• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cassie Faylina Rhodes
    'Hmmm,' zegt Elijah. Het insmeren is nu meer masseren geworden. 'Zal ik dan maar lief doen?'
    'Doe dat maar ja,' glimlach ik terwijl ik geniet van zijn handen op mijn rug. 'Je kan goed masseren,' mompel ik. 'Als je nou mijn persoonlijke masseur wordt, wordt de kans dat ik je ga vermoorden al iets kleiner,' voeg ik er met een plagerig lach je aan toe. 'Maar je moet dan wel alsnog lief blijven'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    Wat is er gebeurt qua relaties en belangrijke dingen? En waar kan Lily inspringen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)


    [Iedereen is gewoon aangekomen bij de villa, ik weet niet echt wie waar is alleen dat Elijah Cassie nu aan het insmeren/masseren is a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lily
    Ik vloekte luid toen ik uiteindelijk uit de file verlost was, en op hoge snelheid richting de villa reed. Lekkere eerste indruk weer, Lily. Ik kwam vaak te laat, maar dit was toch wel een slechte gelegenheid.
    Met piepende banden stopte ik voor de deuren, stapte uit en liep de villa binnen.
    ''Hallo?'' mompelde ik in het algemeen, terwijl ik mijn tassen met een klap op de grond zette. Vragend keek ik om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elijah Blake

    'Maar je moet dan wel alsnog lief blijven,' zei ze als laatste. Ik lachte een beetje. 'Hmmm aanlokkelijke aanbod,' zei ik met hetzelfde lachje. 'Als daarmee de kans verkleind word, dan word ik wel jouw persoonlijke masseur,' zei ik zachtjes. Ik boog iets naar haar toe. 'Maar dan mag verder niemand anders jou masseren,' zei ik op fluister toon bij haar oren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Hmmm aanlokkelijke aanbod,' lacht hij. 'Als daarmee de kans verkleind word, dan word ik wel jouw persoonlijke masseur,' zegt hij dan zacht. 'Maar dan mag verder niemand anders jou masseren,' fluistert hij dan in mijn oor.
    Ik draai me een beetje om zodat ik hem aan kan kijken. 'Deal,' grijns ik. 'Máár, dan wil ik wel een dagelijkse massage,' voeg ik er onschuldig aan toe. 'En wil je ook nog betaald worden of wordt het gratis?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Deal,' grijnsde ze toen ze zich een beetje had omgedraaid. 'Máár, dan wil ik wel een dagelijkse massage,' voegde ze er onschuldig aan toe. Een klein lachje kwam op mijn gezicht. Ik vond het niet erg. Haar rug voelde lekker aan. Dus waarom niet? 'En wil je ook nog betaald worden of wordt het gratis?' vroeg ze erna. Ik keek haar eventjes aan. 'Betaald,' zei ik met een klein lachje. 'Maar niet met geld.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Betaald,' zegt hij met een klein lachje. 'Maar niet met geld'.
    Ik draai me nu helemaal om en gooi mijn haar weer over beide schouders. 'Hmmm, en hoe wil meneer betaald worden dan?' vraag ik op een schuldige toon aan hem en ik kan het niet laten even naar hem te knipogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Hmmm, en hoe wil meneer betaald worden dan?' vroeg ze op een onschuldige toon. Ze was nu helemaal omgedraaid. Ik lachte eventjes toen ik een knip oog zag. 'Dat ga ik niet vertellen,' lachte ik. 'Origineel, dat wil ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Jay Bright
    'En jij?' Ik grinnik een over haar en haar koffers. 'Ik ben hier ook pas net dus afgezien van jou en mensen op het vliegtuig en een jongen genaamt Bob de taxi chauffeur. Niemand.' Zeg ik grijnzend. 'Zullen we anders even naar beneden gaan dan kunnen we even wat drinken.' Zeg ik weer vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [op wie kan ik May sturen of wie kan naar May toe gaan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maxime

    'Zullen we anders even naar beneden gaan, dan kunnen we wat drinken.' vroeg hij en ik knikte. Ik stond op en schoof mijn voeten in mijn hakken voordat ik naar de deur liep. Door mijn huidskleurige hakken leken mijn benen langer en voelde ik me gewoon wat zekerder. 'Kom je nog?' vroeg ik toen ik bij de deur achterom keek naar Alex.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cassie Faylina Rhodes
    'Dat ga ik niet vertellen. Origineel, dat wil ik,' lacht hij.
    'Hmmm,' zeg ik en ik doe alsof ik heel diep aan het nadenken ben. 'Wat dacht je van...de kieteldood?' vraag ik lachend waarna ik mijn handen op zijn buik plaats en hem begin te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Fitch

    'Hmmm,' begon ze en ze leek alsof ze aan het nadenken was, maar het zag er nogal nep uit. 'Wat dacht je van...de kieteldood?' vroeg ze en ze begon me bij mijn buik te kietelen. Ik begon te lachen en kroop gelijk naar achteren. 'Slechte betaal methode!' riep ik lachend. 'Een hele slechte!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you