• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cassie Faylina Rhodes
    Hij pakt zijn koffers ook op. 'Is goed, kan ik de mijne ook gelijk even wegleggen'.
    Ik begin mijn koffers de trap op te slepen, wat toch een stuk lastiger is dan ze gewoon tillen. Uiteindelijk lukt het me wel en staan mijn koffers boven. Nu er alleen nog achter kom wat mijn kamer is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry als mijn stukjes hier bagger zijn, zo'n gevoel heb ik namelijk xd]

    Elijah Blake

    Ik liep achter haar aan de trap op. Ik verwachte niet dat mijn kamer aan de andere kant lag en dat alle kamers gewoon vlak bij elkaar waren. Zonder moeite tilde ik mijn koffers de trap op. Aan Cassie te zien had zij wel iets meer moeite dan mij. Een glimlachje sierde mijn gezicht. Toen we boven waren keek ik de gang door. Welke nummer had ik ook al weer? 'Zouden de namen op de deuren staan?' vroeg ik met een klein lachje. Zou wel handig zijn, zo zal je nooit vergeten waar je kamer zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Zouden de namen op de deuren staan?' vraagt Elijah als hij ook boven is.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb echt géén idee,' zeg ik en ik loop de gang even door om op een deur te kijken. Blijkbaar wel dus.
    'Hier is jouw kamer!' roep ik naar Elijah. Een stukje verder zie ik mijn naam staan en ik sleep mijn koffer er heen.

    [haha, dat gevoel heb ik ook xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha xd]

    Elijah Blake

    'Ik heb echt géén idee,' zei ze en ze liep door de gang heen. Ik keek haar na en zag dat ze op een deur keek. 'Hier is jouw kamer!' riep ze naar mij toe. Ik liep er heen terwijl zij naar een ander kamer liep. Ik keek op de deur en inderdaad, daar stond mijn naam. Net zoals de naam Clove Moon. Wie was dat? 'Dank je!' zei ik toch tegen Cassie en ik liep mijn kamer in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Dank je,' zegt Elijah waarna hij zijn kamer inloopt. Ik loop verder naar mijn kamer waar ik mijn koffers neerzet. Zin om nu uit te pakken heb ik niet dus ik loop weer naar Elijah's kamer. 'Heb je misschien zin om iets te doen?' vraag ik. 'Dan heb je de kans mij over te halen dat ik je niet ga vermoorden,' grinnik ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Heb je misschien zin om iets te doen?' hoorde ik iemand opeens vragen. Ik had nog niet eens de tijd gehad om met mijn koffers te beginnen ik lachte eventjes. Alsof ik dat nu ook echt ging doen. 'Dan heb je de kans mij over te halen dat ik je niet ga vermoorden,' hoorde ik daarna grinniken. Ik liep naar haar toe en keek haar met een glimlachje aan. 'Hmm, die aanbod kan ik dan natuurlijk niet afslaan,' lachte ik zachtjes. 'Wat wil je gaan doen?'

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    Hij loopt naar toe met een glimlachje op zijn gezicht. 'Hmm, dat aanbod kanik dan natuurlijk niet afslaan,' zeg hij zacht lachend. 'Wat wil je gaan doen?'
    Ik denk even na. 'We zouden kunnen gaan zwemmen?' stel ik voor. 'Daar is het toch warm genoeg voor.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'We zouden kunnen gaan zwemmen?' stelde ze voor waarna ik al gelijk knikte. 'Daar is het toch warm genoeg voor.' Weer knikte ik. 'Klinkt goed, maar zoals je ziet heb ik nog geen zwembroek aan,' zei ik met een klein lachje. 'En jij hebt nog geen bikini aan,' voegde ik er lachend aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Klinkt goed, maar zoals je ziet heb ik nog geen zwembroek aan. En jij hebt nog geen bikini aan,' zegt hij lachend.
    'Dat had ik nou echt nog niet door,' grinnik ik sarcastisch. 'Ik trek die zo aan en daarna loop ik alvast naar het zwembad dan zie ik je daar wel okee?'
    Elijah knikt en ik loop weer terug naar mijn kamer, waar ik mijn bikini aantrek en een badhandoek pak. Daarmee loop ik naar beneden en bij het zwembad aangekomen leg ik die op een ligstoel neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Dat had ik nou echt nog niet door,' grinnikte ze, maar het klonk sarcastisch. Ik kon er wel om lachen. 'Ik trek die zo aan en daarna loop ik alvast naar het zwembad dan zie ik je daar wel okee?' vroeg ze waarop ik knikte. Ze liep weg en ik deed de deur weer dicht. Ik liep naar mijn koffers en deed ze beide open. Gelijk gooide ik ze leeg op bed en kleedde mij daarna uit. Ik zocht mijn zwembroek op tussen mijn kleren en trok die gelijk aan. Ik pakte een badhanddoek en liep vervolgens naar het zwembad. Het was eventjes zoeken, maar uiteindelijk vond ik hem. Cassie was al aangekomen en ik liep naar haar toe en legde mijn handdoek op de stoel naast haar. 'Boeh,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Boeh,' hoor ik ineens iemand lachend zeggen. Ik kijk op en zie Elijah staan die zijn handdoek op de stoel naast me legt.
    'Schrik,' grinnik ik en ik pak zijn arm vast om hem mee te trekken naar het zwembad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'Schrik,' grinnikte ze. Ze pakte mijn arm beet en trok mij mee naar het zwembad. Ik keek haar eventjes lachend aan. 'Tegelijk?' vroeg ik toen we vlak bij het rand stonden. Ik wachtte niet af op antwoord ook en trok haar zo mee het water in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Tegelijk?' vraagt Elijah. Voordat ik kan antwoorden trekt hij me mee het water in. Lachend kom ik weer boven water en spetter ik wat water zijn kant op. 'volgende keer eerst waarschuwen graag,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'volgende keer eerst waarschuwen graag,' grinnikte ze toen we boven kwamen. Ze had wat water mijn kant op gespetterd. Ik lachte iets harder. 'Ik dacht dat ik dat deed!' zei ik lachend en spetterde wat water terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Ik dacht dat ik dat deed!' zegt hij lachend en hij spettert wat water terug.
    'Niet doen,' grinnik ik en ik zwem iets dichter naar hem toe om een poging te doen hem onder water te duwen maar dat lukt niet echt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered