• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    Nadat ik glimlachend mijn blik van het geweldige uitzicht af had gewend liep ik weer terug naar mijn bed, waar ik mijn koffer opende en vervolgens op zoek ging naar een kast om alles in te doen. Toen ik deze niet kon vinden keek ik om me heen tot ik een deur in de muur zag die op een kastdeur leek. Nadat ik deze geopend had keek ik mijn ogen uit. Ik had namelijk de deur geopend van een inloopkast gevuld met de mooiste kleding die ik me maar kon wensen en met genoeg plek om mijn eigen spullen in te doen. Daarom liep ik maar weer terug naar mijn koffers, die ik dicht deed en hierheen mee naartoe liep. Hier aangekomen begon ik nu wél echt mijn koffers uit te pakken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jacob Eduward Jhonson

    'Het ziet er inderdaad geweldig uit, en groot' Beaamde ik glimlachend waarna ik een een blik op de kast wiep, 'Dat moet lukken' Voegde ik eraan toe terwijl ik mijn tassen op het overblijvende lege bed leg, waarschijnlijk had ik liever een eigen kamer gehad, maar je moet het nou eenmaal doen met de dingen die je hebt, en er was weinig andere keus.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua Christopher Maxwell
    "Beetje balen dat we samen op een kamer moeten he? No offence" zeg ik snel. "Ik had liever een eigen kamer gehad" Ik grinnik even en schuif mijn koffer onder het bed. ik loop even naar het raam en kijk naar buiten. "Ik voorspel dat het hier een leuke tijd gaat worden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maria Ciara Maunier
    Nadat ik alles op de plek die hiervoor bedoeld was had neergelegd keek ik naar de plek waar alle bikini's lagen, waarvan ik de mooiste pakte en deze vervolgens in de badkamer aantrok, waarna ik er een jurkje overheen deed en naar beneden toe liep. Daar aangekomen zag ik een jongen (Tyler) zitten, naar wie ik natuurlijk toe liep. 'Heej' zei ik glimlachend terwijl ik op de stoel naast hem plaats nam en mijn hand naar hem uit stak. 'Maria' stelde ik mezelf voor.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Tyler

    Ik kijk op, en zie een meisje zitten.
    'Tyler' zeg ik grijnzend en schud haar hand.
    Ik kijk weer even naar het zwembad, maar dan weer naar Maria.


    El Diablo.

    [Hoe moet ik beginnen en naar wie kan ik dan toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maria Ciara Maunier
    'Ga je mee zwemmen?' vroeg ik nadat hij naar het water en weer terug naar mij keek. Het was heerlijk weer, te lekker om niet dat heerlijke water in te gaan. Vooral omdat ik, met alleen mijn bikini aan een stuk sneller bruin zou worden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    HurtedHeart schreef:
    [Hoe moet ik beginnen en naar wie kan ik dan toe?]


    Het is het beste als je begint dat je aankomt in de villa en je spullen in je kamerbrengt, daarna kan je wel naar Maria komen als je wilt?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik heb m'n rol trouwens ingevuld, is 'ie goed?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik heb m'n rol trouwens ingevuld, is 'ie goed?


    Ja hoor, maar één vraagje: die bovenste foto is Emeli Voe niet toch?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mag ik misschien de rit overslaan? Ik heb weinig zin/inspiratie om die te bedenken xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tyler

    'Is goed' grijns ik, en ik spring zo het water in.
    'Best lekker' grijns ik, en leun tegen de rand.


    El Diablo.

    Gabumon schreef:
    [Mag ik misschien de rit overslaan? Ik heb weinig zin/inspiratie om die te bedenken xd]


    haha, volgens mij is er niemand die dat gedaan heeft, dus hoef jij dat natuurlijk ook niet te doen


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    haha, volgens mij is er niemand die dat gedaan heeft, dus hoef jij dat natuurlijk ook niet te doen


    [Serieus? Thank god ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Ja hoor, maar één vraagje: die bovenste foto is Emeli Voe niet toch?

    Niet dat ik weet, kwam 'm tegen op Weheartit. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''