• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cassie Faylina Rhodes
    'Eigenlijk wel hea?' glimlacht hij en hij zwemt alvast naar de kant. 'Ik heb trouwens paar maandjes in New York gewoond,' zegt hij terwijl hij zichzelf uit het zwembad hijst.
    Ik zwem ook naar de kant toe en klim er uit. 'In welk gedeelte heb je gewoond dan?' vraag ik nieuwsgierig terwijl ik naar de ligstoelen loop en mijn handdoek om me heen sla. 'Ik woonde in Manhattan'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'In welk gedeelte heb je gewoond dan?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik keek haar na toen ze naar de ligstoel liep en een handdoek om zich heen sloeg. 'Ik woonde in Manhattan,' vertelde ze verder terwijl ik richting haar toe liep. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Volgens mij Long Island,' zei ik nadenken. 'Ik heb er maar eventjes gewoond, daarna ging ik een maandje naar Los Angeles,' vervolgde ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Volgens mij Long Island,' zegt hij nadenkend. 'Ik heb er maar eventjes gewoond, daarna ging ik een maandje naar Los Angeles,'
    'Volgens mij heb jij echt zowat overal wel gewoond,' zeg ik lachend. 'Mag ik eh, vragen waarom je op zoveel plekken hebt gewoond?' vraag ik aarzelend. 'Als je het niet wil zeggen dan hoeft het niet hoor,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Volgens mij heb jij echt zowat overal wel gewoond,' zei ze lachend, waarna ik gelijk mijn hoofd lichtjes schudde. 'Mag ik eh, vragen waarom je op zoveel plekken hebt gewoond? Als je het niet wil zeggen dan hoeft het niet hoor,' zei ze. Ze klonk aarzelend. Ik deed de handdoek een beetje om mij heen en ging beetje liggen op de stoel. 'Ik ben lang niet overal geweest,' zei ik met een klein lachje. 'Maar ik wil het wel vertellen, dan weet tenminste iemand iets van me voordat jij mij vermoord,' zei ik luchtig en keek haar eventjes aan. 'Tot me 10e woonde ik in Madrid, toen 6 jaar in Parijs. Niet echt de beste 6 jaar. De afgelopen 3 jaar ben ik echt wezen reizen. Japan, Italië, Marokko, Turkije. Sinds een jaar zit ik echt rond te dwalen in Amerika. Alles een beetje op orde krijgen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Ik ben lang niet overal geweest,' zegt hij met een klein lachje. 'Maar ik wil het wel vertellen, dan weet tenminste iemand iets van me voordat jij mij vermoord,' voegt hij er luchtig aan toe en ik lach even. 'Tot me 10e woonde ik in Madrid, toen 6 jaar in Parijs. Niet echt de beste 6 jaar. De afgelopen 3 jaar ben ik echt wezen reizen. Japan, Italië, Marokko, Turkije. Sinds een jaar zit ik echt rond te dwalen in Amerika. Alles een beetje op orde krijgen'.
    'Okee, niet overal maar dus wel op veel plekken,' grinnik ik. 'Dus je bent oorspronkelijk van Spaanse afkomst begrijp ik of woonde je daar alleen maar?' vraag ik terwijl ik languit op de ligstoel ga liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Okee, niet overal maar dus wel op veel plekken,' grinnikte ze waarop ik weer knikte. 'Dus je bent oorspronkelijk van Spaanse afkomst begrijp ik of woonde je daar alleen maar?' vroeg ze en ik lachte eventjes. 'Spaanse afkomst,' zei ik en terwijl ik dat zei liet ik mijn Spaanse accent iets meer naar voren komen. 'En hoe zit het met jouw reis ervaring?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Spaanse afkomst,' zegt hij met een lichtelijk Spaans accent. 'En hoe zit het met jouw reis ervaring?'
    'Nou, afgezien New York en San Francisco heb ik nergens anders gewoond, maar ik ben wel op vakantie geweest naar Brazilië, Mexico, Australië, Nieuw-Zeeland, Ijsland en nog een paar landen,' zeg ik terwijl ik de zonnebrandcrème pak die ik had meegenomen. 'Zou je misschien mijn rug in willen smeren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jay Shawn Fitch

    'Nou, afgezien New York en San Francisco heb ik nergens anders gewoond, maar ik ben wel op vakantie geweest naar Brazilië, Mexico, Australië, Nieuw-Zeeland, Ijsland en nog een paar landen,' vertelde ze. Ik keek haar eventjes aan. De dingen die zij had gezien had ik nog niet gezien. Grappig. 'Zou je misschien mijn rug in willen smeren?' vroeg ze toen ze de zonnebrandcréme uit haar tas had gehaald. Ik knikte en pakte de zonnebrand aan. 'Tuurlijk,'
    zei ik met een glimlachje. Ik wachtte af totdat ze ging goed zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Fayline Rhodes
    Jay knikt en pakt de zonnebrandcrème aan. 'Tuurlijk,' glimlacht hij.
    Ik voor hem zitten, met mijn rug naar hem toe gedraaid. 'Geen rare figuurtjes maken he,' zeg ik lachend. 'Als je dat zou doen zou ik wraak moeten nemen,' voeg ik er aan toe terwijl ik mijn haar over één schouder leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    Ik lachte eventjes en deed wat spul op haar rug. 'Hoe ga jij dan wraak nemen?' vroeg ik lachend en smeerde zo goed als het kon haar rug in. Ook al zal ze die wraak nu niet meer nemen, toch wou ik het wel weten. Ik werd nieuwsgierig.

    [Had geen zin om reactie van Cassie erin te verwerken xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Hoe ga jij dan wraak nemen?' vraagt hij lachend terwijl hij mijn rug in smeert.
    'Hmmm,' zeg ik en ik doe alsof ik nadenk. 'Ik zou je ontvoeren en dan je hoofd kaal scheren,' antwoord ik. 'En misschien ook nog wel wat andere dingen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Ho wacht!' zei ik geschrokken en ik legde mijn handen op mijn haren. Lekker zonnebrand in mijn haar.. 'Niemand scheert mijn hoofd,' zei ik lachend en ik keek Cassie aan. Ook al zat zij nog met haar rug naar me toe. 'En welke andere dingen?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Ho wacht!' roept hij geschrokken. 'Niemand scheert mijn hoofd,' lacht hij. 'En welke andere dingen?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik zou ter plekke wel gewoon iets verzinnen,' zeg ik. 'Als je nou heel lief zou zijn zou ik het misschien niet doen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Hmm,' zei ik en ik en ik ging weer verder met haar rug in te smeren. Het was meer masseren dat ik deed dan insmeren. 'Zal ik dan maar lief doen?' vroeg ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat is er gebeurt qua relaties en belangrijke dingen? En waar kan Lily inspringen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''