• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    Lachend keek ik hoe de jongen gelijk het water in sprong. Nadat ik mijn jurkje, waaronder ik mijn bikini aanhad, had uitgetrokken liep ik zelf ook naar het zwembad toe en liet ik me via het trapje het water in zakken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aragog schreef:
    (...)
    Niet dat ik weet, kwam 'm tegen op Weheartit. :')


    Waarom doe je dan het uiterlijk van twee verschillende mensen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Waarom doe je dan het uiterlijk van twee verschillende mensen?
    \
    Omdat die bovenste van de zijkant is met haar ogen dicht, dus zie je het gezicht niet goed. Het ging me meer om het haar ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)\
    Omdat die bovenste van de zijkant is met haar ogen dicht, dus zie je het gezicht niet goed. Het ging me meer om het haar ^^.

    dat gezicht kan je wel zien, je ziet namelijk al te duidelijk dat dat Emeli niet is. Maar ja, whatever, je mag mee doen met die personage


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)
    dat gezicht kan je wel zien, je ziet namelijk al te duidelijk dat dat Emeli niet is. Maar ja, whatever, je mag mee doen met die personage

    ..Oké dan. ;p.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Misschien is het leuker om jongens en meisjes gemengd op de kamers te doen? Tenminste, dat is wat ik zou doen om voor hogere kijkcijfers te zorgen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    [Misschien is het leuker om jongens en meisjes gemengd op de kamers te doen? Tenminste, dat is wat ik zou doen om voor hogere kijkcijfers te zorgen a.]

    is wel leuk ja


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oké, ik verander de naam van Simon Elijah, naar gewoon Elijah.. Ik raak gek van al die dubbele namen xd]

    Elijah Blake

    Daar zat ik dan. In de taxi op weg naar de grote vila.
    De taxi stopte en ik stapte uit. Ik bedankte en betaalde de chauffeur en haalde mijn koffers uit de kofferbak. Ik liep het pad op. Halverwege bleef ik staan en zette de koffers neer. Ik trok mijn shirt uit. Man, wat was het hier warm.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    Ik wacht geduldig tot de chauffeur mijn koffers uit de kofferbak heeft gehaald waarna ik hem bedank. Ik loop richting de villa terwijl ik mijn koffers achter me aansleep. Omdat ik zo om me heen aan het kijken ben let ik niet goed op en bots ik tegen iemand op.
    'Oh, sorry,' zeg ik snel. Mijn ogen glijden even over de gespierde buik van de jongen en naar zijn tattoo maar daarna kijk ik naar zijn gezicht. 'Ik ben Cassie,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    [Misschien is het leuker om jongens en meisjes gemengd op de kamers te doen? Tenminste, dat is wat ik zou doen om voor hogere kijkcijfers te zorgen a.]


    Dat lijkt mij inderdaad wel handig nu ik er over nadenk ja, vooral omdat we met een beetje een oneven aantal zijn, even lijst veranderen.
    Of heeft iemand daar bezwaar mee omdat we al begonnen zijn?


    Keep your head up, keep your heart strong

    [nee hoor gewoon ff veranderen straks..]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Waar kan ik inspringen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elijah Blake

    Ik had net mijn shirt weggestopt in een koffer botste er iemand tegen mij op. Ik wou vloeken. 'Oh, sorry,' hoorde ik een meisjes stem zeggen. Ik draaide mijzelf om en zag een beeldschone meisje voor mij staan. 'Ik ben Cassie,' glimlachte ze. Het stond haar goed. 'Ik ben Elijah,' zei ik en ik bekeek haar nog eventjes. Niet mis. 'Ook op vakantie?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Verbeterde kamerlijst:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Keep your head up, keep your heart strong