• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Mijn topics.]


    El Diablo.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nu al? o_o ohlord, vanavond vul ik mijn rol in x)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik sleep mijn gigantische trolly achter me aan naar de villa. Mijn mond zakt een stukje open als ik de grootte ervan zie, Ik open de deur. Daar vlakbij hangt een lijst met namen en kamernummers. Ik zie dat ik samen met een jongen op een kamer slaap. Ik sleep mijn koffer de trap op, naar mijn slaapkamer. Ik kies een van de bedden uit en leg mijn koffer erop. Ik kijk even rond. Ook al zon prachtige kamer. Ik vind een kast en begin er al wat van mijn kleding in te doen.

    [ik neem aan dat er twee tweepersoonsbedden zijn?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Joshua Christopher Maxwell
    Ik sleep mijn gigantische trolly achter me aan naar de villa. Mijn mond zakt een stukje open als ik de grootte ervan zie, Ik open de deur. Daar vlakbij hangt een lijst met namen en kamernummers. Ik zie dat ik samen met een jongen op een kamer slaap. Ik sleep mijn koffer de trap op, naar mijn slaapkamer. Ik kies een van de bedden uit en leg mijn koffer erop. Ik kijk even rond. Ook al zon prachtige kamer. Ik vind een kast en begin er al wat van mijn kleding in te doen.

    [ik neem aan dat er twee tweepersoonsbedden zijn?]


    idd, ze hoeven niet samen in een bed te slapen haha

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:17 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Tyler

    Grijnzend loop ik met mijn tassen naar de voordeur, en doe hem open.
    Ik zie meteen een lijst hangen. 'Zo zo, met welke snurkkop moet ik op een kamer' grijns ik. Ik zie de naam staan en zucht. Ik sleep mijn tassen naar mijn kamer en pak alles uit. Daarna loop ik naar buiten en steek een sigaret op.


    El Diablo.

    Maria Ciara Maunier
    Nadat ik de taxichauffeur, die tevens mijn koffers aan me gegeven had, bedankte en betaalde begon ik richting de villa te lopen. Eenmaal binnen aangekomen zag ik een lijst hangen waarop stond dat ik samen met ene Casie mijn kamer zou moeten delen. Jammer... ik had namelijk liever een privékamer gehad, maar dan moest ik maar hopen dat het een aardig meisje was. Nadat ik ook gezien had waar mijn kamer was liep ik hier naartoe, waarna ik mijn spullen op het beste bed liet vallen en naar het raam toe liep, iets wat me een prachtig uitzicht over het strand gaf.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jacob Eduward Jhonson

    Met een koffer in mijn hand en een tas over mijn schouder wring ik de voordeur van de villa open en kijk ik verbaast naar hoe groot het is, het was in ieder geval veel groter dan ik had gedacht dat het zou zijn. Als ik binnen ben zie ik al gauw een lijst met de namen en kamernummers en zie dat ik samen met nog een jongen op een kamer slaap, ik werp nog een blik op het kamer nummer zodat ik het niet vergat of de verkeerde kamer in liep en vond de kamer al vrij snel. 'Hoi' Zeg ik tegen de jongen die in de kamer staat, waarschijnlijk degene waarmee ik de kamer zou moeten delen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijntopics, zal zo stukje schrijven als ik het niet vergeet ;d ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Tyler voelt zich serieus oud nu.. O.O]


    El Diablo.

    {Waarom? Jacob is maar een jaar jonger ;)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik kijk op als ik "hoi" hoor. Achter me staat een blanke jongen van ongeveer mijn leeftijd. "Hey" zeg ik. "Jij bent vast die Jacob ofso? Ik ben Joshua. Zeg maar Josh of Chris is makkelijker" zeg ik. Ik kijk even de kamer rond. "Geweldige kamer he, en uitzicht" Ik zwijg eventjes. "Ehm nouja, de kast moeten we delen. ik heb mijn kleding links gelegt, dus jij kan het aan de rechterkant leggen. Ik denk toch niet dat jij mijn kleding draagt dus dat is wel makkelijk uit elkaar te houden" ik grinnik even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Josh ook]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Maar Ty is de oudste nu XD ]

    Tyler
    Nadat ik mijn sigaret op had gerookt, liep ik naar binnen.
    Eenmaal binnen liep ik naar mijn kledingkast en deed een zwembroek aan. met alleen een zwembroek aan liep ik naar het zwembad en ging rustig op een stoel zitten. Wanneer komen de meisjes, heb ik nog een leuk uitzicht.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:36 ]


    El Diablo.

    [Haal mijn resevering maar weg.. Ik zou graag mee willen doen, maar aangezien ik hem nog moet invullen gaat het een beetje lastig.
    Ik ben dit weekend weg, omdat mijn oma jarig is. Waarschijnlijk heb ik dan écht veel gemist..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''