• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Catnipp schreef:
    [Wanneer is het de dag daarna? Jeweetwel, wanneer de spelmakers ons gaan beoordelen..-_-]


    [vanavond mag/moet iedereen mij een pb sturen met wat hij of zij aan de jury laat zien. Ondertussen zit iedereen in de wachtruimte tot ik de cijvers bekend maak op woensdag, mischien al eerder. Iedereen die niet reageert krijgt een 5. Vanavond eindigd dus de laatste trainingssessie en vanaf nu mag iedereen pb'en. Ik wens jullie Succes.]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Okay :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Spelmaker

    'Jillana en Glime, District 2' noteerde ik, ik was aan het bij houden wie bij wie ging zitten. Ik at nog een stukje brood en Zag dat er nog iemand, al struikelend binnen kwam. District 3. Met uhhhm Robin volgens mij. Hij liep naar het plantengedeelte en Glime roept hem. Na een paar minuten loopt hij terug en gaat ook eten terwijl Jillana en Glime aan het praten waren. De avox kwam er weer aanlopen en gaf mij wat drinken en nam mijn bord mee. Ik stond op met mijn notitie blok in de aanslag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Ik heb een Pb gestuurd (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ Trouwens, wie bepaalt of je dood gaat en zo? Want stel dat iemand zegt: ''Ik gooide het mes in zijn hart en hij was dood.'' Ben je dan ook dood? Of mag dat niet?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [ Trouwens, wie bepaalt of je dood gaat en zo? Want stel dat iemand zegt: ''Ik gooide het mes in zijn hart en hij was dood.'' Ben je dan ook dood? Of mag dat niet?]


    [Daar heb ik al over na gedacht bijvoorbeeld: iemand zegt ik stak mijn mes in zijn hoofd. en dan mag digene net zolang strompelen en andere dingen doen totadt ik zeg: Er klonk een kanonschot en pietje was dood.

    Dus even kort samengevat ik bepaal datXD]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:21 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Huh? Mag je dan ook zeggen: 'Ik ontweek het mes.' of zo? Want anders heb je geen kans :P]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [ Huh? Mag je dan ook zeggen: 'Ik ontweek het mes.' of zo? Want anders heb je geen kans :P]


    tuurlijk mag dat ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Okeej ;p]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ Ik verveel me :P btw, dit gebeurt ff vóór het cijfer geven en zo, Oke?]

    Glime

    Toen ik klaar was met eten ging maar naar knopen leggen. Misschien was dat in sommige gevallen toch wel handig, voor strikken en zo. De mevrouw was best aardig, maar leek me niet zo heel sterk. Tja...Je zou de spelen ook niet kunnen winnen als je alleen maar knopen kan leggen. Ik keek naar boven, waar alle spelmakers zaten. Één had een notitiblok in zijn handen en ik vroeg me af wat hij opschreef. Ik weet wel dat hij zonet even naar Jill en mij keek. Ik zwaaide naar de spelmakers maar wist niet of iemand mij zag.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik besloot om maar even wat te gaan doen, met zwaarden dan maar?
    Ik liep erheen en pakte een zwaard, ik begon met oefenen op de dummy en grijns.


    El Diablo.

    Flower Adriana Drea

    Ik liep heupwiegend naar Jillana toe, Ze stond bij de zwaarden. Hopelijk hoort zij ook bij de beroeps, Want ik heb gezien wat ze kan en dat is heel veel.

    Jillana

    Ik zie die Flower naar me toe komen, maar ik train rustig verder.
    Ik hak nog een keer het hoofd van de dummy eraf en wacht op nieuwe..


    El Diablo.

    Glime

    Na het knopen leggen liep ik een beetje rond door het trainingscentrum. Wat zou ik eens gaan doen? Het knopen leggen was in ieder geval oersaai. Ik keek waar Jill was, en zag haar staan bij het zwaardvechten. Samen met Flower! Ik hoopte dat zij Flower zou vragen om bij onze groep te komen. Ik maakte oogcontact met Jill en wierp haar een veelbetekende blik toe. Daarna ging ik maar eens oefenen met pijl en boog angezien ik daar nog steeds waardeloos in was.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Catnipp schreef:
    [ Ik heb een Pb gestuurd (A)]