• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…



    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 regels.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionary
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords


    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionary
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame


    Rollen Story

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Mijn topics}


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julliët Elisabeth Day
    'Echt indrukwekkend?' vraagt hij. En doet wat met zijn wenkbrauw waar ik om moet lachen. Hij trekt me tegen zich aan. 'En op wat voor manier bedoel je die?' en hij grijnst naar me en brengt zijn lippen naar mijn oor. 'Ik kan echt zo indrukwekkend zijn in meerdere dingen,' zegt hij met een stem die verleidelijk klinkt. Dan voel ik zijn lippen even heel zacht in mijn nek. En het geeft een aangename rilling. Ik kijk hem aan, met een verleidelijke glimlach. Ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'Dat vond ik al behoorlijk indrukwekkend,' zeg ik met een lachje. En ik bijt even zachtjes in zijn oorlel. Door de alcohol doe ik dingen die ik normaal niet zou doen. Dan loop ik van hem vandaan richting de gang, ik kijk even achterom naar Brian en knipoog naar hem. Kom maar achter me aan, als je durft, zeg ik met mijn glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (> Mijn topics.
    Mijn bericht komt eraan.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HurtedHeart zei op 8 aug 2012 - 17:28:

    Kate Charlize Skye Woods
    "Zouden ze het aanbod aangenomen hebben of zijn ze hier alleen voor de gratis cocktails?" Vraagt Darryll dan opeens. Ik kijk hem aan. 'We weten dat ze alle 10 van dansen houden dat in ieder geval. Mensen zoals wij worden aangetrokken tot dansen en het is altijd leuk, maar we kunnen ons nog niet meteen een familie noemen. Voor familie heb je eerst vertrouwen nodig en dat gaat moeilijk als je elkaar nog niet kent. Plus bij een paar van deze mensen is dat vertrouwen geschaafd aangezien zij uit een crew/familie zijn gekickt.' Zeg ik dan bedenkelijk. Ja ik deed altijd research. Wat zouden we nog kunnendoen. Ik kijk hem dan aan. 'We zouden kunnen dansen.' Zeg ik grijnzend. Darryll en ik legde allebij onze gevoelens in dansen zo konden we stoom afblazen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ah sorry kate was even weg,] [mijn topics]


    Blub.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Hebben jullie suggesties?” vroeg hij met een zucht en ik grinnikte. “Ik kan wel wat bedenken, maar…” Ik haalde mijn schouders op en keek naar de andere jonge vrouw. Darryll keek de zaal rond en zuchtte weer even. “Zouden ze het aanbod aangenomen hebben of zijn ze hier alleen voor de gratis cocktails?” Zachtjes grinnikte ik en er kwam een grote glimlach op mijn gezicht. “Ik weet dat ik de aanbod wel aangenomen heb, dat is één! Anders moet je zeggen dat de cocktails geld kosten,” Grijnsde ik en ik keek ook de zaal rond en bedacht me wat. “Maar als je zeker wilt weten of ze ervoor kiezen…” Ik liep door de mensen en gebaarde wat naar de DJ. Hij stopte opeens en keek eerst Darryll vaag aan, maar haalde vervolgens zijn schouders op en gaf me de microfoon, waardoor ik glimlachte en ‘bedankt’ zei. “Hello people! Ik ben Alleshia en ik hoop dat jullie dit feest gaaf vinden, want ik vind het zeker van wel!” Ik probeerde iedereen even aan te kijken en vervolgde: “Zoals Darryll eerder zei in een speech is dit feest ook om elkaar te leren kennen, hij jullie in zijn en de dame hun crew willen hebben! Ik heb jullie allemaal zien dansen en jullie zijn epic! Echt awesome, gewoon!” Grijnsde ik groots. “Het zou daarom echt vet zijn als jullie in ieder geval erover na kunnen denken… Er is geen ‘moeten’, maar als jullie het zouden willen, bedankt!” Ik boog even geinig en riep toen, “Get the party started!” Again. Ik grinnikte en gaf de DJ weer de microfoon terug, fluisterde weer een ‘dank je’ en hij knikte en zette een muziekje op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk hem met een schuine glimlach aan en sla dan mijn armen rond zijn hals. 'Je bent een erg leuke jongen Antz' fluister ik in zijn oor en druk een klein zacht kusje op zijn wang. Hij kon goed en sexy dansen en maakte me zelf een beetje verlegen. Dat was ik normaal nooit. Antz kijkt me aan in mijn ogen waar ik even verleidelijk mee knipper.


    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik voelde me vereerd toen ze zei dat ik een erg leuke jongen was. Iets wat mijn hoofd even deed draaien, want het werd wel vakker tegen me gezecht, en nooit had ik ook maar enig belang naar gehad. ze sloeg haar armen om mijn nek en drukte met haar zachte lippen een kusje op mijn wang.
    Meteen verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'En jij bent een erg leuk meisje, Nuria.' Ik pakte met mijn echterhand haar wang vast en drukte heel snel een heel klein kusje op haar lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brian Everret Jones

