van mij is tijdens die singing in nl gewoon op het podium geklommen en toen vroeg ze aan harry 'Can I get a hug,' en hij gaf haar een knuffel. Ik zat toen op school. :3


    Dat kan niet, want je kon het podium niet op. Er stonden hekken + 4 bewakers. :')


    To infinity and beyond •

    Krypton schreef:
    Yes. In my dreams.

    Starships schreef:
    (...)

    Dat kan niet, want je kon het podium niet op. Er stonden hekken + 4 bewakers. :')


    Ja precies.


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Ja precies.


    En ik had toch echt wel gezien als er een meisje over die hekken en langs de bewakers kwam hahaha!


    To infinity and beyond •

    Krypton schreef:
    Yes. In my dreams.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Yes, ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore