• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elijah Blake

    'Je maakt me wel nieuwsgierig hoor, maar goed, zullen we onze koffers maar eens naar binnen brengen?' vroeg ze waarop ik knikte. 'Dat klinkt als een goed idee,' glimlachte ik en pakte mijn koffers op. 'Ik kon vragen om jou koffers te tillen, maar mijn handen zijn vol,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik knik. "Ene May Violet Grey ofzo" zeg ik. "een meisje" zeg ik. "k had liever een eigen kamer gehad, of een man. Dit kan nog wel eens awkward worden" ik grinnik. Dat zou goed mogelijk zijn. Zo kan ik ook nooit een meisje meenemen om sex mee te hebben in mijn kamer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie Faylina Rhodes
    'Dat klinkt als een goed idee,' glimlacht hij en hij pakt zijn koffers op. 'Ik kon vragen om jou koffers te tillen, maar mijn handen zijn vol,'
    'Dat ik klein ben wil nog niet zeggen dat ik niet sterk ben,' zeg ik onschuldig waarna ik redelijk gemakkelijk mijn koffers op til.
    'Met wie slaap jij eigenlijk op een kamer?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maria Ciara Maunier
    'Maar het zou ook wel leuk kunnen worden' hielp ik hem herringeren. Als ik samen met een hele leuke jongen een kamer moest delen, zou ik dat namelijk helemaal niet erg vinden. 'En als onze kamergenoten allebei een ramp zijn, gooien we ze gewoon samen in een kamer en kom ik bij jou slapen' vervolgde ik lachend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elijah Blake

    'Dat ik klein ben wil nog niet zeggen dat ik niet sterk ben,' zei ze en ze tilde haar koffers op. Ik lachte zachtjes. 'Met wie slaap jij eigenlijk op een kamer?' vroeg ze waarna ik haar eventjes aankeek. 'Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Allang vergeten,' zei ik met een klein lachje. 'Ik zie het vanzelf wel, en jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Allang vergeten,' zegt hij met een klein lachje. 'Ik zie het vanzelf wel, en jij?'
    Ik denk even na. 'Volgens mij met en één of andere Tyler...' zeg ik aarzelend. 'Ik hoop dat deze Tyler aardig is dan een andere Tyler die ik ken, gatverdamme wat is dat een klootzak,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Christopher Maxwell
    Ik schiet in de lach. "vind ik een prima idee" lach ik. "ik heb geen idee wie mijn kamergenote is. Misschien is het wel zon irritant wijf dat over elk ding gaat zeiken. of het is een enorm heet sexbeest. Ook niet erg natuurlijk" ik grinnik even. "Maar je mag alsnog wel bij me slapen hoor" zeg ik onschuldig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    May Violet Grey
    Ik word naar de villa gereden en de taximan helpt me met mijn koffers mij bedank hem en loop naar binnen. Ik had werkelijk geen idee waar ik heen moest maar toverde een glimlach op mijn gezicht. Ik loop omhoog opzoek naar mijn kamer opzoek naar de plke waar het kon zijn. Ik zucht en kijk dan op de lijst. Ik zat bij een Joshua op de kamer. Oké jongens en meisjes op 1 kamer dit ging nog leuk worden. ik loop de kamer binnen en laat mijn koffer op het bed ploffen. Ik zie dat mijn kamer genoot al gearriveerd is en deel de kast door dehelft en hang en leg mijn kleding netjes neer. Mijn BH's en Strings in een lade omdat ik geen zin had dat de jongen erin gin wroeten. Als ik klaar ben bekijk ik de kamer en haar uitzich. Het was werkelijk prachtig.

    Alexander Jayden Bright
    Ik kom aan met een taxi en gooi mijn aporttas over mijn schouder. Ik loop het huis binnen en kijk op het briefje met de indeling. Ik zat bij een meisje op de kamer. Maxime. Leuke naam. Ik loop naar de kamer en roet het meisje vriendelijk die erin staat. 'Heey ik ben Alex.' Zeg in vriendelijk. Ik leg mijn tas en koffer op mijn bed, maar hou het netjes. Het zou geen troep worden. Nou geen erge in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 1:30 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maria Ciara Maunier
    'Ik ga zo eerst even kijken wie mijn kamergenoot is' antwoordde ik glimlachend. 'Als mijn kamergenoot veel leuker is dan dat jij bent blijf ik natuurlijk bij hem op de kamer slapen' vervolgde ik, Joshua plagend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maxime Taylor

    'Hey ik ben Alex.' hoor ik ineens. Ik ga rechtop zitten op het bed en zie een leuke jongen staan. 'Hey, ik ben Maxime.' zeg ik terug en ik glimlach even naar hem. 'Dus, wij delen een kamer voor de komende weken..' zeg ik en ik bijt op mijn lip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    May Violet Grey
    'Dus, wij delen een kamer voor de komende weken..' Zei het meisje die dus Maxime heette. 'Klopt. Waar kom je vandaan?' Vraag ik als ik op mijn tweepersoons bed ga zitten en haar vragend aankijk. Ze zag er leuk uit. Bruin haar en blauwe ogen een van de zeven schoonheden. En ik moest zeggen ze was ook echt een schoonheid.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maxime Taylor

    'Ik kom uit Miami.' zei ik tegen hem, 'En waar kom jij vandaan?' Ik ging helemaal op het bed zitten met mijn rug tegen de wand aan. Mijn bruine benen sloeg ik over elkaar en ik haalde snel mijn hand door mijn haren heen. Even nam ik Alex zijn gezicht in me op. Hij zag er vrolijk en spontaan uit en hij zou zeker veel meisjes gaan scoren.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Elijah Blake

    'Volgens mij met en één of andere Tyler...' zei ze aarzelend, waarna ik haar eventjes vragend aan keek. 'Ik hoop dat deze Tyler aardig is dan een andere Tyler die ik ken, gatverdamme wat is dat een klootzak,' ging ze verder en ik moest eventjes lachen. 'En anders vlucht je naar mijn kamer,' zei ik lachend. 'Een band opbouwen met je slachtoffer voordat je hem vermoord.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wie wilt Tyler meeten? Hij zit bij het zwembad..]


    El Diablo.

    Cassie Faylina Rhodes
    'En anders vlucht je naar mijn kamer,' zegt hij lachend. 'Een band opbouwen met je slachtoffer voordat je hem vermoord.'
    'Zal ik doen,' grinnik ik, 'En misschien kan je me wel overhalen om je niet te vermoorden,' voeg ik er aan toe. 'Maar dan zal je wel je best moeten doen wat ik ben lastig over te halen.' Ik knipoog speels naar hem waarna ik de deur van de villa met mijn ellebogen open maak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered