• Welkom bij de 34e Hongespelen!

    De regels:
    Geen gevloek of gescheld(wel: Ik vloekte luid)
    Geen 16+(zoenen mag wel)
    Ooc tussen haakjes of sterretjes[]{}()
    Minimaal 3 regels per bericht
    Naamverandering graag doorgeven in het topic
    Probeer minstens 1 keer per week te posten, anders dood de arena je. Is er iets waardoor je een tijd afwezig bent, meld het.(als het meer als anderhalve week is, neem ik je personage tijdelijk over)

    En de laatste regel:heb vooral veel plezier

    De Deelnemers:
    District 1 PurpleMoon met Michela Engelique Angels
    District 2 CarrotCurls met Jillana Melrose AveresCatnipp met Glime White
    District 3 adores met Robin Hasting
    District 4 LovelyLonely met Flower Adriana Drea .
    District 5 Rainbownyan met Junko Child
    District 6 MyMisery met Vincent Merge
    District 7 Zyangasm met Grey O'Connor
    District 8
    District 9
    District 10
    District 11 Pronks met Evanna Maria McBride
    District 12 Lovingxoox met Christian Vorder Lovingxoox met Jane Fiers


    Je naam wordt doorstreept als je het niet overleeft hebt.


    We beginnen bij de laatste trainingssessie.

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    May the odds be ever in your favor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kunnen hier nog nieuwe mensen meedoen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wil je je alsnog inschrijven doe het dan voor maandag in dit topic


    Kijk in begintopic even voor de url, die doet het in dit bericht niet...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Amused schreef:
    Kunnen hier nog nieuwe mensen meedoen?
    Ja kan

    Het is niet voor mij, maar voor Catnipp. Ik heb haar een pb gestuurd met de link van je topic.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik doe al mee;-) dankuu alsnog.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Spelmaker

    Ik zag een meisje binnen komen... 'Evanna uit 11 volgens mij' dacht ik in mezelf, ik was nooit goed in namen onthouden. Kort daarna kwam er nog een meisje, die wist ik wel :Flower uit 4. Ik keek of er nogmeer kwamen. Maar ik zag nog niemand. Het was mijn eerste jaar als spelmaker en ik vond het best wel spannend. Ik keek waar de meisjes heengingen en noteerde datm op mijn notitieblok. Morgen moest ik de kinderen een cijfer geven samen met de andere juryleden,daar had ik echt zin in!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Flower Adriana Drea


    Ik ga naar het camoufleren. Ik moet na dit alleen nog naar bomen klimmen en dan heb ik alles gehad. De vrouw die er bij staat legt alles uit over camoufleren, Als ze klaar is wenst ze me geluk.

    Jillana

    Verveeld liep ik de zaal in, wat zou ik eens gaan doen.
    Messen werpen? Kan ik de spelmakers laten zien wat een van mijn grote talenten is. Ik loop naar het messen werpen en laat een kar messen komen. Tja heb er veel nodig. Ik begin met gooien, tot er iets in de buik van de dummy staat. Messen, die samen mijn naam laten zien. Grijnzend loop ik naar het speerwerpen en oefen daar.


    El Diablo.

    Flower Adriana Drea

    Wanneer ik klaar ben met boomklimmen komt Jillana uit 2 komt binnen lopen. Ze loopt meteen naar de messen, Wanneer ze daar klaar is loopt ze naar speerwerpen. Ik wil naar haar toe lopen, Maar iets houd me tegen. Toch loop ik naar haar toe. Dan, Maar extra oefenen met speerwerpen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:15 ]

    Glime

    Verveelt gooide ik wat messen in de dummy. Nadat ik vijf keer in het hart van de dummy had gegooid gooide ik er maar drie te gelijk. De een raakte hem in zijn hoofd, de ander in zijn keel en de laatste in zijn hart. Grijnzend liep ik naar het speerwerpen en zag Jillana staan. Ik wierp een speer naar de dummy, die raakte hem in zijn keel. 'Hè,' zei ik tegen Jillana. 'Hoe gaat ie?'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [mag je een pact sluiten?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [wat kan ik met Evanna doen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jillana

    Ik keek naast me, en zag Glime.
    'Gaat wel, met jouw' vraag ik.
    Ik gooi nog een speer, zo hard in het hart dat hij er nog uitsteekt aan de andere kant.


    El Diablo.

    Michela Engelique Angels

    Ik zat rustig in de hoek naar de anderen te kijken. Ik verveelde me ontzettend, dus tegen de verveling maakte ik een prop van een stuk papier en gooide die tegen het hoofd van een jongen met donkerbruin haar. Volgens mij heette hij Christian. Hij keek me kwaad aan en ik begon keihard te lachen, het boeide me niet echt dat iedereen me opeens aanstaarde. Verontwaardigd slingerde ik mijn rode haar over mijn schouder.

    (Lang genoeg?(A), en tegen degene die Christian speelt: mag mijn persoontje verliefd op hem worden?)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 18:25 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    PurpleMoon schreef:
    Michela Engelique Angels

    Ik zat rustig in de hoek naar de anderen te kijken. Ik verveelde me ontzettend, dus tegen de verveling maakte ik een prop van een stuk papier en gooide die tegen het hoofd van een jongen met donkerbruin haar. Volgens mij heette hij Christian. Hij keek me kwaad aan en ik begon keihard te lachen, het boeide me niet echt dat iedereen me opeens aanstaarde. Verontwaardigd slingerde ik mijn rode haar over mijn schouder.

    (Lang genoeg?(A), en tegen degene die Christian speelt: mag mijn persoontje verliefd op hem worden?)
    (Ik staarde je niet aan??)