• Ze is 13 jaar & ongeveer 1.60 en weegt 43 kilo of minder! Ze ziet er dan ook heel dun uit, niet dat haar botten nou zo erg uitsteken, maar ik merk niet echt aan haar dat ze weinig eet, wel als ik en mn vriendin wat halen in de kantine soms doet zij dat niet, maar snoepjes en alles eet ze volgens mij wel denk ik. Heeft ze ondergewicht of niet ?


    Ze is ook nog niet ongesteld & heeft ook nog niet echt wat borsten nja al die dingen

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:31 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zou best kunnen... Zelf ben ik 1.58 en weeg ik rond de 65 kilo, maar dat is volgens mij ook niet echt gezond. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben 164cm en weeg 50 en ik heb al ondergewicht volgens mijn dokter. Zij heeft zeker ondergewicht, alleen weet ik niet hoe het vet over haar lichaam is verspreidt..


    Olive

    Nee, dat is niet te dun, volgens mij hoor.
    Ik ben 1.57 en ik weeg ook 43 kilo, dus dat scheelt maar 3 centimeter in lengte. Volgens mij valt het dus allemaal wel mee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is niet echt ondergewicht, ze is nog jong en haar lichaam moet nog veranderen, vandaar.


    Your make-up is terrible

    Jacker schreef:
    Ik ben 164cm en weeg 50 en ik heb al ondergewicht volgens mijn dokter. Zij heeft zeker ondergewicht, alleen weet ik niet hoe het vet over haar lichaam is verspreidt..
    ze is overal dun ? en super platte buik


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Assassin schreef:
    Het is niet echt ondergewicht, ze is nog jong en haar lichaam moet nog veranderen, vandaar.
    Dan ben ik dus dik ?(cat)
    1.64 en 49?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik ben ook 1.60 & 41 kilo

    maar goed,, een tijdje geleden had ik dat ook bij een vriendin, zij is echt superdun! Maar toen hebben ik & een andere vriendin haar helemaal vetgemest :P


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Dan ben ik dus dik ?(cat)
    1.64 en 49?


    Nee, best normaal ben jij. Toen ik zo lang en oud was woog ik ook zoveel maar toen ik had wel borsten en heupen. :'D Als je dat niet hebt weeg je gewoon minder.


    Your make-up is terrible

    -jaloers-

    Ze is niet te dun


    (Be)lieve in (you)rself

    waarom doe je niet zo'n BMI test?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik ben 1,70 en weeg rond de 64/67 kilo, ik ben 19 maar oke.
    Ze heeft ondergewicht, dat is wel duidelijk.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, best normaal ben jij. Toen ik zo lang en oud was woog ik ook zoveel maar toen ik had wel borsten en heupen. :'D Als je dat niet hebt weeg je gewoon minder.
    haha oke, ja dat heb ik dus ook al (cat).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Dan ben ik dus dik ?(cat)
    1.64 en 49?


    Sommige meisjes zijn nog 'planken' (bij gebrek aan een beter woord) op die leeftijd, anderen hebben al vrouwelijke vormen en zo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oke, ik voel me even aangesproken omdat:
    Ik ben 14 en ik ben een meter 62, ik weeg 43 en geloof me, ik eet als een beest hahah. Het zit in de familie bij mij denk ik, echt er is pas iets mis als ze zich raar gaat gedragen,..


    No regrets, just love

    Jacker schreef:
    Ik ben 164cm en weeg 50 en ik heb al ondergewicht volgens mijn dokter. Zij heeft zeker ondergewicht, alleen weet ik niet hoe het vet over haar lichaam is verspreidt..

    Als jij al ondergewicht hebt ö ik ben 1.68 en mijn gewicht is 49 ö.
    Maar dat terzijde volgens mij is zij vrij normaal,nu wel meer naar mager ,maar echt niet ondergewicht.