• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [Maria wil hem wel meeten?]

    [is goed waaar is ze?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [is goed waaar is ze?]


    [aan het zonnen op één van de ligstoelen bij het zwembad]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joshua Christopher Maxwell
    Aangezien het buiten heerlijk weer is en ik mijn kleding in de kast heb gelegd trek ik snel mijn zwembroek aan en stop mijn telefoon in het nachtkastje en ga dan naar beneden. Ik zie een meisje op een van de ligstoelen liggen en ik grijns. "hey"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elijah Blake

    Dat lijkt me nogal logisch anders zou ik hier nu toch niet staan en waarom ik je moet vermoorden? Zeg nou zelf, wie verdenkt en nu een onschuldig uitziend meisje van 1.68,' zei ze met een lachje. Ze had gelijk en ik moest eventjes lachen. 'Maar waarom mij?' vroeg ik met nog hetzelfde lachje. 'Ik heb niks misdaan!' zei ik en ik dacht eventjes na. 'Shit wel,' zei ik. 'Shhtt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maria Ciara Maunier
    'Heejj' antwoordde ik glimlachend toen een jongen bij me kwam zitten Nu maar hopen dat dit een betere gesprekspartner was. Nadat ik rechtop was gaan zitten keek ik hem glimlachend aan en stak ik mijn hand naar hem uit. 'Maria' zei ik glimlachend, mezelf aan deze jongen voorstellend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik pak het meisje haar hand. "Joshua" antwoord ik nadat ze zichzelf had voorgesteld en ik kijk haar even lang aan met mijn Bambi bruine ogen en na een tijdje glijd er een glimlach over mijn gezicht. "Hoe vind je het hier tot nu toe?" vraag ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Iemand die met Maxime wil praten? Cuz she's forever alone right now =(]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cassie Faylina Rhodes
    Hij lacht even. 'Maar waarom mij?' vraagt hij met hetzelfde lachje. 'Ik heb niks misdaan!' zegt hij 'Shit wel, shhtt.' zegt hij dan.
    Ik grinnik even. 'Vertel dan eens wat je mij hebt aangedaan? Ik kan het niet meer zo goed herinneren,' zeg ik onschuldig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Ciara Maunier
    Even moest ik nadenken voor ik hem een antwoord gaf. Zo leuk was mijn eerste contact met iemand van hier niet, dus zo geweldig vond ik het hier ook nog niet. Maar als ik dat zou zeggen zou ik vast arrogant overkomen, iets wat ik liever niet wou. 'Wel leuk' antwoordde ik daarom met een glimlach. 'Jij?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elijah Blake

    'Vertel dan eens wat je mij hebt aangedaan? Ik kan het niet meer zo goed herinneren,' zei ze onschuldig. Ik dacht na en vroeg me af wat ik wel en niet kon vertellen. Ik boog een beetje naar haar toe. 'Dingen waar jij geen weet van heb,' zei ik zachtjes. 'Veel meer dingen dan je denkt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik glimlach weer even. "ik ben hier net een half uur en jij bent de eerste hier die ik ontmoet" zeg ik. Ik blijf Maria aan kijken met een van mijn speelse glimlachen, waar mijn spierwitte tanden een klein beetje ontbloot worden. Na een tijdje beginnen de meeste meisjes altijd te blozen, ik vind het altijd wel leuk om een beetje met meisjes te spelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maria Ciara Maunier
    Ik moest mijn best doen niet te gaan lachen toen ik merkte dat hij met me probeerde te flirten, iets wat me gelukkig aardig lukte. 'En?' vroeg ik flirterig, doelend op "zijn eerste ontmoeting met mij" 'Bevalt dat je?' Ik was niet zo makkelijk als hij blijkbaar hoopte, voor mij moest hij wel wat meer moeite doen dan voor de meiden die hij blijkbaar het meeste tegen kwamm.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Joshua Christopher Maxwell
    "Of het me bevalt?" vraag ik. "Je ziet er goed uit als je dat bedoelt" ik haal even mijn wenkbrouwen op. "Verder zou ik het niet weten, ik ken je nog niet toch" ik grinnik even. "Maar serieus...heb nog niemand anders gezien. Zelfs niet die meid waar ik mee op een kamer moet slapen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie Faylina Rhodes
    Hij buigt zich naar me toe. 'Dingen waar jij geen weet van heb,' zegt hij zacht. 'Veel meer dingen dan je denkt.'
    'Je maakt me wel nieuwsgierig hoor,' grinnik ik. 'Maar goed, zullen we onze koffers maar eens naar binnen brengen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Ciara Maunier
    'Slaap je samen met een meisje op een kamer?' vroeg ik verbaasd. Ik had er eigenlijk niet echt op gelet bij wie ik in de kamer kwam, alleen welk nummer het was. Iets wat ervoor had gezorgd dat ik dus ook niet wist of ik met een jongen of een meisje op een kamer sliep.

    (@ibimalik: je mag wel naar Maria en Joshua toe komen als je wilt?]


    Keep your head up, keep your heart strong