• Ik heb nogal moeite met het begin van een verhaal, heel veel mensen gebruiken een deel van een verhaal wat dan later weer terug komt.
    Of een flashback, en weer andere zetten er gewoon een klein tekstje neer.
    maar ik weet dus echt niet hoe ik moet beginnen iemand tips ?


    Love is a strong word. I know what love is, in my own way - Cristiano Ronaldo

    Het is wat voor jouw het beste werkt.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Het hangt er denk ik vanaf waar je verhaal over gaat. Als het bijvoorbeeld romantiek is, is het leuk voor de lezer om te beginnen bij het eind. Bij thrillers kun je juist beter beginnen bij het begin van je verhaal, hoe 'normaal' iemands leven was voordat 'die gruwelijke moord' werd gepleegd. Ik denk dat je het beste kan beginnen waar jíj denkt dat je het best kan beginnen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:02 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    zoals je zelf al zegt. iedereen werkt anders. op hun manier en wat hun het fijnst vinden werken. Dus ik denk gewoon dat je er even meot achterkomen wat jij het beste vind werken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @trident
    Dat is een hele goede tip :)
    echt heel erg bedankt !


    Love is a strong word. I know what love is, in my own way - Cristiano Ronaldo

    You're welcome, veel succes met je verhaal (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dankjewel voor de rest van de tips, nu kan ik eindelijk beginnen aan mijn
    verhaal :)

    @trident Dankjewel :)


    Love is a strong word. I know what love is, in my own way - Cristiano Ronaldo