• 5 jongens en 5 meisjes uit Amerika worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -



    Rollenverdeling:
    Tyler Jay Lopez - Cassie Faylina Rhodes
    Alexander Jayden Bright - Maxime Taylor
    Jacob Eduward Jhonson - Maria Ciara Maunier
    Joshua Christopher Maxwell - May Violet "Carmen Rose" Grey
    Simon Elijah Blake - Clove Moon
    Reservering - Lily Marlise Anderson


    Het begin:
    We beginnen dat ze allemaal aankomen bij de villa en op de lijst zien waar en bij wie ze slapen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:25 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elijah Blake

    'Niet doen,' grinnikte ze. Ze zwom dichter naar mij toe en deed een poging me onderwater te duwen, maar het wou niet echt.
    'Wel doen,' lachte ik. Ik ging uit mijn eigen onderwater, maar ik trok Cassie mee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    'Wel doen,' lacht Elijah. Hij gaat onder water maar trekt mij met zich mee. Ik zwem onderwater dichter naar hem toe en kan het niet laten mijn handen even over zijn gespierde buik te laten glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    Onder water zag ik Cassie als een groot wazig iets. Eventjes voelde ik iets over mijn buik heen voelen. Het voelde goed. Ik ging met mijn handen naar haar toe en ging er voorzichtjes mee door haar haren. Het voelde heerlijk en apart onder water. Iets dichter zwom ik naar haar toe en nam haar mee weer boven water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Fayline Rhodes
    Elijah gaat met zijn handen door mijn haren en zwemt iets dichter naar me toe om me mee naar boven te nemen. Als we boven zijn merk ik dat we wel erg dichtbij elkaar zijn en bijt ik even op mijn lip. 'Dus eh, waarom kom je eigenlijk vandaan?' vraag ik maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heb trouwens poppetje aangepast bij circus dingetje]

    Elijah Blake

    Ik zag dat ze op haar lip beet en ik begreep een beetje al waarom. We waren nu wel heel dichtbij. 'Dus eh, waarom kom je eigenlijk vandaan?' vroeg ze en ik zwom klein stukje van haar af. Ik keek haar met een klein glimlachje aan. 'Ik kom overal en nergens vandaan,' fluisterde ik geheimzinnig. 'En jij?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie Faylina Rhodes
    Elijah zwemt een stukje van me af. 'Ik kom overal en nergens vandaan,' fluistert hij geheimzinnig. 'En jij?'
    'San Francisco,' glimlach ik. 'Maar ik heb tot mijn 12e in New York gewoond'.
    Ik kijk even omhoog naar de brandende zon. 'Zouden we ons niet moeten insmeren?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elijah Blake

    'San Francisco, maar ik heb tot mijn 12e in New York gewoond,' vertelde ze waarna ze omhoog keek. Ik hoefde niet omhoog te kijken om te weten dat de zon warm was. Ik voelde hem branden op mijn huid. 'Zouden we ons niet moeten insmeren?' vroeg ze waarna ik knikte. 'Eigenlijk wel hea?' vroeg ik met een glimlachje en ik zwom al naar de kant toe. 'Ik heb trouwens paar maandjes in New York gewoond,' zei ik met een klein glimlachje en hees mijzelf op uit het zwembad.

    [Denk dat ik maar eens ga slapen xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okee, dan reageer ik morgen wel ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    Joshua Christopher Maxwell
    "ik ga zo eerst kijken wie mijn kamergenoot is, als hij leuker is dan jou dan blijf ik natuurlijk bij hem."
    Ik grijp naar mijn hart en doe alsof ik heel erg schrok. "oh mijn god, that hurts! you broke my heart!" ik grinnik even en doe weer normaal. "Dat snap ik volkomen" lach ik. "als mijn kamergenote leuker is dan...jaaa'


    Maria Ciara Maunier
    Lachend keek ik hem aan toen hij zogenaamd geschrokken naar zijn hart greep. "als mijn kamergenote leuker is dan...jaaa' vervolgde hij. 'Dan moet ik maar hopen dat ze óf heel arrogant óf, nog beter, heel lelijk is' antwoordde ik lachend.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Amorphous schreef:
    [Okee, dan reageer ik morgen wel ^^]

    [Het is morgen? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Jayden Bright
    'Ik kom uit Miami.' zei ze tegen me. 'En waar kom jij vandaan?' Ik zag haar kijken dus nam ik de gelegenheid haar helemaal te bekijken. Ze zag er goed uit knap dat zeker. Ik mocht blij zijn met haar als kamergenoot. 'Ik kom uit LA. Ik vind het een van de leukste steden in Amerika.' Zeg ik grijnzend. 'Hoelang ben jij hier al en heb je al de anderen ontmoet?' Vraag ik nieuwschierig.

    (sorry dat het zolang duurde.)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [waar kan May heen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maxime Taylor

    'Ik kom uit LA.' legde hij uit en hij vroeg of ik al anderen had ontmoet. 'Ik ben hier een half uurtje denk ik, ik heb net de grootste moeite gedaan om mijn koffers naar boven te krijgen dus ik heb nog geen anderen ontmoet.' lachte ik en ik haalde even mijn hand door mijn haren. 'En jij?' vroeg ik aan hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Gabumon schreef:
    (...)
    [Het is morgen? ;D]


    [Ik reageer zo, even overschakelen op laptop]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amorphous schreef:
    (...)

    [Ik reageer zo, even overschakelen op laptop]


    [Haha, doe maar rustig ssn (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you