• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    xIbiMalik schreef:
    [Waar kan ik inspringen?]

    [dat je personage aankomt bij de villa]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [moet ik dan me begin post opnieuw doen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maxime

    Ik sleepte mijn koffers mee naar de deur van de villa en bedankte de taxi. Ik liep de enorme villa binnen en zag meteen een lijst hangen met namen erop. 'Alexander Jayden Bright en Maxime Taylor.' Great, moest ik mijn kamer zeker weer delen met zo'n rommelige jongen. 'Hallo, kan iemand meehelpen met mijn koffers?' riep ik door de hal heen. Ik was nou eenmaal klein en dus ook niet zo sterk, en aangezien ik zowat mijn hele klerenkast mee had gesleept had ik wel wat hulp nodig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cassie Faylina Rhodes'
    'Ik ben Elijah,' zegt de jongen. 'Ook op vakantie?'
    'Nou, eigenlijk ben ik hier als seriemoordenaar maar mondje dicht,' grinnik ik waarna ik mijn wijsvinger tegen mijn lippen hou.
    Ik haal een hand door mijn bruine krullen en kijk Elijah weer aan. Naast hem voel ik me met mijn 1.67m erg klein. Als die andere jongens ook allemaal zo lang zijn wordt dat veel hakken dragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    [moet ik dan me begin post opnieuw doen?]


    [mag, hoeft niet]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elijah Blake

    'Nou, eigenlijk ben ik hier als seriemoordenaar maar mondje dicht,' grinnikte ze en ze haalde haar wijsvinger even voor haar lippen. Ik lachte zachtjes en keek toe hoe ze haar hand door haar bruine krullen haalde. Ze was klein, dat maakte haar al wat schattiger. 'Ik houd mijn mondje dicht,' zei ik met een klein lachje en haalde ook eventjes mijn wijsvinger voor mijn lippen. 'Wie moet je vermoorden?' vroeg ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    De taxi stopt voor de Villa en mijn mond valt eventjes open. Geweldig. Ik betaal de chauffeur en haal mijn koffer uit de achterbak. "Wild like los angeles, hot-ter then miami" zing ik terwijl ik mijn koffer naar de villa sleep. "Joshua Christopher Maxwell & May Violet Grey" zeg ik hardop. Met een meisje dus. Ik vond de kamer vrij snel en gooi mijn koffer op het twee persoons bed en bekijk de kamer met open mond.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maria Ciara Maunier
    Toen ik merkte dat het hier in het zwembad, samen met hem, niet zo gezellig was als ik gedacht had besloot ik weer het zwembad uit te gaan en op één van de vele ligstoelen te gaan liggen om op te drogen in de zon.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cassie Faylina Rhodes -
    'Ik houd mijn mondje dicht,' zegt het met een klein lachje en hij houdt zijn wijsvinger ook even bij zijn lippen.
    Ik lach zachtjes.
    'Wie moet je vermoorden?' vraagt hij dan.
    Ik doe net alsof ik om heen kijk, alsof niet het mag horen en loop dan iets dichter naar hem toe. Ik ga op mijn tenen staan maar kom zelfs dan nog niet bij zijn oren. 'Eigenlijk moet ik jou vermoorden maar misschien kan je me wel overhalen omdat niet te doen,' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maxime Taylor

    'Oke, dat word dus alleen mijn koffers naar boven slepen.' mompelde ik in mezelf. Ik besloot om te beginnen met mijn grote roze koffer en sleepte hem zo de trap op. De wieltjes maakte een afschuwelijk piepend geluid en ik liep steunend en kreunend een paar treden verder. Eenmaal aangekomen op de kamer zette ik de koffer netjes naast mijn perfecte tweepersoonsbed en even later werd die vergezeld door mijn kleinere koffer. Ik ging op het bed liggen en kijk eventjes rond in de kamer. Wauw wat was het hier mooi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [is er iemand die met Maria wil praten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elijah Blake

    'Eigenlijk moet ik jou vermoorden maar misschien kan je me wel overhalen omdat niet te doen,' fluisterde ze vlak bij mijn oren. Ik was iets door mijn knieën gegaan zodat ze er beter bij kon. Ik lachte zachtjes en keek vervolgens haar nep geschrokken aan. 'Waarom moet jij mij vermoorden?' vroeg ik nep verbaasd. 'Hebben ze mij eindelijk gevonden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [iemand die Joshua wil meeten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [iemand die Joshua wil meeten?]


    [Maria wil hem wel meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cassie Faylina Rhodes
    Hij lacht zachtjes en kijkt me dan nep geschrokken aan.
    'Waarom moet jij mij vermoorden? Hebben ze mij eindelijk gevonden?' vraagt hij nep verbaasd.
    'Dat lijkt me nogal logisch anders zou ik hier nu toch niet staan,' grinnik ik. 'En waarom ik je moet vermoorden? Zeg nou zelf, wie verdenkt en nu een onschuldig uitziend meisje van 1.68,' voeg ik er met lachje aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered