• Hoi xxx



    Ik was een paar dagen geleden aanwezig bij een steekpartij. Het was zo erg . ik leek wel gehypnotiseerd. Ik kon gewoon niet weglopen. En het ergste mijn zusje zag het ook en zit daar op school. Daar houd ze nog heel wat trauma's aan over. De politie omsingelde het hele gebie3d. Er wert gebeld waar hij misschien kon zijn. En toen zijden ze mijn straat naam. Ik durfde echt niet meer naar huis. De man die is gestoken. Is gellukig niet dood gegaan. maar wel gewond geraakt. Hij heeft een hecting naast zijn oog....

    duss... Mijn vraag hebben jullie wel eens steekpartijen meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:54 ]

    Wow, heftig..
    Nee, ik gelukkig niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    "duss... Mijn vraag hebben jullie wel eens steekpartijen meegemaakt."
    Droog :W

    OT: Nou, nee. En ik mag blij zijn dat ik dat niet heb meegemaakt ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, en ik wil het ook niet meemaken. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk met bijv. je ouders gaan praten. Zo kun je het beter verwerken.

    Verder sterkte voor die man,
    en jij en je zusje natuurlijk.
    Ik begrijp dat dit niet leuk is om mee te maken.

    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    BeIIisario schreef:
    "duss... Mijn vraag hebben jullie wel eens steekpartijen meegemaakt."
    Droog :W

    OT: Nou, nee. En ik mag blij zijn dat ik dat niet heb meegemaakt ._.
    Wat moest ik anders zetten(A)

    Nog niet, maar ik heb wel van relatief dichtbij de schietpartij meegemaakt in Alphen aan den Rijn. De opa van een klasgenoot was overleden en hij was eerst in een ander winkelcentrum waar op dat moment mijn moeder, mijn beste vriendin en haar familie, en een ander vriendin en haar moeder waren.
    Waar was die steekpartij eigenlijk?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heftig. Zelf geen steekpartij. Er werd wel vorig jaar bij ons door het raam geschoten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    DoctorReid schreef:
    Nog niet, maar ik heb wel van relatief dichtbij de schietpartij meegemaakt in Alphen aan den Rijn. De opa van een klasgenoot was overleden en hij was eerst in een ander winkelcentrum waar op dat moment mijn moeder, mijn beste vriendin en haar familie, en een ander vriendin en haar moeder waren.
    Waar was die steekpartij eigenlijk?
    Almere. Ik was bij mijn tante

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:54 ]

    Ik heb wel al enkele vechtpartijen meegemaakt, maar echt een steekpartij nog niet. Het moet echt wel choquerend geweest zijn, misschien moet je er eens met je zusje over praten als ze echt getraumatiseerd is.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Ik heb wel al enkele vechtpartijen meegemaakt, maar echt een steekpartij nog niet. Het moet echt wel choquerend geweest zijn, misschien moet je er eens met je zusje over praten als ze echt getraumatiseerd is.
    Nee, Ze is nog te jong om dat te begrijpen.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Nee, Ze is nog te jong om dat te begrijpen.

    Hoe oud is ze dan?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LovelyLonely schreef:
    (...)Almere. Ik was bij mijn tante

    Yikes --'
    Echt sterkte en je moet echt met mensen praten. Krop het niet op, maar praat met mensen die je vertrouwt en misschien ook wel slachtofferhulp.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BeIIisario schreef:
    "duss... Mijn vraag hebben jullie wel eens steekpartijen meegemaakt."
    Droog :W

    OT: Nou, nee. En ik mag blij zijn dat ik dat niet heb meegemaakt ._.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Hoe oud is ze dan?
    4 en er waren zelfs kinderen van 2 bij. Maar gelukkig had ik wel zoveel energie dat ze die steken niet heeft gezien. Maar die mensen met bloed wel.

    O.o OH my...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Jawel, in Cuba.