• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elijah Blake

    'Zal ik doen,' grinnikte ze. 'En misschien kan je me wel overhalen om je niet te vermoorden, maar dan zal je wel je best moeten doen wat ik ben lastig over te halen,' zei ze en ze deed de deur met haar elleboog open. Ik keek haar eventjes na en volgde haar toen toch. 'Dat klinkt als een goeie uitdaging,' zei ik met een glimlachje. In de villa keek ik om mij heen. Het was groot en mooi. 'Maar hoe ben jij?' vroeg ik. 'Ik wil wel beetje kunnen weten wat ik niet hoef te proberen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Dat klinkt als een goeie uitdaging,' zegt hij met een glimlachje. 'Maar hoe ben jij? Ik wil wel beetje kunnen weten wat ik niet hoef te proberen.'
    'Daar mag je zelf achter zien te komen,' grijns ik. 'Ik ga het niet makkelijk voor je maken,' voeg ik er plagerig aan toe waarna ik om me heen kijk. De villa is mooi, maar niet helemaal mijn smaak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    "ik ga zo eerst kijken wie mijn kamergenoot is, als hij leuker is dan jou dan blijf ik natuurlijk bij hem."
    Ik grijp naar mijn hart en doe alsof ik heel erg schrok. "oh mijn god, that hurts! you broke my heart!" ik grinnik even en doe weer normaal. "Dat snap ik volkomen" lach ik. "als mijn kamergenote leuker is dan...jaaa'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elijah Blake

    'Daar mag je zelf achter zien te komen,' zei ze grijnzend. Ik keek haar weer even aan en lachte. Die antwoord had ik al zien aankomen. 'Ik ga het niet makkelijk voor je maken,' voegde ze er nog aan toe. Ik ging ietsjes dichter bij haar staan en keek haar onderzoekend aan. 'Één ding waar jij gewoon een gloed hekel aan heb.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    Elijah gaat iets dichterbij me staan en kijkt me onderzoekend aan. 'Één ding waar jij gewoon een gloed hekel aan heb.'
    Ik denk even na. 'En waarom zou ik jou dat vertellen?' vraag ik geamuseerd. 'Het is veel leuker als je er zelf achter moet komen waar ik een hekel aan heb'. Ik haal een hand door mijn bruine krullen terwijl ik hem aan blijf kijken. 'Waar denk jij dat ik een hekel aan heb?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [NightShot = CarrotCurls]


    El Diablo.

    Elijah Blake

    'En waarom zou ik jou dat vertellen? Het is veel leuker als je er zelf achter moet komen waar ik een hekel aan heb,' vertelde ze en ze haalde een hand door haar haren. Ze bleef mij gelukkig nog wel aankijken. 'Waar denk jij dat ik een hekel aan heb?' vroeg ze en ik dacht eventjes na. 'Ik denk,' zei ik met een klein lachje en wreef even met mijn hand boven op haar hoofd. Zo iets wat je doet bij kleine kindjes om ze nog kleiner te laten lijken. 'Mensen die je kleineren door je lengte.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Ik denk,' begint hij met een klein lachje en hij wrijft even met zijn hand over mijn hoofd waarop ik hem geïrriteerd aankijk. Ik voel me nog een klein kind.
    'Mensen die je kleineren door je lengte.' maakt hij zijn zin af.
    Ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Meestal word ik niet gekleineerd maar als ze het wel doen is het wel irritant ja,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Meestal word ik niet gekleineerd maar als ze het wel doen is het wel irritant ja,' zuchtte ze waarna ik eventjes moest lachen. 'Zal ik dan lief doen en je niet kleineren?' vroeg ik met een klein lachje en ging nog eventjes met mijn hand door haar haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Zal ik dan lief doen en je niet kleineren?' zegt hij met een klein lachje en hij gaat met zijn hand door mijn haar.
    'Doe maar ja,' grinnik ik. 'En niet met je hand door mijn haar gaan,' protesteer ik daarna. 'Nu zit het door de war,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'En niet met je hand door mijn haar gaan,' protesteerde ze. Ik keek haar vragend aan. 'Nu zit het door de war,' vertelde ze verder waarna ik weer eventjes begon te lachen. Ik zette mijn beide koffers op de grond. 'Kom, laat het mij dan ook weer goed doen,' zei ik met een lachje en ging met mijn beide handen door haar haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    Hij begint te lachen en zet zijn koffers op de grond. 'Kom, laat mij het dan ook weer goed doen,' zegt hij met een lachje en hij haalt nu zijn beide handen door mijn haren.
    'Ook echt doen hoor,' zeg ik. 'Anders moet ik straks alsnog vermoorden,' grinnik ik.

    [xMarvelous --> Amorphous]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Ook echt doen hoor. Anders moet ik straks alsnog vermoorden,' zei ze grinnikend. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en keek haar toen aan. 'Sshhttt, dit hoort bij mijn plannetje,' zei ik met een klein lachje. Ik wist nog niet welk plannetje, maar die kon ik later wel bedenken. Met een klein lachje keek ik haar aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    Hij haalt lichtjes zijn schouders op. 'Sshhttt, dit hoort bij mijn plannetje,' zegt hij met een klein lachje.
    'Je maakt me wel nieuwsgierig hoor,' grinnik ik en ik pak mijn koffers weer op. 'Je kan je plannetje later uitvoeren, ik moet eerst maar even mijn koffers naar mijn kamer brengen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Je maakt me wel nieuwsgierig hoor,' grinnikte ze en ze pakte haar koffers weer op. 'Je kan je plannetje later uitvoeren, ik moet eerst maar even mijn koffers naar mijn kamer brengen.' Ik knikte en pakte mijn koffers ook op. 'Is goed,' zei ik met een klein lachje. 'Kan ik de mijne ook gelijk even wegleggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you