• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flower Adriana Drea

    Ze gaat rustig verder met waar ze mee bezig was. 'Hay' Zeg ik en pak een speer van haar af en steek het recht door zijn hart.

    Michela Engelique Angels

    Ik gaf het op en stond op. Nog steeds verveeld liep ik naar het speerwerpen. Ik pakte de speer en gooide. Ik zette niet eens kracht maar toch kwam het wapen in het hart van de dummy terecht. Triomfantelijk gniffelde ik. Ik besefte dat ik niet alleen was. Naast me stond het meisje uit 4. Flower, volgens mij.
    Ik mompelde iets dat op: 'Hoi' leek en ging verder.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Glime

    Ik staarde even naar de meisjes die bij het speerwerpen stonden terwijl ik zelf nog een pijl naar de dummy schoot. Dit waren beroeps zeker weten. Waarom was Jill nou zo dom dat ze ze gewoon ging negeren? Ik zou ze in ieder geval vragen. Ze waren duidelijk aan het proberen om indruk op Jillana te maken. Ik grijnsde en liep naar het speer werpen. Ik gooide snel drie speren achter elkaar in het hart en keek naar de meisjes. 'Hoi,' zei ik grijnzend. 'Lekker aan het werpen?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Michela Engelique Angels

    Ik glimlachte vriendelijk naar de jongen. Glime, geloof ik.
    'Ja, jij niet dan?' een beetje opschepperig gooide ik twee speren tegelijk naar de dummy. Eén kwam in het hart en de andere in het hoofd. Ik draaide me weer naar Glime en keek hem uitdagend aan.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    [De inschrijvingen zijn gestopt. Dit zijn de mensen die meedoen. District 8 tot en met 10 gaan dood in het bloedbad.]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Spelmaker

    De laatste trainingssessie was afgelopen. De tributen gingen slapen en al gauw werd het ochtend. nadat de tributen hadden gegeten gingen ze in de wachtruimte zitten. Omste beurt werden ze geroepen. Eerst de jongenstribuut van district 1 daarna de meisjestribuut en zo verder. Ik ging op ijn plek zitten en keek naar de tributen en at en dronk wat cakejes, koekjes en nog veel meer. Al gauw lette ik niet echt meer op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Beginnen de spelen morgen?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [Beginnen de spelen morgen?]

    [woensdag^^ ik geef namelijk mensen tot woensdag de tijd op iets op te sturen en nadat de cijvers bekend gemaakt worden gaan jullie de arena in ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ojah, ;p]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Lol, weet niet wat ik nu moet doen met Jill..]


    El Diablo.

    [brb]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Bew, en ik weet ook niet wat ik moet doen met Glime...;x]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Oh, miss kunnen we in de wachtruimte praten ofzow ;p]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ok]


    El Diablo.

    Glime

    Ik leunde nonchalant tegen de muur. District 1 was net bezig en ik zat nog in de wachtruimte. Ik besloot Jillana nu maar te vertellen dat ik Flower en Michela graag in onze groep wil. En dan nog 1 jongen. Ik loop naar Jill toe en ga naast haar zitten. 'Jill,' zeg ik direct. 'Ik wil Flower en Michela er bij.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''