• Omdat ik dus zachte lenzen heb, wordt er in de "bijsluiter" aangeraden om crème-vormige oogschaduw op te doen omdat de poederdeeltjes anders in het oog kunnen gaan etc etc.
    Maar wie weet waar je ergens goedkope crème-vormige oogschaduw kunt krijgen. -Het liefst bij die grote ketens, want ik neem aan dat ze zo'n plaatselijk winkeltje niet in Maastricht hebben.
    Oh, en welk merk?

    Alvast bedankt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze hebben vast wel van het etos huismerk of bij het Kruidvat merken zoals essence die van die creamy oogschaduw hebben. En de Hema heeft ze ook, volgens mij. Gewoon eventjes kijken in die schappen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij de Hema, daar heb ik het een keer gekocht.

    Illuminati schreef:
    Ze hebben vast wel van het etos huismerk of bij het Kruidvat merken zoals essence die van die creamy oogschaduw hebben. En de Hema heeft ze ook, volgens mij. Gewoon eventjes kijken in die schappen (:


    Oké, bedankt.
    Mwah, ik ga niet echt tijd daarvoor uittrekken om helemaal op zoektocht te gaan.
    Maar nu kan ik even de Kruidvat of de Etos binnen wippen in een tussenuur.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat maakt niks uit hoor. Ik doe ook zo vaak poedervormig op en ik heb er nooit last van... (Ik heb ook lenzen.)


    Deep inside, I've never felt alive