• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Catnipp schreef:
    [mag je een pact sluiten?]


    [Tuurlijk:) doe wat je wilt:P]




    Pronks schreef:
    [wat kan ik met Evanna doen?]


    [misschien wat oefenen?:P]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glime

    Ik keek grijnzend naar de spper van Jilliana en gooide zelf èèn in het hart van de dummy. 'Goed.' zei ik. ' Als ze geen messen of speren hebben bij de hoorn des overvloeds, word ik gek.' ik gooide nog een paar speren naar de dummy. 'Ik zag bij het messenwerpen trouwens jou naam op de dummy staan.' grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:20 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [wie zijn er trouwens allemaal beroeps? Dan kunnen we een pact sluiten :-P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Spelmaker

    Ik keek naar de steeds groter wordende groep tributen en ik zag dat een meisje zich verveelde, met rood haar. District 1, maar ik was haar naam vergeten. Ze gooide een prop naar een jongen uit 12. Ik dacht na:Christian heette hij volgensmij. Ik keek naar de dummy's en zag dat er al een boel aan gort lagen. Bij een zaten er wel heelveel messen in en ik probeerde te lezen wat er stond: j...i...l...l...a...n...a.. o, het meisje uit 2 natuurlijk. Ik vond het wel makkelijk om hun districten te onthouden maar hun namen? Ik snapte al dat ik er wel messen en speren in moest laten plaatsen om de gevechten op gang te houden. Ik zat net te denken wat ik nogmeer en in moest plaatsen toen een avox mij aantikte en mij mijn lunch gaf. Ik zei tegen de avox dat de tributen zo ook wel mochten eten en hij liep weer weg. Ik was benieuwd wie bij wie gingen zitten. Ik had het natuurlijk ook wel bijgehouden de vorige dagen maar ik vond de laatste dag altijd speciaal omdat de tributen elkaar al een beetje kenden. Hoe dan ook ik at mijn lunch op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Catnipp schreef:
    [wie zijn er trouwens allemaal beroeps? Dan kunnen we een pact sluiten :-P]


    meestal zijn dat 1,2 en 4 maar als iemand daar niet bij wil horen of juist wel uit een ander district kan dat :)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glime

    Ik keek schattend naar alle tributen. Misschien zat er nog een beroeps tussen die een pact met mij wou vormen. Ik zou Jillana zeker vragen, maar die was druk bezig met speren werpen dus ik besloot haar maar niet te storen. Toen het speerwerpen saai werd, ging ik maar naar pijl en boog, het enige waar is slecht in was. Knopen leggen, cameaufleren en dat soort rotzooi zou ik later wel doen. Ik pakte een pijl en boog en schoot op de dummy. Ik concentreerde me op het hart en schoot...BAM! Zo door het hoofd heen. Ik had te hard aangetrokken denk ik...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Na een tijdje ga ik weg bij de speren, en bedenk me wat ik kan doen.
    Ik besluit om bij Glime te kijken, en loop erheen.
    'Hee Glime, al een idee met wie je een pact wil?' grijns ik.


    El Diablo.

    Spelmaker

    De lunch had ik al op toen Glime naar de pijl en boog ging. De pijl ging door het hoofd, dat vond ik best knap want eigenlijk had ik veel plantenkennis en ik kon een beetje overweg met een zwaard, maar pijl en boog... nee dat kon ik niet. Jilana kwam bij Glime staan en ik probeerde lip te lezen, ik verstond iets van met wie en pact. Interessant... De lunch van de tributen werd gebracht en ik zag dat district 9 en 10 bij elkaar gingen zitten.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glime

    Ik had zo'n vaag vermoeden waar Jillana heen wou en grijnsde. 'Met elf en twaalf natuurlijk,' grapte ik. 'Tja...Die winnen ook zó vaak.' Ik schoot nog een pijl naar de dummy en die raakte hem in zijn keel. Nou ja, steeds dichterbij. Ik wendde me weer naar Jillana. 'Met iemand die met messen zijn naam in een dummy kan gooien,' zei ik. 'En met de beroeps uit 1 en 4.'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:41 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik grinnik, 'dat dacht ik dus ook' grijns ik.
    Ik zie dat de lunch word gebracht.
    'Nou ja, zullen we dan maar eten?'


    El Diablo.

    Glime

    Ik knikte en ging naast Jillana zitten. Ik nam een broodje en begon het met jam te besmeren. 'Weet jij al wat je ze morgen gaat laten zien?' vroeg ik terwijl ik een grote hap van mijn broodje nam.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik knik en boog naar zijn oor.
    De anderen ging het geen moer aan.
    'Ik heb geregeld voor een hele grote plaat. Daar ga ik messen op gooien en zorg dat er "There can only be one survivor. That's me xoxo Jillana' fluister ik grijnzend. Ik neem een slok water, 'en jij?'


    El Diablo.

    Glime

    Ik staarde haar met open mond aan. 'Dan geven ze je zoiezo een twaalf,' zei ik. 'Maar ik weet niet of ik wel zo wil opvallen, misschien gaan alle andere tributen dan achter je aan.' Ik nam een slok van mijn thee. 'Ik denk dat ik gewoon een paar messen en speren in het hart van de dummy ga gooien, of ik maak een mooi gezichtje.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    'Hmm, voor dat mooie gezichtje hoef je weinig te doen' zeg ik.
    Ik wist dat ik net een flirtopmerking had gemaakt, but i don't care.


    El Diablo.

    Glime

    Ik grinnikte en deed net alsof ik bloosde. 'Ach stop,' zei ik nep blozend. 'Dan maak ik jou gezicht wel.' Ik lachte en nam nog een slok van mijn thee. 'Of die van 1 van de spelmakers, natuurlijk.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''