• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Spelmaker

    De cijfers:
    District 1:Michela Engelique Angels 9
    District 2:Glime White 11 Jillana Melrose Averes 10
    District 4:Flower Adriana Drea 10

    De rest heeft niet gereageerd dus krijgt een 5.

    Ik laat jullie zo de arena in. In mijn volgende post vertel ik hoe hij eruit ziet :)(die komt morgen, moet gaan)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glime

    Grijnzend kijk ik naar de uitslagen. Ik stoot Jillana aan. 'Dat is geen dertien,' sis ik. Ik weet niet waarom, maar ik heb zin om Jill zoveel mogelijk te pesten. Ik neem nog een hap van mijn noedels. Morgen gaan we de arena in. Ik besluit zoveel mogelijk te eten nu het nog kan en schep mijn kom weer vol met noedels.


    [We gaan morgen toch de arena in? Of laat je alleen morgen zien hoe die er uit ziet. -_-]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Spelmaker
    Oke ik ben aardig en vertel het vandaag al:P


    1 minuut verstreek en er was nog 10 seconde op de klok voordat de tributen van hun plaat afmochten.


    10!!! 9!!! 8!!! 7!!! 6!!! 5!!! 4!!! 3!!! 2!!! 1!!!!!
    Er klonk een luide gong en de tributen gingen doen wat ze wouden doen.


    blauw: water
    groen: jungle
    geel: hoorn des overvloeds
    licht groen:touwbruggen
    rood: struik met (giftige of gewone) bessen
    Bruin: plaats waar je begint



    Bij de hoorn des overvloeds liggen:
    4 zwaarden
    1 bood met pijlenkoker
    3 speren
    6 rugzakjes met eten en slaapzakken
    8 losse slaapzakken
    2 rugzakken met eten
    1 regenpak

    May the odds be ever in your favor

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glime
    Als de gong ons bevrijd ren ik zo snel mogelijk naar de Hoorn des Overvloeds. In de zestig seconde daarvoor stond ik alleen maar klaar, en nu ren ik als één van de eersten er naartoe. Ik grijp snel een rugzak en doe die op mijn rug, als ik nu werd geraakt van achteren zouden ze eerste mijn rugzak raken. Daarna zag ik een aantal zwaarden liggen. Geen messen. Ik griste ze van de grond en pakte ze vast. Ik had van mijn stylist een jas gekregen met allemaal binnenzakken, zodat ik er messen in zou kunnen doen. Maarja, wat heb ik daar nu aan? Ik greep een handvol speren en pakte nog een zwaard. Ik hield mijn voet op een slaapzak zodat iemand anders die niet zou kunnen pakken. Ik pakte een speer vast en keek wie mijn doelwit zou zijn. Ah, de jongen uit acht was er net aan komen rennen en bukte zich om een speer te pakken. Ik wierp mijn speer en die trof het doel. De jongen viel gillend op de grond en begon te stuiptrekken; die zou het niet overleven. Grijnzend knipoogde ik naar Jillana en ging weer verder met speren en zwaarden gooien. Het bloedbad was begonnen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Glime heeft trouwens een rugzak met eten gepakt.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik grijnsde en begon ook met rennen.
    Ik pakte een rugzak met eten en een slaapzak, 2 zwaarden, en nog een rugzak met eten.
    Ik keek rond, en hakte een aantal hoofden eraf. Eens zien, wat ga ik nu doen.
    'Gaat lekker hé' roep ik naar Glime.


    El Diablo.

    Glime

    Ik grijns naar Jillana en steek mijn duim op. Ik heb net het meisjee uit tien neergestoken. Ik heb nu twee zwaarden, twee speren en een rugzak met alleen eten. En ik sta nu op een slaapzak. Ik probeer te ontdekken waar Flower is maar ik zie haar nergens. Michela ook niet trouwens....Raar. Ik steek één zwaard in mijn riem en begin met de andere te vechten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik prop heel snel al het eten van de etensrugzak in de andere rugzak.
    Zo, etenrugzakken zijn er niet meer. Ook geen zwaarden trouwens. Ik gris nog 2 extra slaapzakken mee en prop ze in de tas. Ik grijp net een speer als iemand me wil aanvallen, ik steek de speer recht door zijn luchtpijp. Ik kijk rond, 'volgens mij zijn we klaar hier!' roep ik naar Glime.


    El Diablo.

    Glime

    Ik steek mijn duim op als teken dat ik het begrepen heb. Ik pak de speer die ik door de jongen uit negen heb gestoken, en maak hem vast aan mijn riem. Ik heb nu twee speren en Jill een, twee zwaarden een rugzak met eten en oja...Ik pak de slaapzak waar ik op sta en prop hem in mijn tas. 'Kom!' roep ik tegen Jill en ik ren alvast naar de jungle. Ik weet dat Jill sneller is en me toch zal inhalen dus ik wacht niet op haar.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 22:34 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik ren snel achter hem aan.
    'Ging lekker daar' grijns ik, 'we hebben in elk geval het meeste eten' grinnik ik.
    Ik wijs naar mijn volle rugzak en grijns.

    [Voor de duidelijkheid, dit ligt er nog!:
    4 zwaarden
    1 bood met pijlenkoker
    3 speren
    5 rugzakjes met eten en slaapzakken
    5 losse slaapzakken
    2 rugzakken met eten
    1 regenpak

    We hebben lekker veel gepakt XD ]


    El Diablo.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 22:47 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Glime

    Ik glimlach. 'Het is bijna beledigend als èèn van ons wint,' zeg ik schamper. 'Met zulke tegenstanders.' Ik kijk om me heen. 'Laten we in ieder geval opzoek gaan naar water.' zeg ik vermoeid.

    [mmm. Het is niet fout dat we zo veel hebben gepakt Wij waren het eerst.:-P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik knik, en loop verder terwijl ik twee 2 literflessen uit mijn tas haal.
    Ik geef er een aan Glime, en kijk rond.


    El Diablo.

    Glime

    Ik pak dankbaar de fles aan en stop hem in mijn rugzak. Daarna loop ik een stuk de jungle in. Nu merk ik pas hoe moe ik ben van al dat rennen. Maar dan word ik blij. 'Gevonden!' zeg ik trots en ik wijs op een riviertje. Ik ren er naar toe en kniel bij het koele water neer. Ik vul de fles met water. 'Hmmm,' zeg ik bedenkelijk. 'Drie druppels volgens mij.' Ik haal een fles jodium tevoorschijn en voeg de druppels toe. 'Nu een halfuurtje wachten.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik grijns, en doe hetzelfde.
    'Wat is het toch leuk om zoveel spullen te hebben' grijns ik.


    El Diablo.