    "Dat vond ik al behoorlijk indrukwekkend." ik voel hoe ze zacht in mijn oorlel bijt. Dan loopt ze weg en knipoogt naar mij. Als verdoofd loop ik achter haar aan.
    "Wat had je is gedachten?" vraag ik met een grijnsje en ga dichter tegen Julliët aanstaan. Ik veeg weer een plukje haar achter haar oor en laat mijn hand even over haar wang strelen. Dan pak ik haar hand even vast en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
    Ik laat mijn hand via haar arm naar beneden glijden naar haar hand en pak. Dan beweeg ik die wat heen en weer terwijl ik haar aan blijf kijken.
    Ik hoorde vaag wat op de achtergrond maar niet echt wat er gezegd is. Ik blijf op Julliët gefocust.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 17:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    "We zouden kunnen gaan dansen" zegt Kate. En net voor ik kan zeggen dat ik niet wilde dansen doet Alleshia iets geks. "maar als je zeker wilt weten of ze ervoor kiezen" zegt ze. Vervolgens loopt ze naar de DJ. Ze begint een hele speech over dat ze ervoor gekozen heb met deze Crew en dat de mensen epic dansen en of ze in de crew willen komen. Ik kan een lach niet onderdrukken. "Zij is écht gek...echt een aanwinst" zeg ik. Ik kijk Kate even lachend. "Als ze het aanbod aannemen...dit gaat heel sick worden.." Als Alleshia weer bij me staat. "Je bent echt..." Ik lach even. "geweldig"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    'Wat had je in gedachten?' vraagt hij met een kleine grijns. Hij is achter me aangekomen en hij komt nu dicht tegen me aan staan. Hij veegt weer een plukje haar achter mijn oor en met zijn hand streelt hij heel even mijn wang. Hij pakt een hand vast en kijkt me vragend aan. Dan glijdt zijn andere hand via mijn arm naar beneden en pakt mijn andere hand. Hij blijft me aankijken. Ik hoor dat iemand weer wat zegt maar kijk naar Brian. Met een speelse glimlach bijt ik even op mijn lip. Ik trek hem mee de gang op. 'Misschien dat je door kan gaan met je show?' stel ik voor met een speelse blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate Charlize Skye Woods
    Ik kijk Alleshia lachend aan. Zoals ze daar staat dat durfde ik niet. Darryll wel. Ik kon mensen niet meer voor ogen komen alleen en alle aandacht opeisen. 'Zij is echt Gek... Echt een aanwinst.' Hij kijkt me la hend aan en ik lach ook. Ik kijk van hem naar Alleshia. Ik vroeg me af wat dit zou gaan worden. Tuurlijk vond ik het niet bepaald het leukste wat er was aangezien Darryll mijn beste vriend was, maar dit was zeker Sick. 'Je bent echt geweldig.' Lacht hij naar haar. Ik lach gezellig mee, maar wel gemeend. 'Echt Nice Alleshia.' Zeg ik nog steeds half lachend. 'Als je het trouwens nog niet gehoord had ofzo. Ik ben Kate.' Stel ik me voor aangezien ze mijn naam dacht ik niet wist.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Als ik terug ben, staat er een glimlach op zijn gezicht, waar ik ook gelijk weer door moet glimlachen. “Je bent echt…” Hij lachte even en ik moet grinniken om hoe leuk het eruit ziet, veel blijer dan net. “geweldig,” Ik boog weer even grappig en knikte vervolgens, “Ach, dank je, dank je,” Lachend keek ik hem aan en ging weer naast hem zitten. “Daar deed ik het voor,” Terwijl ik mijn tong plagerig naar hem uitstak, draaide ik me weer wat naar hem toe en deed een snelle blik op de jonge vrouw die er ook nog stond. Ik zou het zo weer doen als Darryll echt zekerheid nodig had, I’m not afraid for it. De vrouw lachte mee en ik grinnikte wanneer ze tegen me begon te praten, “Echt nice Alleshia,” Nog steeds half lachend zei ze het en ik knikte dankbaar. “Als je het trouwens nog niet gehoord had of zo. Ik ben Kate.” Stelde ze zichzelf voor en ik keek haar aan op een manier van: “Óóh, zo heet je!” Waarna ik glimlachend mijn hand op haar schouder legde. “Aangenaam dan, ik ben, nou ja,” lachte ik, aangezien ze het al wist, “Alleshia.” Hierna draaide ik me weer terug naar Darryll. “Ik denk inderdaad dat het goed voor je is als je wat gaat dansen, cutie,” Ik porde hem plagend in zijn zij en knipoogde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brian Everret Jones

    Ik zie haar speels glimlachen en ze bijt even op haar lip. Dan trekt ze me mee de gang door.
    "Misschien dat je door kan gaan met je show?" zegt ze met een speelse blik.
    Ik grijns even en knik dan. "Dan moet er wel lekkere muziek zijn." grinnik ik en trek haar tegen me aan. Ik trek opnieuw speels een wenkbrauw op. "Dus kom maar met een oplossing." ik wenkbrauwiebel en kijk Julliët aan. Dan knipoog ik even en wacht op haar 'oplossing'.

    [Ga eten :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuria Layla Moreno

    Ik bloos even als hij een zacht kusje op mijn lippen drukt. De laatste jongen die dat had gedaan was mijn ex vlak voor hij me sloeg. Ik glimlach even en laat de gedachte aan hem al snel varen. Ik kijk op als de muziek stopt en kijk Antz even aan. Als ze klaar is glimlach ik. 'Ikweet niet wat jij doet maar ik sluit me zeker bij deze crew aan. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de jongen die als eerste iets had gezegt. Darryll was zijn naam. Ik stop bij hem en tik hem even op zijn schouder. 'Hee..' Ik wist niet zo goed wat ik wilde zeggen. 'Ik wou je even laten weten dat ik graag bij je crew kom dansen en dit feest is echt geweldig.' Ik bloos even en kijk hem een beetje aan.


    ~