• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jillana

    'Hmm, als je mijn gezicht doet krijg je meer punten' grijns ik.
    Oké oké, ik geef toe.
    Ik heb soms arrogantiemomentjes..


    El Diablo.

    [Moet gaan :(, DAGDAG allemaal :P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Glime

    Ik kijk grijnzend naar Jillana. Ze is arrogant, bitchy, negatief..Alles in èèn; niet aardig. Daarom mag ik haar. 'Klopt,' geef ik toe. 'Maar als ik het gezicht van spelmakers maak, krijg ik nog meer punten.' ik neem nog een broodje en begin nu wel aardig vol te zitten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Robin Hastings
    Ik kom half rennend half struikelend de trainingszaal binnen strompelen, natuurlijk weer veel te laat door een last minute advies van mijn mentor. Ik vang meteen de blikken van wat nieuwsgierige tributen die daarna hun blik allemaal weer afwenden en me verder links laten liggen. Ik loop richting het eetbare platen gedeelte waar ik aandachtig naar de uitleg van een vrouw luister die duidelijk blij is dat er ook nog iemand bij haar langs komt.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Glime

    Ik kijk naar de jongen die net half struikelend de trainingszaal binnen is gekomen en doe mijn best om niet in lachen uit te barsten. District drie, volgens mij. 'Hè!' roep ik hem na want hij gaat richting planten kennis of zo. 'We zijn al aan het lunchen hoor!'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Robin Hastings
    'Hé! we zijn al aan het lunchen hoor!' hoor ik iemand achter me roepen. 'Geen honger.' roep ik terug. Geen contact met mensen maken, als ze interesse hebben komen we wel naar jou toe en daarbij ik ben district 3 het district dat net niet bij de beroeps hoort, oftewel het lachertje.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Glime

    Ik haalde mijn schouders op en dronk mijn thee op. Daarna ging ik maar weer bedenken met wie ik nogmeer een pact wou sluiten. District drie heeft zijn beste kant nig niet laten zien, in ieder geval. Mmm, misschien dat meisje uit district vier, Flower. Ik bedacht dat ik er ook nog een jongen bij wou. Misschien
    Grey? Of Cristian? Nou ja, dat zou ik zo met Jill wel overleggen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Robin Hastings
    Na nog een enkele doelloze minuten bij de plantengoeroe te hebben gezeten sta ik op en besluit toch maar aan de tafel bij de anderen tributen plaats te nemen. Ik was nooit erg goed geweest in het hele groeps gebeuren maar hier alleen zitten heeft ook geen zin. Ik neem plaats aan het einde van te tafel waarna ik de tijd neem de tributen is te observeren.

    [off now]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Jillana

    Ik grijns, 'of je doet allebei, krijg je misschien nog meer punten dan mij' grijns ik. Ik eet rustig mijn broodje op, en neem nog een slok water. Ik kijk rond. 'Ugh, de meeste hier, faalen hard' mompel ik geërgerd.


    El Diablo.

    Glime

    IK grinnik. 'Tja...Dan krijg ik een hoger puntje dan jij, Jill,' Ik stak plagerig mijn tong uit. Ik keek om me heen. Die jongen uit District 3 was nu aan de tafel gaan zitten en bekeek iedereen aandachtig. Mmm, hem wou ik niet in onze groep hebben. 'Iedereen faalt inderdaad,' zei ik. 'Maar dat betekend des te meer kans voor ons. Hoewel...Misschien is Flower wel goed?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    'Misschien' zei ik, en keek een beetje rond.
    'Maar moeten we niet wat mensen hebben, voor uitkijk ofzo' mompel ik.


    El Diablo.

    [Wanneer is het de dag daarna? Jeweetwel, wanneer de spelmakers ons gaan beoordelen..-_-]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Glime

    Ik knikte instemmend. 'Ja, iemand die heel slim is of zo,' zei ik. 'Misschien Grey? of die jongen uit drie. Die ging in iedergeval naar planten kennis, maar hij maakte niet zo'n goede opkomst.' Ik schoof mijn brod een stukje opzij. 'Maar wat wil je ook met district 3.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik knik, en ik kijk grijnzend naar de twee uit 3.
    'Hmm, i dont know, Grey klinkt wel goed' mompel ik.


    El Diablo.

    Glime

    'Oke,' zei ik. 'Laten we hem straks dan maar vragen. Maar ik wil wel meer mensen erbij, maar heb jij enig idee waar Grey zit?' ik keek naar de tafel. de jongen uit district drie was nog steeds iedereen aan het bestuderen. Als je tributen wél mocht verwonden voor de spelen, had ik mijn bord naar hem gegooid. Ik haat mensen die staren.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''