• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.

    Regels
    Speel jongens. Onderzoekers (leden van het project) zijn vrijwel altijd mannen. Ze houden zich strikt aan hun regels en voor hen zijn de experimenten niet meer dan speeltjes. Experimenten zijn er niet veel. Ieder experiment heeft zijn/haar eigen onderzoeker en is verder alleen. [hoe verder het verhaal, hoe meer je natuurlijk contact met elkaar krijgt] Ik heb het recht je te wijzen op fouten of overbodig gedrag. 16+ en dergelijken zijn toegestaan.

    Meedoen
    Volledige naam;
    Leeftijd; [tussen de veertien en twintig]
    Geslacht;
    Extra; Onderzoeker of experiment en hoelang je al een onderzoeker of experiment bent.
    Uiterlijk;


    Achter je karakter komen we wel in het spel.

    Ik begin pas bij drie jongens en drie meisjes


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam; Cambrue Sedar Andove
    Leeftijd; Zeventien
    Geslacht; Vrouwelijk
    Extra; Experiment - al sinds haar veertiende en de enigste die de eerste selectie experimenten heeft doorstaan.
    Uiterlijk;


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik reserveer een jongen (K).


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Volledige naam; May Violet Grey
    Leeftijd; 18
    Geslacht; Vrouwelijk
    Extra: Expiriment ~ Ze zit er al sinds haar 14e.
    Uiterlijk;



    Volledige naam; Jayden Orlando White
    Leeftijd; 20
    Geslacht; Mannelijk
    Extra: Onderzoeker ~ Sinds hij 17 is.
    Uiterlijk;

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:43 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Mag ik een meisje reserveren?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hmm... Zo ging mijn idee ongeveer voor een verhaal.. net iets anders.. ik wouw het gaan uitwerken en opsturen XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Hmm... Zo ging mijn idee ongeveer voor een verhaal.. net iets anders.. ik wouw het gaan uitwerken en opsturen XD..


    Wouw? Wou is al fout maar wouw, sorry :'D

    Ontopic.
    Ik denk er nog even over na. Ik heb het namelijk wel druk maar het verhaal klinkt aanlokkelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Wouw? Wou is al fout maar wouw, sorry :'D

    Ontopic.
    Ik denk er nog even over na. Ik heb het namelijk wel druk maar het verhaal klinkt aanlokkelijk.


    Ik had al best veel uitgewerkt en ben vanplan om het als het klaar is op te sturen naar een uitgeverij XD.. Maar in mijn verhaal werd er dus ook beweerd dat wetenschappers een manier hadden om het leven van de mensen te verlengen en te verbeteren en dat testen ze dus op 8 kinderen van 16 jaar..


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik misschien een meisje reseveren? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mombasa; Voor jou is er altijd plek ;]

    En ik herhaal; jongens zijn meer nodig dan meisjes. Dat je hebt gereserveerd betekend niet dat je de rol hebt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wacht, laat maar eigenlijk. Verhaal klinkt echt geweldig maar ik heb niet zo veel tijd en doe al aan te veel rpgs mee. Maar wel super leuk idee btw!

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:17 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Volledige naam; Samantha Lauren Billington
    Leeftijd; 17
    Geslacht; vrouwelijk
    Extra; Ze is een experiment, en is dat al sinds haar vijftiende; dus twee jaar lang, bijna drie. Binnenkort wordt ze achttien, op 6 Juni om precies te zijn.
    Uiterlijk;


    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 17:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leave schreef:
    Mombasa; Voor jou is er altijd plek ;]

    En ik herhaal; jongens zijn meer nodig dan meisjes. Dat je hebt gereserveerd betekend niet dat je de rol hebt.


    Ik voel me vereerd dat je voor mij een uitzondering maakt :'D Als ik kom maar ik wel een jongen aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je kunt ook een jongen en meisje spelen als je dat lukt? Het is meer dat ik niet wil dat dit topic bezwijkt onder alle meisjes ;')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rooba; Ze moeten minimaal veertien zijn voor ze experiment kunnen zijn, beter lezen voortaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aangepast. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''