• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (geeft niet;))

    Michela

    Ik keek nog eens goed naar ze. Als ik naar Jilliana keek, liepen de rillingen over mijn rug, als ik naar Glime keek had ik het ook maar dan minder, en als ik naar Flower keek leek het net alsof ik naar mijn zus keek. Dezelfde vastberaden houding, licht wantrouwig en toch beschermend. Glimlachend liep ik naar haar toe en ging zitten.
    'Hoi Flower. Volgens mij ben ik de eerste die je niet Bloemetje noemt, toch?' vroeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 13:10 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Flower

    Glimlachend komt Michela naar me toe. 'Hoi Flower. Volgens mij ben ik de erste die je niet Bloemetje noemt, toch?' vroeg ze lachend. 'Ja, Je hebt gelijk. Sommige mensen noemen mij zo, Maar ze kennen me niet'. 'Mensen denken vaak kat ik arrogant ben'

    Ik keek haar verbaasd aan. Zij arrogant? Ja, echt niet.
    'Weet je, je doet me erg aan mijn zus denken.' zeg ik met een verdrietig glimlachje.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    'Weetje je laat me echt aan mijn zus denken' zegt ze. Wait wait wait heeft zij een zus. En het is heel toevallig zij laat mij ook aan mijn zus denken. 'Jij laat me ook aan mijn zus denken mijn verloren zus' Zeg ik een beetje verdrietig. Flower toon je sterkste kanten


    (Ik ga naar de Bib)

    Michela

    'Echt waar? Oh, sorry.' ik kijk naar de grond. Ik heb tenminste nog een zus.
    Voor ik het besef sla ik mijn arm om haar heen. Vriendschap ontstaat in zware tijden, zelfs bij de Hongerspelen, denk ik weemoedig.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Jillana

    'Ik ben ook echt de enige die haar niet vertrouwt hé?' mompel ik droogjes.
    Whatever, als Glime vermoord wil worden door haar.
    Ik ben s'nachts gewoon niet in de buurt..


    El Diablo.

    Michela

    Ik hoor Jillana wat met Glime smoezen en kijk op, als ze mijn kant op kijkt werp ik haar een valse blik toe, aan Glime schenk ik mijn aller-slijmerigste glimlachje. Zo, die zit.


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Flower

    'Echt waar o' En ze kijkt naar de grond. Ze slaat haar arm ove me heen. eventjes voel ik me vereerd, Maar dan sta ik op 'Nouu eee doei?' En ik loop naar mijn kamer.

    Glime

    Ik glimlachte terug en wendde me weer tot Jillana. 'Slijmbal,' mompel ik. 'Er blijft toch steeds een van ons wakker dus ze kan niks doen.' ik leun tegen de muur. 'Wanneer zijn ze nou klaar?' vroeg ik argwanend. Ik zuchte. 'Ik gooi zo vijf messen tegelijk in bloemetjes rug, bij het bloedbad.' zei ik schamper. 'Stom kind...' mompelde ik er nog achteran. Eigenlijk had ik het vooral tegen mezelf.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Flower

    Ze dachten dat ik dom was ik bleef om de hoek staan. ik hoorde Glime zeggen 'Er blijft toch steeds een van ons wakker dus ze kan niks doen' 'Waneer zijn ze toch klaar''Ik gooi zo vijf messen tegelijk in bloemetjes rug, Bij het bloedbas 'Stom kind' Ik grijznde. Ik ben een snelle renner en ik ontwijk de messen gewoon of ik gooi een van die andere districhten voor me.

    Glime

    Ik begon door de kamer te ijsberen. Dit was niet uit frustratie, maar ik pure verveling. Ik voelde een elastiekje en een steen in mijn broekzak. Ik grijnsde en pakte ze. Ik schoot op de lamp die ergens om de hoek hing. Raak! Alleen viel de lamp nu naar beneden omdat de scherpe steen het touw had doorgesneden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    'En als dat niet werkt, kan ik altijd onze lieve vele sponsortjes om wat gif vragen, niet' grijns ik. Dan doop ik gewoon mijn mes in het gif en gooi het door haar nek. Dan is het dag dag Bloem..

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 15:19 ]


    El Diablo.

    Glime

    Ik lach terwijl ik de lamp zie vallen. 'Vis bloemetje,' zeg ik grijnzen, want bloemetje komt uit district 4. 'We vergiftigen gewoon een vis en stoppen die in haar strot.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jillana

    Ik grinnik kort, 'te simpel' mompel ik.
    Ik kijk rond.
    'Heb jij niet het gevoel dat we, worden afgeluisterd ofzo?'


    El Diablo.

    Flower


    'Heb jij niet het gevoel dat we worden afgeluisterd ofzo' zegt jillana. Shit Shit Shit. Ik ren snel weg. Ze hebben me gelukkig niet gezien. Hun gaan dood. Dat weet ik zeker.